Güttner, Gabriel: Trias Primitiarum Das ist: Drey Chrisliche Predigten. Leipzig, 1616.Die Erste LeichPredigt. Wie wir denn auch dessen viel Augenscheinliche Exem- ABRAHAE paramuthiaVnd ob schon hernach ein Kind vor oder in der Ge- II. Können
Die Erſte LeichPredigt. Wie wir denn auch deſſen viel Augenſcheinliche Exem- ABRAHAE παραμυϑίαVnd ob ſchon hernach ein Kind vor oder in der Ge- II. Koͤnnen
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Die Erſte LeichPredigt.
Wie wir denn auch deſſen viel Augenſcheinliche Exem-
pel haben in Bibliſchen vnd andern Hiſtorien hin vnd
wider. Betrachtet nur Monicam, die Mutter des
heiligen Auguſtini, dieſer jhr Sohn war ſo ſehr in dem
Manichæiſchen Schwarm erſoffen/ daß bald menniglich
an ſeiner Bekehrung zweiffelte. Aber weil die Mutter
ſo inſtendig vnd bruͤnſtig bey Gott fuͤr dieſen jhrem
Sohn bate/ ſo muſte es auch heiſſen/ wie jhr Ambroſius
Propheceyete: Impoſſibile eſt, ut filius tot lachrymarũ
pereat, vnmuͤg lich iſts/ daß ein Kind/ fuͤr welches ſo viel
heiſſer zeeren vñ Threnẽ vergoſſen werdë/ ſolte in ſeinem
Jrrthumb gelaſſen/ vnd durch denſelben verdampt vnd
verlohren werden.
2. Ob exem-
plorum præ-
cellentiam.
MONICAE,
ad cujus pe-
titionem fi-
lius Auguſti-
nus, à Deo per
Spiritum S.
illuminatus a
Manichæiſ-
mo ad fidem
Chriſtianam
convertitur.
Ambroſius
de Auguſti-
no.
So betet Abraham fuͤr ſeinen Sohn Jſmael/ Gen. 17.
So that Hanna fuͤr jhren Sohn Samuel/ 1. Sam. 1. So
heiligte Job alle Tage ſeine Kinder/ Job 1. Laſſet vns
auch dergleichen fuͤr vnſere Kinder thun/ ſo bringen
wir ſie Chriſto wol zu vnd haben einen guten anfang
gemacht.
ABRAHAE
Gen. 17. v. 18.
HANNAE,
1. Sam. 1. v. 28
IOBI,
Cap. 1. v. 5.
ϖροτρο ϖὴ
ad Parentes.
Vnd ob ſchon hernach ein Kind vor oder in der Ge-
burt Todes verbliche/ ehe es das Sacraments der H.
Tauffe habhafftig werden koͤndte/ ſo koͤnnen ſich doch in
ſolchem fall allezeit Chriſtliche Eltern troͤſten/ ſie haben
jhr liebes Kind nit verſeumet/ ſondern daſſelbe auch nach
ſeiner Geburt geheiliget/ durch ein andechtiges Gebet
vnd Vater Vnſer: Darumb ſie denn auch an ſeine Se-
ligkeit im geringſten nicht zuzweiffeln haben: Denn dz
Gebet der Elenden dringet durch die Wolcken/
vnd leſt nicht abe/ bis es hinzu komme/ vnd hoͤret
nicht auff/ bis der Hoͤchſte drein ſehe/ Syr. 35.
παραμυϑία
Syr. 35. v. 21.
II. Koͤnnen
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