Pelargus, Christoph: Officium et praemium sacerdotum. Frankfurt (Oder), 1619.werden. Sonsten sol man aber zusehen/ das man chen
werden. Sonſten ſol man aber zuſehen/ das man chen
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werden. Sonſten ſol man aber zuſehen/ das man
auch grund hat. Manche bringen alles auff die
Cantzel/ meſſen dieſem oder jenem allerley Jrr-
thumb oder auch Suͤnde zu/ vnd koͤnnen es nicht
beweiſen. Si accuſare ſatis eſt, & quis erit inno-
cens? Darumb muͤſſen Prediger bey offenen ſuͤn-
den/ vnnd was ſie grund haben/ nicht ſtumme
Hunde ſeyn/ Eſai. 56. ſondern ſich der inſtru-
ction Ezechielis am 3. vnd 33. Cap. Erinnern/
Sage es jhnen/ ſo haſtu deine Seele erret-
tet. Sie muͤſſen nicht Placentiener ſeyn/ Eſai.
am 30. Weiche Kuͤſſen vnd Polſter machen
vnter die Arme/ Ezech. 13. Sondern mit Jo-
hanne dem Taͤuffer gerade herauß ſagen/ non
licet, es iſt nicht recht/ Matthæi 14. Cap. Ca.
Error, cui non reſiſtitur, approbatur, & veritas
cum non defenditur, opprimitur; negligere
quippe cum poſsis deturbare perverſos, nihil
eſt aliud quam fovere; neccaret ſcrupulo ſo-
cietatis occultæ, qui manifeſto facinori, cum
poteſt, deſiſtit obviare. Innocent. Einem Jrr-
thumb dem man nicht widerſtehet/ giebet man
beyfall/ vnd wenn die Warheit nicht verthaͤdiget
wird/ ſo wird ſie vnterdruͤcket/ vnnd wird jhr
gleich heimlich beygepflichtet/ vnd dem offentli-
chen
Eſa. 56. 10.
Matth. 14.
v. 4.
Innocent.
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Zitationshilfe: | Pelargus, Christoph: Officium et praemium sacerdotum. Frankfurt (Oder), 1619, S. [20]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523606/20>, abgerufen am 16.02.2025. |