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Hafenreffer, Matthias: Passional vnd Leuchpredigt. Tübingen, 1610.

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Vom Creutze vnd Tod Christi.
Todten/ seinem himmelischen Vatter auffopffern.
Wo bleibt dann das Wort Christi/ das er am Creutz
geredt/ Es ist volnbracht: wann sie noch täglich dar-
an opffern müssen? Jst es aber am Creutz volnbracht/
wie wir auß dem Mund Christi hören: warumb straf-
fen sie/ mit jhrem Meßopffer/ den Meister vnsers
Heils/ so offt der Vnwarheit? Dann er sagt am
Creutz: Es ist volnbracht. Die Meßpriester/ welche
täglich Meß lesen/ sprechen täglich/ Nein. Dann sie
opffern noch täglich für die Sünde.

Es würdt aber auch/ durch diese Wort: Es ist
volnbracht: Das Fegfewr auß geblasen/ gäntzlich ver-
tilget vnd abgelößt. Dann was Christus am Creutze
volnbracht hat: das kan nicht allererst im Fegfewer/
gebüßt vnd volnbracht werden. Oder es feilt mit den
Worten Christi/ daß es am Creutz volnbracht sey. Das
seye aber ferrne ewiglich.

Das sibende vnd letzte Wort redet Christus aber-7. Vatter ich
befehle meinen
Geist in deine
Hände.

malen mit seinem Vatter/ dann vmb die Neundte
Stunde rüfft er laut vnd sprach: Vatter/ ich befehle
meinen Geist in deine Hände. Vnd als er das gesagt/Marc. 15. 34.
verschied er. Mit seinem Himmelischen Vatter/ hatLuc. 23. 46.
Christus seine Wort am Creutz angefangen/ mit sei-
nem Himmelischen Vatter beschleußt ers. Vns zum
Exempel/ das alles was wir thun/ mit GOtt anfahen
vnd vollenden sollen. Wie der Apostel sagt: Alles
was jhr thut mit Worten oder mit Wercken/ das thutColoss. 3. 17.
alles in dem Namen des HERrn Jesu/ vnd dancket
GOtt vnd dem Vatter durch jhne. Er hat vns aber
auch alle hiemit lehren wöllen/ daß wir auch in vnsern
letzten Seufftzen vnsere Seele/ dem widerumb zu tre-
wen Händen befehlen sollen/ der sie gegeben hat: nam-

lich

Vom Creutze vnd Tod Chriſti.
Todten/ ſeinem himmeliſchen Vatter auffopffern.
Wo bleibt dann das Wort Chriſti/ das er am Creutz
geredt/ Es iſt volnbracht: wann ſie noch taͤglich dar-
an opffern muͤſſen? Jſt es aber am Creutz volnbꝛacht/
wie wir auß dem Mund Chriſti hoͤren: warumb ſtraf-
fen ſie/ mit jhrem Meßopffer/ den Meiſter vnſers
Heils/ ſo offt der Vnwarheit? Dann er ſagt am
Creutz: Es iſt volnbracht. Die Meßprieſter/ welche
taͤglich Meß leſen/ ſpꝛechen taͤglich/ Nein. Dann ſie
opffern noch taͤglich fuͤr die Suͤnde.

Es wuͤrdt aber auch/ durch dieſe Wort: Es iſt
volnbracht: Das Fegfewꝛ auß geblaſen/ gaͤntzlich ver-
tilget vnd abgeloͤßt. Dann was Chriſtus am Creutze
volnbracht hat: das kan nicht allererſt im Fegfewer/
gebuͤßt vnd volnbracht werden. Oder es feilt mit den
Woꝛten Chꝛiſti/ daß es am Creutz volnbꝛacht ſey. Das
ſeye aber ferꝛne ewiglich.

Das ſibende vnd letzte Wort redet Chriſtus aber-7. Vatter ich
befehle meinen
Geiſt in deine
Haͤnde.

malen mit ſeinem Vatter/ dann vmb die Neundte
Stunde ruͤfft er laut vnd ſprach: Vatter/ ich befehle
meinen Geiſt in deine Haͤnde. Vnd als er das geſagt/Marc. 15. 34.
verſchied er. Mit ſeinem Himmeliſchen Vatter/ hatLuc. 23. 46.
Chriſtus ſeine Wort am Creutz angefangen/ mit ſei-
nem Himmeliſchen Vatter beſchleußt ers. Vns zum
Exempel/ das alles was wir thun/ mit GOtt anfahen
vnd vollenden ſollen. Wie der Apoſtel ſagt: Alles
was jhr thut mit Worten oder mit Wercken/ das thutColoſſ. 3. 17.
alles in dem Namen des HERrn Jeſu/ vnd dancket
GOtt vnd dem Vatter durch jhne. Er hat vns aber
auch alle hiemit lehren woͤllen/ daß wir auch in vnſern
letzten Seufftzen vnſere Seele/ dem widerumb zu tre-
wen Haͤnden befehlen ſollen/ der ſie gegeben hat: nam-

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[37/0039] Vom Creutze vnd Tod Chriſti. Todten/ ſeinem himmeliſchen Vatter auffopffern. Wo bleibt dann das Wort Chriſti/ das er am Creutz geredt/ Es iſt volnbracht: wann ſie noch taͤglich dar- an opffern muͤſſen? Jſt es aber am Creutz volnbꝛacht/ wie wir auß dem Mund Chriſti hoͤren: warumb ſtraf- fen ſie/ mit jhrem Meßopffer/ den Meiſter vnſers Heils/ ſo offt der Vnwarheit? Dann er ſagt am Creutz: Es iſt volnbracht. Die Meßprieſter/ welche taͤglich Meß leſen/ ſpꝛechen taͤglich/ Nein. Dann ſie opffern noch taͤglich fuͤr die Suͤnde. Es wuͤrdt aber auch/ durch dieſe Wort: Es iſt volnbracht: Das Fegfewꝛ auß geblaſen/ gaͤntzlich ver- tilget vnd abgeloͤßt. Dann was Chriſtus am Creutze volnbracht hat: das kan nicht allererſt im Fegfewer/ gebuͤßt vnd volnbracht werden. Oder es feilt mit den Woꝛten Chꝛiſti/ daß es am Creutz volnbꝛacht ſey. Das ſeye aber ferꝛne ewiglich. Das ſibende vnd letzte Wort redet Chriſtus aber- malen mit ſeinem Vatter/ dann vmb die Neundte Stunde ruͤfft er laut vnd ſprach: Vatter/ ich befehle meinen Geiſt in deine Haͤnde. Vnd als er das geſagt/ verſchied er. Mit ſeinem Himmeliſchen Vatter/ hat Chriſtus ſeine Wort am Creutz angefangen/ mit ſei- nem Himmeliſchen Vatter beſchleußt ers. Vns zum Exempel/ das alles was wir thun/ mit GOtt anfahen vnd vollenden ſollen. Wie der Apoſtel ſagt: Alles was jhr thut mit Worten oder mit Wercken/ das thut alles in dem Namen des HERrn Jeſu/ vnd dancket GOtt vnd dem Vatter durch jhne. Er hat vns aber auch alle hiemit lehren woͤllen/ daß wir auch in vnſern letzten Seufftzen vnſere Seele/ dem widerumb zu tre- wen Haͤnden befehlen ſollen/ der ſie gegeben hat: nam- lich 7. Vatter ich befehle meinen Geiſt in deine Haͤnde. Marc. 15. 34. Luc. 23. 46. Coloſſ. 3. 17.

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Zitationshilfe: Hafenreffer, Matthias: Passional vnd Leuchpredigt. Tübingen, 1610, S. 37. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523592/39>, abgerufen am 23.11.2024.