Lehen, Melchior: Optimus mulierum ornatus. Jena, 1617.Bester Weiberschmuck. Concilio zu Jerusalem: Wir gläuben durch die Gna-Act. 15. 16.de des HErren Jesu Christi selig zu werden/ gleicher weise wie auch vnser Väter. Vnd eben dieses Glau- bens Bekändnüß hat Petrus für dem Raht zu Jerusalem gethan/ nemlich/ Es ist in keinem andern Heyl/ ist auch kein ander Name den Menschen gegeben/ darinnen wir sollen selig werden/ etc. Vnd da Paulus von seinem Wirt in der Stadt Phi- Vnd das ist die Seligkeit/ das ist/ vns zugerechne- Deßwegen er diese Heupt Lehre vnd Schlußrede zun Gotts- C
Beſter Weiberſchmuck. Concilio zu Jeruſalem: Wir glaͤuben durch die Gna-Act. 15. 16.de des HErren Jeſu Chriſti ſelig zu werden/ gleicher weiſe wie auch vnſer Vaͤter. Vnd eben dieſes Glau- bens Bekaͤndnuͤß hat Petrus fuͤr dem Raht zu Jeruſalem gethan/ nemlich/ Es iſt in keinem andern Heyl/ iſt auch kein ander Name den Menſchen gegeben/ darinnen wir ſollen ſelig werden/ etc. Vnd da Paulus von ſeinem Wirt in der Stadt Phi- Vnd das iſt die Seligkeit/ das iſt/ vns zugerechne- Deßwegen er dieſe Heupt Lehre vnd Schlußrede zun Gotts- C
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Beſter Weiberſchmuck.
Concilio zu Jeruſalem: Wir glaͤuben durch die Gna-
de des HErren Jeſu Chriſti ſelig zu werden/ gleicher
weiſe wie auch vnſer Vaͤter. Vnd eben dieſes Glau-
bens Bekaͤndnuͤß hat Petrus fuͤr dem Raht zu Jeruſalem
gethan/ nemlich/ Es iſt in keinem andern Heyl/ iſt auch
kein ander Name den Menſchen gegeben/ darinnen
wir ſollen ſelig werden/ etc.
Act. 15. 16.
Vnd da Paulus von ſeinem Wirt in der Stadt Phi-
lippen gefragt wurde/ mit dieſen Worten: Was ſoll ich
thun/ daß ich ſelig werde/ gab Er jhme zur Antwort:
Glaͤube an den HErren JEſum/ ſo wirſtu vnnd dein
Hauß ſelig.
Vnd das iſt die Seligkeit/ das iſt/ vns zugerechne-
te Gerechtigkeit die Paulus faſt in allen ſeinen Epiſteln/
ſonderlich aber in der Epiſtel an die Roͤmer vnd Galater mit
vnwidertreiblichen Argumenten vnd Gruͤnden dargethan
vnd bewieſen hat/ nemlich/ daß wir nicht durch deß Geſetzes
Werck/ die wir thun oder gethan haben (Tit. 3.) ſondern
allein durch den Glauben an JEſum Chriſtum ge-
recht vnd ſelig werden.
Rom. 3, 4.
Gal. 1, 3.
Tit. 3.
Deßwegen er dieſe Heupt Lehre vnd Schlußrede zun
Roͤm: am 3. Cap. mit dieſen Worten ſetzet: Wir halten
(λογιζόμεϑα, collectis certis rationibus & argumentis
ſtatuimus.) daß der Menſch Gerecht vnd Selig wer-
de/ Allein/ durch den Glauben/ ohne des Geſetzes
Werck/ etc. Vnd ob zwart das Woͤrtlin/ ALLEJN/
nicht außdruͤcklich inn der Original Sprach zu finden iſt/
deßwegen der Gottloſe Jeſuit Johannes Decumanus,
wieder Herꝛn D. Luthern grewlich donnert/ vnnd ſolches
Woͤrtleins Zuſatz nennet einen Lutheriſchen/ vermeſſenen/
Gotts-
Rom. 3.
Joh. Decu-
manus con
tra Polyc:
Leiſerum
Prag: Con:
1. pag. 29.
C
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