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Volcius, Melchior: Christliche Leichpredigt Auß dem Propheten Hezechiel. Augsburg, 1614.

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lieb haben/ vnd vngern scheiden wurden. Noch mueß es sein.
Es mueß gescheiden sein/ daß vnd kein anders/ vnnd weißt
doch kein Mensch/ welche die ersten sein werden. Villeicht
die/ so am wenigsten dran gedencken/ dann so bald Eheleut
zusamen kommen/ haben sie nichts gewisers/ dann daß sie
wider scheiden müssen: Zeit zül vnd stund ist jhnen verbor-
gen/ Gott hats Jme allein vor behalten. Derowegen sie
sich dessen billich erünnern sollen. Nun liebes Weib/ lie-
ber Mann: Gott hat vns zusamen gefügt/ wir leben im
frid mit einander/ darumb wir dem getrewen/ ewigen Gott
im Himmel höchlich zu dancken/ Wie lang es aber wehret/
daß weißt allein Gott im Himmel: der vns zusamen ge-
ordnet/ wirdt vns auch wider trennen vnd scheiden/ das ist
gewiß. Wann Er vns zusamen gegeben/ das wissen wir
wol: Wann er vns aber werde scheiden/ das wissen wir nit/
vnd müssens alle stund gewertig sein. Geschicht villeicht
noch ehe/ dann vnser keins gedencken kan. Laßt vns dem-
nach drauff rüsten vnd bereüten/ damit wann Gott kompt
vnd sagt: Jch will dir deiner augen lust weg nem-
men/ wir vns inn solches Creütz richten vnd schicken kön-
nen/ vnnd Gottes willen gehorsamlich ergeben. Es wirdt
ein traurigs hartes scheiden sein/ tieff ins hertz einschneiden/
vnd nasse augen geben. Es muß aber Gott vber alles ge-
liebt vnd Jme still gehalten sein. Seim willen soll niemand
widerstreben. Was Gott thut/ das ist wol gethon/ sein will
der ist der beste. Wir seind doch nit ewig gescheiden/ sonder
kommen dort wider zusamen/ alda wir einander widersehen
vnd finden/ vnd vnser hertz sich frewen/ vnnd vnser frewd
nimmermehr von vns soll genommen werden. Wer sich des-
sen erinnert inn wahrem glauben vnnd rechter anrüffung
Gottes/ vnnd den getrewen Lieben Gott zu einem ge-

hülffen
C iij

lieb haben/ vñ vngern ſcheiden wurden. Noch mueß es ſein.
Es mueß geſcheiden ſein/ daß vnd kein anders/ vnnd weißt
doch kein Menſch/ welche die erſten ſein werden. Villeicht
die/ ſo am wenigſten dꝛan gedencken/ dann ſo bald Eheleut
zuſamen kommen/ haben ſie nichts gewiſers/ dann daß ſie
wider ſcheiden muͤſſen: Zeit zül vnd ſtund iſt jhnen verboꝛ-
gen/ Gott hats Jme allein voꝛ behalten. Derowegen ſie
ſich deſſen billich erünnern ſollen. Nun liebes Weib/ lie-
ber Mann: Gott hat vns zuſamen gefuͤgt/ wir leben im
frid mit einander/ darumb wir dem getrewen/ ewigen Gott
im Him̃el hoͤchlich zu dancken/ Wie lang es aber wehꝛet/
daß weißt allein Gott im Himmel: der vns zuſamen ge-
ordnet/ wirdt vns auch wider trennen vnd ſcheiden/ das iſt
gewiß. Wann Er vns zuſamen gegeben/ das wiſſen wir
wol: Wañ er vns aber werde ſcheiden/ das wiſſen wir nit/
vnd müſſens alle ſtund gewertig ſein. Geſchicht villeicht
noch ehe/ dann vnſer keins gedencken kan. Laßt vns dem-
nach dꝛauff rüſten vnd bereüten/ damit wann Gott kompt
vnd ſagt: Jch will dir deiner augen luſt weg nem-
men/ wir vns inn ſolches Creütz richten vnd ſchicken koͤn-
nen/ vnnd Gottes willen gehoꝛſamlich ergeben. Es wirdt
ein traurigs hartes ſcheiden ſein/ tieff ins hertz einſchneidẽ/
vnd naſſe augen geben. Es muß aber Gott vber alles ge-
liebt vñ Jme ſtill gehalten ſein. Seim willen ſoll niemand
widerſtreben. Was Gott thut/ das iſt wol gethon/ ſein will
der iſt der beſte. Wir ſeind doch nit ewig geſcheiden/ ſonder
kommen doꝛt wider zuſamen/ alda wir einander widerſehẽ
vnd finden/ vnd vnſer hertz ſich frewen/ vnnd vnſer frewd
nim̃ermehꝛ von vns ſoll genom̃en werden. Wer ſich deſ-
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Gottes/ vnnd den getrewen Lieben Gott zu einem ge-

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[14/0021] lieb haben/ vñ vngern ſcheiden wurden. Noch mueß es ſein. Es mueß geſcheiden ſein/ daß vnd kein anders/ vnnd weißt doch kein Menſch/ welche die erſten ſein werden. Villeicht die/ ſo am wenigſten dꝛan gedencken/ dann ſo bald Eheleut zuſamen kommen/ haben ſie nichts gewiſers/ dann daß ſie wider ſcheiden muͤſſen: Zeit zül vnd ſtund iſt jhnen verboꝛ- gen/ Gott hats Jme allein voꝛ behalten. Derowegen ſie ſich deſſen billich erünnern ſollen. Nun liebes Weib/ lie- ber Mann: Gott hat vns zuſamen gefuͤgt/ wir leben im frid mit einander/ darumb wir dem getrewen/ ewigen Gott im Him̃el hoͤchlich zu dancken/ Wie lang es aber wehꝛet/ daß weißt allein Gott im Himmel: der vns zuſamen ge- ordnet/ wirdt vns auch wider trennen vnd ſcheiden/ das iſt gewiß. Wann Er vns zuſamen gegeben/ das wiſſen wir wol: Wañ er vns aber werde ſcheiden/ das wiſſen wir nit/ vnd müſſens alle ſtund gewertig ſein. Geſchicht villeicht noch ehe/ dann vnſer keins gedencken kan. Laßt vns dem- nach dꝛauff rüſten vnd bereüten/ damit wann Gott kompt vnd ſagt: Jch will dir deiner augen luſt weg nem- men/ wir vns inn ſolches Creütz richten vnd ſchicken koͤn- nen/ vnnd Gottes willen gehoꝛſamlich ergeben. Es wirdt ein traurigs hartes ſcheiden ſein/ tieff ins hertz einſchneidẽ/ vnd naſſe augen geben. Es muß aber Gott vber alles ge- liebt vñ Jme ſtill gehalten ſein. Seim willen ſoll niemand widerſtreben. Was Gott thut/ das iſt wol gethon/ ſein will der iſt der beſte. Wir ſeind doch nit ewig geſcheiden/ ſonder kommen doꝛt wider zuſamen/ alda wir einander widerſehẽ vnd finden/ vnd vnſer hertz ſich frewen/ vnnd vnſer frewd nim̃ermehꝛ von vns ſoll genom̃en werden. Wer ſich deſ- ſen erinnert iñ wahrem glauben vnnd rechter anruͤffung Gottes/ vnnd den getrewen Lieben Gott zu einem ge- hülffen C iij

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Zitationshilfe: Volcius, Melchior: Christliche Leichpredigt Auß dem Propheten Hezechiel. Augsburg, 1614, S. 14. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523566/21>, abgerufen am 21.11.2024.