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Dilger, Daniel: Christliche Leichpredigt. Danzig, 1629.

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Christliche
ist/ geschiet vmb eignes nutzes willen: Weil sie wis-
sen/ das der Todt eine aufflösung vnd entbin-
dung ist von allem vbel[:]ein sanffter Schlaff/

da der Mensch ruhet von aller Arbeit: ein gewis-
ser vnnd frewdiger eingang
zu vnserm Erlö-
ser Jesu Christo/ vnd anschawen der Heiligen vnnd
hochgelobten Dreyeinigkeit: Zur bestendigen Frew-
de: Das aber der Todt auch für Gott/ der doch
ein Gott des Lebens ist/ köstel sein sol/ das ist zu ver-
wundern: Weil der Todt ein Sünden Solt ist:
dazu auch durch des Teuffels trug vnd list in die
Welt gekommen: Ja/ wann David von den trewen
Blutzeugen Gottes alleine redete/ möcht es auch noch
hingehen: Weil sie vmb Christi Namens willen lei-
den vnd sterben/ Er redet aber von allen Heiligen in
gemein.

Geliebte zuhörer/ David redet recht von
der sachen. Denn er redet auch nicht von aller
Menschen Todt vnd sterben/ sondern von der Heili-
gen Todt vnd sterben: vnd darzu nicht solcher Heili-
gen/ die sich selber für Heilig vnnd Gerecht halten/
oder von andern dafür gehalten werden: Sondern/
Seiner Heiligen.

Vnd daran sagt er auch recht. Er ist wert
der Todt der Heiligen/
nicht/ wenn er hie oder

dort/

Chriſtliche
iſt/ geſchiet vmb eignes nutzes willen: Weil ſie wiſ-
ſen/ das der Todt eine auffloͤſung vnd entbin-
dung iſt von allem vbel[:]ein ſanffter Schlaff/

da der Menſch ruhet von aller Arbeit: ein gewiſ-
ſer vnnd frewdiger eingang
zu vnſerm Erloͤ-
ſer Jeſu Chriſto/ vnd anſchawen der Heiligen vnnd
hochgelobten Dreyeinigkeit: Zur beſtendigen Frew-
de: Das aber der Todt auch fuͤr Gott/ der doch
ein Gott des Lebens iſt/ koͤſtel ſein ſol/ das iſt zu ver-
wundern: Weil der Todt ein Suͤnden Solt iſt:
dazu auch durch des Teuffels trug vnd liſt in die
Welt gekommen: Ja/ wann David von den trewen
Blutzeugẽ Gottes alleine redete/ moͤcht es auch noch
hingehen: Weil ſie vmb Chriſti Namens willen lei-
den vnd ſterben/ Er redet aber von allen Heiligen in
gemein.

Geliebte zuhoͤrer/ David redet recht von
der ſachen. Denn er redet auch nicht von aller
Menſchen Todt vnd ſterben/ ſondern von der Heili-
gen Todt vnd ſterben: vnd darzu nicht ſolcher Heili-
gen/ die ſich ſelber fuͤr Heilig vnnd Gerecht halten/
oder von andern dafuͤr gehalten werden: Sondern/
Seiner Heiligen.

Vnd daran ſagt er auch recht. Er iſt wert
der Todt der Heiligen/
nicht/ wenn er hie oder

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[[12]/0012] Chriſtliche iſt/ geſchiet vmb eignes nutzes willen: Weil ſie wiſ- ſen/ das der Todt eine auffloͤſung vnd entbin- dung iſt von allem vbel:ein ſanffter Schlaff/ da der Menſch ruhet von aller Arbeit: ein gewiſ- ſer vnnd frewdiger eingang zu vnſerm Erloͤ- ſer Jeſu Chriſto/ vnd anſchawen der Heiligen vnnd hochgelobten Dreyeinigkeit: Zur beſtendigen Frew- de: Das aber der Todt auch fuͤr Gott/ der doch ein Gott des Lebens iſt/ koͤſtel ſein ſol/ das iſt zu ver- wundern: Weil der Todt ein Suͤnden Solt iſt: dazu auch durch des Teuffels trug vnd liſt in die Welt gekommen: Ja/ wann David von den trewen Blutzeugẽ Gottes alleine redete/ moͤcht es auch noch hingehen: Weil ſie vmb Chriſti Namens willen lei- den vnd ſterben/ Er redet aber von allen Heiligen in gemein. Geliebte zuhoͤrer/ David redet recht von der ſachen. Denn er redet auch nicht von aller Menſchen Todt vnd ſterben/ ſondern von der Heili- gen Todt vnd ſterben: vnd darzu nicht ſolcher Heili- gen/ die ſich ſelber fuͤr Heilig vnnd Gerecht halten/ oder von andern dafuͤr gehalten werden: Sondern/ Seiner Heiligen. Vnd daran ſagt er auch recht. Er iſt wert der Todt der Heiligen/ nicht/ wenn er hie oder dort/

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Zitationshilfe: Dilger, Daniel: Christliche Leichpredigt. Danzig, 1629, S. [12]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523581/12>, abgerufen am 21.11.2024.