Reichard, Andreas: Parentalia Tettoviana Augusti Reichardi. Wittenberg, 1624.Christliche Leichpredigt. k. Ps. 90.HErrn/ der jhn vns alle Lehren solle bedencken/ k nemblich diekurtze vnd hinflüchtige zeit vnsers Lebens/ in hac valle lachri- l. Ps. 84. 7.marum in diesem Jammerthal/ l. Historia s. 1. Cor. 7.Daß sage ich aber lieben Brüder/ die zeit ist kurtz/ s denn Hugo lib. 1. schen
Chriſtliche Leichpredigt. k. Pſ. 90.HErrn/ der jhn vns alle Lehren ſolle bedencken/ k nemblich diekurtze vnd hinfluͤchtige zeit vnſers Lebens/ in hac valle lachri- l. Pſ. 84. 7.marum in dieſem Jammerthal/ l. Hiſtoria ſ. 1. Cor. 7.Daß ſage ich aber lieben Bruͤder/ die zeit iſt kurtz/ ſ denn Hugo lib. 1. ſchen
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Chriſtliche Leichpredigt.
HErrn/ der jhn vns alle Lehren ſolle bedencken/ k nemblich die
kurtze vnd hinfluͤchtige zeit vnſers Lebens/ in hac valle lachri-
marum in dieſem Jammerthal/ l.
k. Pſ. 90.
l. Pſ. 84. 7.
Die Hiſtori berichtet vns von Chryſano in der Jnſel
Valeria, da der Todt grimmiglich nach jhm gegriffen/ habe er
gantz klaͤglich geſchrien: Ah inducias vel usq́; mane, inducias
vel usq́; mane. Ach ich bitte nur vmb friſt biß Morgen/ iſt eine
kurtze Galgen friſt/ kan jhm aber nicht wiederfahren. Dabey
wir vns zuerinnern/ dz vnſer Leben auff Erden ſey wie ein ſchat-
ten/ vnd ſey kein auffhalten/ m vnſer Tage ſind wie eines Tage-
loͤners/ n ſie fahren dahin wie ein Strom/ vnnd ſind wie ein
Schlaff/ gleich wie ein Graß/ das da bald welck wird vnd ver-
dorret/ o vnd iſt ja trawen in ſeinem Leben wie Graß/ er bluͤhet
wie eine Blume auff dem Felde/ wenn der Wind druͤber gehet/
iſt ſie nimmer da/ p ſeine zeit fehret dahin tanquam Umbra, wie
ein Schatte/ q ja das Volck iſt das Hew/ das Hew verdorret/ die
Blume verwelckt/ r.
Hiſtoria
Chryſani
nobis vitæ
noſtræ bre-
vitatem in-
dicans.
m. 1. para 30
n. Iob. 7. 1.
o. Pſal. 90. 6
p. Pſ. 103. 15.
q. Pſa. 144.
Iob. 14. 2.
r. Eſa. 40.
Daß ſage ich aber lieben Bruͤder/ die zeit iſt kurtz/ ſ denn
was iſt ewer Leben? ein Dampff iſts/ der eine kleine zeit weret/
darnach aber verſchwindet er/ t drumb ſey euch nicht verhalten/
jhr Lieben/ das ein Tag fuͤr dem HErrn iſt/ wie Tauſend Jahr/
vnd Tauſend Jar wie ein Tag/ u: davon ſol man vor zeiten in
Papatu geſungen haben/ wenn man gefragt/ wo iſt Abſolons
ſchoͤnheit/ x Salomons Weisheit/ y Simſons ſtercke? z Alex-
anders Gewald? da beſchloß man mit dem woͤrtlein FVIT, es
iſt geweſen vnnd nicht mehr da. Drumb ſagt D. Auguſtinus
nicht vnbillich: Eſt mea vita nihil, mortem niſi curſus ad a-
tram, in vnſerm gantzen Leben ſollen wir gedencken das der
Tod nicht ſeumet/ a.
ſ. 1. Cor. 7.
t. Iacob 4.
u. 2. Pet. 3. 8.
x. 2. Re. 14.
y. 2. Para. 9.
z. Iud. 14. 6.
Iud. 15. 15.
a. Syr. 14. 12.
HUGO redet alſo davon: Lieber ſage mir doch/ ſpricht
er/ wo ſind die Weltliebende Leute? ſo vor kurtzer zeit gelebt ha-
ben; Koͤnig vnnd Fuͤrſten/ Herrn vnnd Edellent/ Buͤrger vnnd
Bawer &c. von dem iſt ja nichts vbriges denn Staub vnnd A-
ſchen
Hugo lib. 1.
de anima.
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