Wild, Johann Daniel: Rosa generosa. Hanau, 1631.ROSA GENEROSA. in den Kirchengarten vnd zu dero Gemeinschafft beruffen/ Aber wannsie nicht auch grünen vnnd blühen in der Gottesforcht/ so ist es nichts. Dann vber die allein wirt deß Heren Gnad ewig wehren/ die jhn förchten/ stehthie im Text/ das ist/ die jhn jmmer für augen haben/ die in seiner forcht wandeln/ vnd sich schewen für seinem H. Angesicht. 2. 3. 4. O selig vnd aber selig sind die Menschen/ die im Kirchengarten al- so erfun-
ROSA GENEROSA. in den Kirchengarten vnd zu dero Gemeinſchafft beruffen/ Aber wannſie nicht auch gruͤnen vnnd bluͤhen in der Gottesforcht/ ſo iſt es nichts. Dann vber die allein wirt deß Heren Gnad ewig wehren/ die jhn foͤrchten/ ſtehthie im Text/ das iſt/ die jhn jmmer fuͤr augen haben/ die in ſeiner forcht wandeln/ vnd ſich ſchewen fuͤr ſeinem H. Angeſicht. 2. 3. 4. O ſelig vnd aber ſelig ſind die Menſchen/ die im Kirchengarten al- ſo erfun-
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ROSA GENEROSA.
in den Kirchengarten vnd zu dero Gemeinſchafft beruffen/ Aber wann
ſie nicht auch gruͤnen vnnd bluͤhen in der Gottesforcht/ ſo iſt es nichts.
Dann vber die allein wirt deß Heren Gnad ewig wehren/ die jhn
foͤrchten/ ſtehthie im Text/ das iſt/ die jhn jmmer fuͤr augen haben/ die in
ſeiner forcht wandeln/ vnd ſich ſchewen fuͤr ſeinem H. Angeſicht.
Darnach ſteth hie/ Sie dencken an ſeine Gebott. Er redet aber
allhie nicht eigentlich vnd inſonderheit von den zehen Gebotten/ die am
Berg Sinai gegeben worden/ ſondern ins gemein von dem gantzen geof-
fenbarten Wort GOttes. Dann wer ein rechter Kirchen Chriſt iſt/ der
muß fleiſſig dencken an all das Wort GOttes/ dieweil Gott dem Herꝛn
auſſerhalb ſeinem Wort mit keinen Menſchenſatzungen kan oder ſoll ge-
dienet werden.
2.
An ſeine
Gebott
dencken.
Matt. 15. 9.
Eſai. 8. 20.
Es iſt aber mit dem dencken noch nicht außgerichtet/ ſondern man
muß auch darnach thun/ wie vnſer Pſalm ferner redet/ das merckt wol.
Dann an dieſem ſtuͤck mangelt es vielen in der Kirchen GOTtes/ die
zwar etwas wiſſen/ vnd deſſen fein gedencken koͤnnen/ aber das thun/
das thun/ will bey ihnen nicht fort/ da bleibts ſtecken. Nun muß aber ein
Chriſt ein rechter practicant ſein/ nicht nur ein Hoͤrer/ (oder ein ſchwaͤ-
tzer) ſondern auch ein Thaͤter/ Wir muͤſſen darnach thun/ ſteht allhie.
Das behaltet wol. Man muß thun nach den Gebotten deß Herren.
Nun iſt das deß Herren Gebott/ damit wirs kurtz faſſen vnd ſummi-
ren/ Daß wir vnſer Suͤnd vnd Elend recht erkennen vnd von hertzen be-
rewen ſollen/ Daß laſt vns thun. Deß Herren Gebott iſt/ wer nicht
verzweiffeln/ ſondern getroͤſtet vnd ſelig werden will/ Der muß glauben
an Jeſum Chriſtum/ wie iener KerckerMeiſter zu Philippen/ daß laſt
vns thun/ durch die gnade GOttes. Deß Herꝛen Gebott iſt/ daß wir
ſollen vnſer Liecht leuchten/ vnd vns im ſtand guter Werck er-
finden laſſen/ daß laſt vns thun.
3.
Vnd dar-
nach thun.
Jacob. 1. 22
Jerem. 3. 13
14.
Actor. 16. 31
Matt 5. 16.
Titum 3. 8.
Noch mehr/ daß wir ſeinen Bund halten. Abermal eine noth-
wendige lection! Jſt nicht gnug ſich deß Bunds ruͤhmen/ vnd immer
ruffen/ Bund/ Bund/ Jeſai. 8. vnd Tempel deß Herꝛen/ Tem-
pel deß Herꝛen. Es iſt auch nicht gnug/ wol anfangen nach dem Bund
GOttes zu leben/ im Glauben vnd Gehorſam/ ſondern man muß den
Bund halten/ man muß dabey beharꝛen.
4.
Seinen
Bund hal-
ten.
Jeſai. 8. 12.
Jerem. 7. 4.
O ſelig vnd aber ſelig ſind die Menſchen/ die im Kirchengarten al-
ſo erfun-
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