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Hafenreffer, Matthias: Passional vnd Leuchpredigt. Tübingen, 1610.

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Passional vnd Leichpredigt/

1. Lehr vnd T[ro]st
auß der Creutzi-
gung Christi/
Vnd Crafft
vnd Nutzen des
Leidens Chri-
sti.
Wer ist dann der Mann/ welcher so Elend vnd
verlassen alhie am Creutz hanget? Es ist der/ welchem
die Juden vor wenig Tagen/ als er auff einem Esel zu
Jerusalem eingeritten/ das Hosianna zugeschryen/
vnd vnter anderm gesagt haben: Gelobt seye der da
kompt im Namen des HErrn. Gelobt seye das Reich
Christus ist
vnschuldig/
vnd wahrer
Gott.
vnsers Vatters David/ das da kompt in dem Namen
des HErrn/ Hosianna in der Höhe. Es ist der/ von
welchem Zacharias geweissagt: Frewe dich/ du Toch-
ter Zion/ vnd du Tochter Jerusalem Jauchze/ Sihe/
dein König kompt zu dir/ ein Gerechter/ vnd ein Helf-
Matth. 21. 9.fer/ arm vnd reutet auff einem Esel/ vnd auff einem
Marc. 11. 10.jungen Füllen der Eselin. Wie Mattheus/ in der Hi-
Zachar. 9. 9.storien des Palmtags/ auß dem Propheten angezo-
Matth. 3. 17.gen. Es ist der/ von welchem/ als er am Jordan ge-
Matth. 16. 16.taufft ward/ der Vatter selbsten vom Himmel herab
Johan. 6. 69.geschryen vnd gesagt hat/ das ist mein lieber Sohn/
an dem ich Wolgefallen habe. Der ists/ von welchem
Petrus zu vnterschiedlichen malen bekennet hat: Du
bist Christus des lebendigen Gottes Sohn.

Sagst du: Wann er dann ein so Geben edeiter
vnd hochgelobter Mann ist: wann er der Juden Kö-
nig vnd Helffer: wann er der ewige Sohn Gottes sel-
ber ist: Warumb hangt er dann als ein verfluchter/
Hilffloser/ vnd verdampter Mensch so Elend am
Creutze? Diese Frage/ Geliebte im HErrn/ trifft den
Kern vnd Hertze des gantzen Passions. Dann wer das
verstehet/ der verstehet den Nutzen vnd Frucht des Lei-
dens vnd Sterbens Christi: Warumb namblich er/
vnschuldig vnd der heilige GOTtes/ solch schandtli-
chen verfluchten Tods sterben wöllen/ vnd was er dar-
mit auß gerichtet vnd erlangt habe?

Dann
Paſſional vnd Leichpredigt/

1. Lehr vñ T[ro]ſt
auß der Creutzi-
gung Chriſti/
Vnd Crafft
vnd Nutzen des
Leidens Chri-
ſti.
Wer iſt dann der Mann/ welcher ſo Elend vnd
verlaſſen alhie am Creutz hanget? Es iſt der/ welchem
die Juden voꝛ wenig Tagen/ als er auff einem Eſel zu
Jeruſalem eingeritten/ das Hoſianna zugeſchryen/
vnd vnter anderm geſagt haben: Gelobt ſeye der da
kompt im Namen des HErꝛn. Gelobt ſeye das Reich
Chriſtus iſt
vnſchuldig/
vnd wahrer
Gott.
vnſers Vatters David/ das da kompt in dem Namen
des HErꝛn/ Hoſianna in der Hoͤhe. Es iſt der/ von
welchem Zacharias geweiſſagt: Frewe dich/ du Toch-
ter Zion/ vnd du Tochter Jeruſalem Jauchze/ Sihe/
dein Koͤnig kompt zu dir/ ein Gerechter/ vnd ein Helf-
Matth. 21. 9.fer/ arm vnd reutet auff einem Eſel/ vnd auff einem
Marc. 11. 10.jungen Fuͤllen der Eſelin. Wie Mattheus/ in der Hi-
Zachar. 9. 9.ſtorien des Palmtags/ auß dem Propheten angezo-
Matth. 3. 17.gen. Es iſt der/ von welchem/ als er am Joꝛdan ge-
Matth. 16. 16.taufft ward/ der Vatter ſelbſten vom Himmel herab
Johan. 6. 69.geſchryen vnd geſagt hat/ das iſt mein lieber Sohn/
an dem ich Wolgefallen habe. Der iſts/ von welchem
Petrus zu vnterſchiedlichen malen bekennet hat: Du
biſt Chriſtus des lebendigen Gottes Sohn.

Sagſt du: Wann er dann ein ſo Geben edeiter
vnd hochgelobter Mann iſt: wann er der Juden Koͤ-
nig vnd Helffer: wann er der ewige Sohn Gottes ſel-
ber iſt: Warumb hangt er dann als ein verfluchter/
Hilffloſer/ vnd verdampter Menſch ſo Elend am
Creutze? Dieſe Frage/ Geliebte im HErꝛn/ trifft den
Kern vnd Hertze des gantzen Paſſions. Dann wer das
verſtehet/ der verſtehet den Nutzen vnd Frucht des Lei-
dens vnd Sterbens Chriſti: Warumb namblich er/
vnſchuldig vnd der heilige GOTtes/ ſolch ſchandtli-
chen verfluchten Tods ſterben woͤllen/ vnd was er dar-
mit auß gerichtet vnd erlangt habe?

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[46/0048] Paſſional vnd Leichpredigt/ Wer iſt dann der Mann/ welcher ſo Elend vnd verlaſſen alhie am Creutz hanget? Es iſt der/ welchem die Juden voꝛ wenig Tagen/ als er auff einem Eſel zu Jeruſalem eingeritten/ das Hoſianna zugeſchryen/ vnd vnter anderm geſagt haben: Gelobt ſeye der da kompt im Namen des HErꝛn. Gelobt ſeye das Reich vnſers Vatters David/ das da kompt in dem Namen des HErꝛn/ Hoſianna in der Hoͤhe. Es iſt der/ von welchem Zacharias geweiſſagt: Frewe dich/ du Toch- ter Zion/ vnd du Tochter Jeruſalem Jauchze/ Sihe/ dein Koͤnig kompt zu dir/ ein Gerechter/ vnd ein Helf- fer/ arm vnd reutet auff einem Eſel/ vnd auff einem jungen Fuͤllen der Eſelin. Wie Mattheus/ in der Hi- ſtorien des Palmtags/ auß dem Propheten angezo- gen. Es iſt der/ von welchem/ als er am Joꝛdan ge- taufft ward/ der Vatter ſelbſten vom Himmel herab geſchryen vnd geſagt hat/ das iſt mein lieber Sohn/ an dem ich Wolgefallen habe. Der iſts/ von welchem Petrus zu vnterſchiedlichen malen bekennet hat: Du biſt Chriſtus des lebendigen Gottes Sohn. 1. Lehr vñ Troſt auß der Creutzi- gung Chriſti/ Vnd Crafft vnd Nutzen des Leidens Chri- ſti. Chriſtus iſt vnſchuldig/ vnd wahrer Gott. Matth. 21. 9. Marc. 11. 10. Zachar. 9. 9. Matth. 3. 17. Matth. 16. 16. Johan. 6. 69. Sagſt du: Wann er dann ein ſo Geben edeiter vnd hochgelobter Mann iſt: wann er der Juden Koͤ- nig vnd Helffer: wann er der ewige Sohn Gottes ſel- ber iſt: Warumb hangt er dann als ein verfluchter/ Hilffloſer/ vnd verdampter Menſch ſo Elend am Creutze? Dieſe Frage/ Geliebte im HErꝛn/ trifft den Kern vnd Hertze des gantzen Paſſions. Dann wer das verſtehet/ der verſtehet den Nutzen vnd Frucht des Lei- dens vnd Sterbens Chriſti: Warumb namblich er/ vnſchuldig vnd der heilige GOTtes/ ſolch ſchandtli- chen verfluchten Tods ſterben woͤllen/ vnd was er dar- mit auß gerichtet vnd erlangt habe? Dann

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Zitationshilfe: Hafenreffer, Matthias: Passional vnd Leuchpredigt. Tübingen, 1610, S. 46. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523592/48>, abgerufen am 22.11.2024.