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Wollenberg, Jacob: Amuletum spiritvale, Oder Geistliche Seelen Artzeney. Riga, 1630.

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Christliche Leichpredigt.
CHristus JEsus aber hat vns mit seinem Tode einen ewi-
gen Frieden gemacht. Codrus ist eines ehrlichen Todes ge-
storben/ denn was kan ehrlicher gestorben sein/ alß wenn ei-
ner sein Leben/ in der Feinde Schlacht/ für sein Vaterland/
verleuret? JEsus CHristus vnser HErr ist in höchster
schmach an dem Galgen des Creutzes/ alß ein verfluchter
von GOtt/ zwischen zween Vbelthätern auffgehenckt/
Matth.
27. v. 38.
Matth. 27. Der Codrus ist für seine Liebe für einen GOtt
angeruffen worden. Aber JEsus vnser HErr muß sich von
dem Jüdischem Volck vnd allen Gottlosen/ noch biß auff
diesem heutigen Tag/ vor seine grosse Trew schmähen vnd
Marc. 14.
65.
lästern lassen. Marc. 14. Matth. 27. Tröstet euch fürs
Matth.
27. 29.
& seq.
ander mit seinem Priesterlichen Ampt. Die Priester mü-
sten im Alten Testament das Volck lehren/ Beten vnd
Opffern. Diese Stücke hat CHristus auch bey vns ver-
richtet. Er hat vns den Weg gelehret zum ewigen Leben.
Joh. 3. 2.Joh. 3. Meister/ wir wissen/ das du bist ein Lehrer von
Matth.
22. 16.
GOtt kommen. Matth. 22. Geben jhm seine abgesagte
Feinde diß Zeugniß: Meister/ wir wissen/ das du Warhaff-
tig bist/ vnd lehrest den Weg GOttes recht. Solch sein
Lehr Ampt verrichtet er noch/ durch den Mund trewer Leh-
Luc. 10.
16.
rer vnd Prediger. Luc. 10. Wer euch höret/ der höret mich.
So hat er auch für vns vnd alle Gläubige gebeten/ Joh.
Joh. 17.
9. v. 11.
17. Jch bitte für sie/ vnd bitte nicht für die Welt/ sondern
für die/ die du mir gegeben hast. Vnd abermahl: Heili-
ger Va[t]er/ erhalte sie in deinen Nahmen/ die du mir gege-
ben hast/ das sie eins seyn/ gleich wie wir. Vnd mit solchem
beten/ helt er noch heutiges Tages bey GOtt dem Himm-
Rom. 8.
34.
lischen Vater an. Rom. 8. CHristus sitzet zur Rechten
GOttes vnd vertritt vns. 1. Joh. 2. Wir haben einen
1. Joh. 2.Fürsprecher bey GOtt dem Vater/ der Gerecht ist. Vber
das hat er auch für vnsere Sünde geopffert/ vnd zwar sich

selbst/

Chriſtliche Leichpredigt.
CHriſtus JEſus aber hat vns mit ſeinem Tode einen ewi-
gen Frieden gemacht. Codrus iſt eines ehrlichen Todes ge-
ſtorben/ denn was kan ehrlicher geſtorben ſein/ alß wenn ei-
ner ſein Leben/ in der Feinde Schlacht/ fuͤr ſein Vaterland/
verleuret? JEſus CHriſtus vnſer HErr iſt in hoͤchſter
ſchmach an dem Galgen des Creutzes/ alß ein verfluchter
von GOtt/ zwiſchen zween Vbelthaͤtern auffgehenckt/
Matth.
27. v. 38.
Matth. 27. Der Codrus iſt fuͤr ſeine Liebe fuͤr einen GOtt
angeruffen worden. Aber JEſus vnſer HErr muß ſich von
dem Juͤdiſchem Volck vnd allen Gottloſen/ noch biß auff
dieſem heutigen Tag/ vor ſeine groſſe Trew ſchmaͤhen vnd
Marc. 14.
65.
laͤſtern laſſen. Marc. 14. Matth. 27. Troͤſtet euch fuͤrs
Matth.
27. 29.
& ſeq.
ander mit ſeinem Prieſterlichen Ampt. Die Prieſter muͤ-
ſten im Alten Teſtament das Volck lehren/ Beten vnd
Opffern. Dieſe Stuͤcke hat CHriſtus auch bey vns ver-
richtet. Er hat vns den Weg gelehret zum ewigen Leben.
Joh. 3. 2.Joh. 3. Meiſter/ wir wiſſen/ das du biſt ein Lehrer von
Matth.
22. 16.
GOtt kommen. Matth. 22. Geben jhm ſeine abgeſagte
Feinde diß Zeugniß: Meiſter/ wir wiſſen/ das du Warhaff-
tig biſt/ vnd lehreſt den Weg GOttes recht. Solch ſein
Lehr Ampt verrichtet er noch/ durch den Mund trewer Leh-
Luc. 10.
16.
rer vnd Prediger. Luc. 10. Wer euch hoͤret/ der hoͤret mich.
So hat er auch fuͤr vns vnd alle Glaͤubige gebeten/ Joh.
Joh. 17.
9. v. 11.
17. Jch bitte fuͤr ſie/ vnd bitte nicht fuͤr die Welt/ ſondern
fuͤr die/ die du mir gegeben haſt. Vnd abermahl: Heili-
ger Va[t]er/ erhalte ſie in deinen Nahmen/ die du mir gege-
ben haſt/ das ſie eins ſeyn/ gleich wie wir. Vnd mit ſolchem
beten/ helt er noch heutiges Tages bey GOtt dem Himm-
Rom. 8.
34.
liſchen Vater an. Rom. 8. CHriſtus ſitzet zur Rechten
GOttes vnd vertritt vns. 1. Joh. 2. Wir haben einen
1. Joh. 2.Fuͤrſprecher bey GOtt dem Vater/ der Gerecht iſt. Vber
das hat er auch fuͤr vnſere Suͤnde geopffert/ vnd zwar ſich

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[24/0026] Chriſtliche Leichpredigt. CHriſtus JEſus aber hat vns mit ſeinem Tode einen ewi- gen Frieden gemacht. Codrus iſt eines ehrlichen Todes ge- ſtorben/ denn was kan ehrlicher geſtorben ſein/ alß wenn ei- ner ſein Leben/ in der Feinde Schlacht/ fuͤr ſein Vaterland/ verleuret? JEſus CHriſtus vnſer HErr iſt in hoͤchſter ſchmach an dem Galgen des Creutzes/ alß ein verfluchter von GOtt/ zwiſchen zween Vbelthaͤtern auffgehenckt/ Matth. 27. Der Codrus iſt fuͤr ſeine Liebe fuͤr einen GOtt angeruffen worden. Aber JEſus vnſer HErr muß ſich von dem Juͤdiſchem Volck vnd allen Gottloſen/ noch biß auff dieſem heutigen Tag/ vor ſeine groſſe Trew ſchmaͤhen vnd laͤſtern laſſen. Marc. 14. Matth. 27. Troͤſtet euch fuͤrs ander mit ſeinem Prieſterlichen Ampt. Die Prieſter muͤ- ſten im Alten Teſtament das Volck lehren/ Beten vnd Opffern. Dieſe Stuͤcke hat CHriſtus auch bey vns ver- richtet. Er hat vns den Weg gelehret zum ewigen Leben. Joh. 3. Meiſter/ wir wiſſen/ das du biſt ein Lehrer von GOtt kommen. Matth. 22. Geben jhm ſeine abgeſagte Feinde diß Zeugniß: Meiſter/ wir wiſſen/ das du Warhaff- tig biſt/ vnd lehreſt den Weg GOttes recht. Solch ſein Lehr Ampt verrichtet er noch/ durch den Mund trewer Leh- rer vnd Prediger. Luc. 10. Wer euch hoͤret/ der hoͤret mich. So hat er auch fuͤr vns vnd alle Glaͤubige gebeten/ Joh. 17. Jch bitte fuͤr ſie/ vnd bitte nicht fuͤr die Welt/ ſondern fuͤr die/ die du mir gegeben haſt. Vnd abermahl: Heili- ger Vater/ erhalte ſie in deinen Nahmen/ die du mir gege- ben haſt/ das ſie eins ſeyn/ gleich wie wir. Vnd mit ſolchem beten/ helt er noch heutiges Tages bey GOtt dem Himm- liſchen Vater an. Rom. 8. CHriſtus ſitzet zur Rechten GOttes vnd vertritt vns. 1. Joh. 2. Wir haben einen Fuͤrſprecher bey GOtt dem Vater/ der Gerecht iſt. Vber das hat er auch fuͤr vnſere Suͤnde geopffert/ vnd zwar ſich ſelbſt/ Matth. 27. v. 38. Marc. 14. 65. Matth. 27. 29. & ſeq. Joh. 3. 2. Matth. 22. 16. Luc. 10. 16. Joh. 17. 9. v. 11. Rom. 8. 34. 1. Joh. 2.

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Zitationshilfe: Wollenberg, Jacob: Amuletum spiritvale, Oder Geistliche Seelen Artzeney. Riga, 1630, S. 24. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523587/26>, abgerufen am 27.11.2024.