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Hofstetter, Johannes: Oi nekroi eg[o]rtesuntoi aphtarsi [gr.]. Jena, 1617.

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Christliche Leichpredigt.
Joh. 3. v. 36.pressen werden/ als vber welchen der Zorn Gottes bleibet/
Joh. 3. v. 36.

Wenn denn dem also: so sollen wir vns so zu erzeigen
vermahnet seyn/ daß wir der Hellen entgehen vnd des ewi-
gen Lebens theilhafft werden: so gern wir von Todt/ Sün-
de vnd Helle völliglich wollen erlöset seyn. Darzu aber kön-
nen wir nicht kommen/ denn durch den zeitlichen Todt. De-
rowegen sollen wir vns vor jhm so gar nicht fürchten/ daß
wir jhme auch in diesem Leben spotten lernen: Todt/ wo ist
dein Stachel? Helle/ wo ist dein Sieg? Was frag ich dar-
nach/ wenn du mich gleich frist/ du must mir doch nicht scha-
den/ wie böse du auch bist: sondern mich nur zu meiner Se-
ligkeit befördern. Vnd also bistu auch hie in dem Sieg: also
nemlich/ daß du vber mich nicht singen wirst oder kanst: ver-
schlungen. Denn Christus hat mir sein Wort/ seine Tauff/
vnd sein Abendmal/ als wider Sünd vnd Todt eine Artze-
ney/ zugericht/ die mich soll/ wenn ich sie mit Glauben ein-
neme/ darwider laben vnd stercken: Dir aber sampt dem
gantzen teuflischen Reich eine Gifft vnd Todt seyn: Gleich
wie sonst ein Artzt einen Tranck gibt/ der dem Krancken zur
Gesundheit des Leibes dienet/ dem Fieber aber ein Gifft ist:
Vnd das Gifft schwecht dich hie von Tag zu Tag/ biß du
endlich vnd am jüngsten Tag gar vntergehen/ vnnd nichts
mehr seyn wirst. Vnd hierauff sollen wir auch/ in Betrach-
tung der zukünfftigen Wolfart/ alle zeitliche Trübsall mit
Gedult vertragen.

Das aber etliche Narren vnter den Heyden/ die das
Buch Platonis von Vnsterbligkeit der Seelen gelesen/ vnd
in der Kirchen die Circumcellionen vnd Priscillianisten, da-

mit

Chriſtliche Leichpredigt.
Joh. 3. v. 36.preſſen werden/ als vber welchen der Zorn Gottes bleibet/
Joh. 3. v. 36.

Wenn denn dem alſo: ſo ſollen wir vns ſo zu erzeigen
vermahnet ſeyn/ daß wir der Hellen entgehen vnd des ewi-
gen Lebens theilhafft werden: ſo gern wir von Todt/ Suͤn-
de vnd Helle voͤlliglich wollen erloͤſet ſeyn. Darzu aber koͤn-
nen wir nicht kommen/ denn durch den zeitlichen Todt. De-
rowegen ſollen wir vns vor jhm ſo gar nicht fuͤrchten/ daß
wir jhme auch in dieſem Leben ſpotten lernen: Todt/ wo iſt
dein Stachel? Helle/ wo iſt dein Sieg? Was frag ich dar-
nach/ wenn du mich gleich friſt/ du muſt mir doch nicht ſcha-
den/ wie boͤſe du auch biſt: ſondern mich nur zu meiner Se-
ligkeit befoͤrdern. Vnd alſo biſtu auch hie in dem Sieg: alſo
nemlich/ daß du vber mich nicht ſingen wirſt oder kanſt: ver-
ſchlungen. Denn Chriſtus hat mir ſein Wort/ ſeine Tauff/
vnd ſein Abendmal/ als wider Suͤnd vnd Todt eine Artze-
ney/ zugericht/ die mich ſoll/ wenn ich ſie mit Glauben ein-
neme/ darwider laben vnd ſtercken: Dir aber ſampt dem
gantzen teufliſchen Reich eine Gifft vnd Todt ſeyn: Gleich
wie ſonſt ein Artzt einen Tranck gibt/ der dem Krancken zur
Geſundheit des Leibes dienet/ dem Fieber aber ein Gifft iſt:
Vnd das Gifft ſchwecht dich hie von Tag zu Tag/ biß du
endlich vnd am juͤngſten Tag gar vntergehen/ vnnd nichts
mehr ſeyn wirſt. Vnd hierauff ſollen wir auch/ in Betrach-
tung der zukuͤnfftigen Wolfart/ alle zeitliche Truͤbſall mit
Gedult vertragen.

Das aber etliche Narren vnter den Heyden/ die das
Buch Platonis von Vnſterbligkeit der Seelen geleſen/ vnd
in der Kirchen die Circumcellionen vnd Priſcillianiſten, da-

mit
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[38[36]/0036] Chriſtliche Leichpredigt. preſſen werden/ als vber welchen der Zorn Gottes bleibet/ Joh. 3. v. 36. Joh. 3. v. 36. Wenn denn dem alſo: ſo ſollen wir vns ſo zu erzeigen vermahnet ſeyn/ daß wir der Hellen entgehen vnd des ewi- gen Lebens theilhafft werden: ſo gern wir von Todt/ Suͤn- de vnd Helle voͤlliglich wollen erloͤſet ſeyn. Darzu aber koͤn- nen wir nicht kommen/ denn durch den zeitlichen Todt. De- rowegen ſollen wir vns vor jhm ſo gar nicht fuͤrchten/ daß wir jhme auch in dieſem Leben ſpotten lernen: Todt/ wo iſt dein Stachel? Helle/ wo iſt dein Sieg? Was frag ich dar- nach/ wenn du mich gleich friſt/ du muſt mir doch nicht ſcha- den/ wie boͤſe du auch biſt: ſondern mich nur zu meiner Se- ligkeit befoͤrdern. Vnd alſo biſtu auch hie in dem Sieg: alſo nemlich/ daß du vber mich nicht ſingen wirſt oder kanſt: ver- ſchlungen. Denn Chriſtus hat mir ſein Wort/ ſeine Tauff/ vnd ſein Abendmal/ als wider Suͤnd vnd Todt eine Artze- ney/ zugericht/ die mich ſoll/ wenn ich ſie mit Glauben ein- neme/ darwider laben vnd ſtercken: Dir aber ſampt dem gantzen teufliſchen Reich eine Gifft vnd Todt ſeyn: Gleich wie ſonſt ein Artzt einen Tranck gibt/ der dem Krancken zur Geſundheit des Leibes dienet/ dem Fieber aber ein Gifft iſt: Vnd das Gifft ſchwecht dich hie von Tag zu Tag/ biß du endlich vnd am juͤngſten Tag gar vntergehen/ vnnd nichts mehr ſeyn wirſt. Vnd hierauff ſollen wir auch/ in Betrach- tung der zukuͤnfftigen Wolfart/ alle zeitliche Truͤbſall mit Gedult vertragen. Das aber etliche Narren vnter den Heyden/ die das Buch Platonis von Vnſterbligkeit der Seelen geleſen/ vnd in der Kirchen die Circumcellionen vnd Priſcillianiſten, da- mit

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Zitationshilfe: Hofstetter, Johannes: Oi nekroi eg[o]rtesuntoi aphtarsi [gr.]. Jena, 1617, S. 38[36]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/523539/36>, abgerufen am 24.11.2024.