Lehen, Melchior: Optimus mulierum ornatus. Jena, 1617.Bester Weiberschmuck. Darumb kan diß Wort/ So sie bleiben/ nicht gedeu- Refutatio 2. 1. Quid,
Beſter Weiberſchmuck. Darumb kan diß Wort/ So ſie bleiben/ nicht gedeu- Refutatio 2. 1. Quid,
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Beſter Weiberſchmuck.
Darumb kan diß Wort/ So ſie bleiben/ nicht gedeu-
tet werden auff die Kinder/ gleich als wann das Weib koͤn-
te nicht ſelig werden/ es ſey denn daß jhre Kinder im Chriſt-
lichen Glauben/ oder wie vorgedachter S. Hieronymus
haben wil/ im Jungfrawſtand/ jhr lebenlang bleiben/
So aber die Kinder abfallen/ ſo muͤſſen jhre Muͤtter mit
jhnen zugleich verdampt vnnd verlohren werden/ welches
warlich ein grober Jrꝛthumb iſt.
Denn wenn deme alſo ſeyn ſolte/ wuͤrden die Weiber
nicht zugleicher Weiſe/ wie die Maͤnner jhres Glaubens
leben/ Wie der Prophet Habacuc in ſeiner offenen Land-
Taffel bezeuget/ welche Er wegen aller fuͤr vber gehender
Weibes Perſonen/ eben ſo wol als wegen der Mannes-
Perſonen/ nach Gottes Befehl auff freye Landſtraſſen im
Juͤdiſchen Land zum ewigen Gedaͤchtnuͤß vnſer fuͤr Gott
wahren Gerechtigkeit des Glaubens/ hat auffrichten laſ-
ſen/ darauff wieder alle Werckheiligen/ derer vnter den Juͤ-
diſchen Phariſeern vnnd Schrifftgelehrten zur zeit Chriſti
vnd der Apoſtel ſehr viel waren/ dieſe Wort ſind geſchrie-
ben geweſen: Juſtus ſuâ fide vivet: Der Gerechte wird
ſeines Glaubens leben/ Sondern das iſt Pauli Mey-
nung/ Das Weib wird ſelig durch Kine er zeugen/ ſo
ſie (die Weiber oder Muͤtter) bleiben im Glauben/
Liebe/ etc.
Refutatio
erroris ve-
terum Pa-
trum.
Habac. 2.
Rom. 1.
Galat. 3.
Hebr. 10.
Weil dann dieſer Spruch Pauli von den Gelehrten
auff ſo viel vnd mancherley Weiſe erklaͤret wird/ ſo wollen
wir bey der einfeltigen vnd ſchlechten Meynung des Apo-
ſtels bleiben/ vnnd bey dieſem Spruch zweyerley Stuͤck
betrachten:
2.
Rerum per
partes.
1. Quid,
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