Baudis, Andreas: Leichpredigt Bey der Christlichen Begrebniß. Liegnitz, 1598.fur Erben der seligkeit/ welches ausdrücklich mit der Zu solchem seligen sehen/ kömbt man durch das Vnd in deme ist die zeit des Neuen Testaments zeit
fur Erben der ſeligkeit/ welches ausdruͤcklich mit der Zu ſolchem ſeligen ſehen/ koͤmbt man durch das Vnd in deme iſt die zeit des Neuen Teſtaments zeit
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fur Erben der ſeligkeit/ welches ausdruͤcklich mit der
Schrifft ſtreitet/ gehalten werden/ vnd muͤſte hieraus
folgen/ das alle durch den heiligen Geiſt geheiligte
Menſchen/ ſo entweder vor/ oder nach der Geburt vnſers
HErrn Chriſti gelebet/ vnd Jhnen doch niemals mit
den Leiblichen augen geſehen haben/ in alle ewigkeit ver-
lohren vnd verdambt ſein/ ſo doch die Schrifft dieſelbi-
gen vmb des glaubens willen an den verheiſſenen vnd
geleiſteten Heiland der welt fur ſelig ruͤhmet/ Credi-
mus nosſalvari, ſicut & patres ſalvati ſunt. Wir
glauben durch die gnade vnſers HErren JEſu Chriſti
ſelig zu werden/ gleicher weiſe wie auch ſie/ Act. 15.
Denn dieweil die welt durch jhre weißheit/ Gott in ſei-
ner weißheit nicht erkante/ gefiehl es Gott wol durch toͤ-
richte Predigt ſelig zu machen/ die/ ſo daran gleuben.
Zu ſolchem ſeligen ſehen/ koͤmbt man durch das
licht des heiligen Evangelii. Welche nun den HErrn
Chriſtum im Evangelio erkant vnd mit warem glau-
ben ergriffen haben/ die haben ſolche ſelige augen vnd
ohren/ vnd das ſind rechte ſelige Leute. Hergegen ſind
das die aller vngluͤckſeligſten/ welche mit ſehenden augen
nicht ſehen/ vnd mit hoͤrenden ohren nicht hoͤren/ die
dieſen ſchatz nicht haben/ noch ſich daruͤmb/ wann er jh-
nen ſchon im wort angetragen wird/ annehmen wollen.
Daruͤmb ſo gebuͤret alleine Chriſto vnſerm Heilande/
vnd ſeinem Evangelio dieſe Ehre/ ruhm vnd preis/ das
man hiedurch zur waren ſeligkeit gelangen moͤge.
Vnd in deme iſt die zeit des Neuen Teſtaments
bey weitem eine gewuͤnſchter vnd gluͤckſeliger zeit/ als die
zeit
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