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Neomenius, Johann: Das Geistliche Ritterschwerdt Der guten vnd getrewen Kämpffer Christi. Brieg, 1626.

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grossen Tages/ sondern auch Paulus klaget vber das
Ep. Judae.
v.
6.
Gefängnüß der Sünden/ daß jhm hefftig zusetzt/
Rom. 7. 23Vnd anderswo sagt er/ daß Satanas die Menschen/
2. Tim. 2.
26.
derer er mechtig worden/ gebunden oder gefangen
führt mit seinen Stricken/ nach seinem bösen
willen/
welches vnsere Hertzen billich bewegen/ vnd in
der Christlichen fürsichtigkeit/ klüglich zuwandeln auff-
muntern solte/ zumahl weil wir wissen/ daß der Sathan
als ein Tausendkünstler/ seine Stricke vnd Fallen also
listig vnd subtil/ vnd darzu so vielfaltig vnd artig/ auch
wol gar in vnser Fleisch vnnd Blut zulegen weiß/ daß
wir dieselben nicht sehen/ vnd de[m]nach darinnen ver-
fützt werden können/ ehe wirs mercken/ daß wol Petrus
vns ermahnet vnd gesaget: Seyd nüchtern vnd
1. Petr. 5. 8.wachet/ denn ewer Widersacher der Teuffel
gehet herumb wie ein brüllender Löwe/ vnd
suchet welchen er verschlinge.

Es offenbahret vns aber allhier der Apostel Pau-
lus insonderheit/ fünff Fallen vnd grausame Stricke
deß Bösewichts/ die er in vnser eigen Fleisch vnd Blut
so heimisch geleget hat/ vns damit so zuverfützen vnd
bestricken/ daß er mit Leib vnd Seele vns ewiglich ins
hellische Gefängnüß reissen möge. Vnter welchen die
ersten vier zwar sehr gefährlich/ gifftig vnd scharff/ daß
durch einen jeglichen deroselben der Mensch kan vber-
wältiget vnd gefället werden. Aber der fünffte der aller-

schwereste

groſſen Tages/ ſondern auch Paulus klaget vber das
Ep. Judæ.
v.
6.
Gefaͤngnuͤß der Suͤnden/ daß jhm hefftig zuſetzt/
Rom. 7. 23Vnd anderswo ſagt er/ daß Satanas die Menſchen/
2. Tim. 2.
26.
derer er mechtig worden/ gebunden oder gefangen
fuͤhrt mit ſeinen Stricken/ nach ſeinem boͤſen
willen/
welches vnſere Hertzen billich bewegen/ vnd in
der Chriſtlichen fuͤrſichtigkeit/ kluͤglich zuwandeln auff-
muntern ſolte/ zumahl weil wir wiſſen/ daß der Sathan
als ein Tauſendkuͤnſtler/ ſeine Stricke vnd Fallen alſo
liſtig vnd ſubtil/ vnd darzu ſo vielfaltig vnd artig/ auch
wol gar in vnſer Fleiſch vnnd Blut zulegen weiß/ daß
wir dieſelben nicht ſehen/ vnd de[m]nach darinnen ver-
fuͤtzt werden koͤnnen/ ehe wirs mercken/ daß wol Petrus
vns ermahnet vnd geſaget: Seyd nuͤchtern vnd
1. Petr. 5. 8.wachet/ denn ewer Widerſacher der Teuffel
gehet herumb wie ein bruͤllender Loͤwe/ vnd
ſuchet welchen er verſchlinge.

Es offenbahret vns aber allhier der Apoſtel Pau-
lus inſonderheit/ fuͤnff Fallen vnd grauſame Stricke
deß Boͤſewichts/ die er in vnſer eigen Fleiſch vnd Blut
ſo heimiſch geleget hat/ vns damit ſo zuverfuͤtzen vnd
beſtricken/ daß er mit Leib vnd Seele vns ewiglich ins
helliſche Gefaͤngnuͤß reiſſen moͤge. Vnter welchen die
erſten vier zwar ſehr gefaͤhrlich/ gifftig vnd ſcharff/ daß
durch einen jeglichen deroſelben der Menſch kan vber-
waͤltiget vnd gefaͤllet werden. Aber der fuͤnffte der aller-

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[[12]/0012] groſſen Tages/ ſondern auch Paulus klaget vber das Gefaͤngnuͤß der Suͤnden/ daß jhm hefftig zuſetzt/ Vnd anderswo ſagt er/ daß Satanas die Menſchen/ derer er mechtig worden/ gebunden oder gefangen fuͤhrt mit ſeinen Stricken/ nach ſeinem boͤſen willen/ welches vnſere Hertzen billich bewegen/ vnd in der Chriſtlichen fuͤrſichtigkeit/ kluͤglich zuwandeln auff- muntern ſolte/ zumahl weil wir wiſſen/ daß der Sathan als ein Tauſendkuͤnſtler/ ſeine Stricke vnd Fallen alſo liſtig vnd ſubtil/ vnd darzu ſo vielfaltig vnd artig/ auch wol gar in vnſer Fleiſch vnnd Blut zulegen weiß/ daß wir dieſelben nicht ſehen/ vnd demnach darinnen ver- fuͤtzt werden koͤnnen/ ehe wirs mercken/ daß wol Petrus vns ermahnet vnd geſaget: Seyd nuͤchtern vnd wachet/ denn ewer Widerſacher der Teuffel gehet herumb wie ein bruͤllender Loͤwe/ vnd ſuchet welchen er verſchlinge. Ep. Judæ. v. 6. Rom. 7. 23 2. Tim. 2. 26. 1. Petr. 5. 8. Es offenbahret vns aber allhier der Apoſtel Pau- lus inſonderheit/ fuͤnff Fallen vnd grauſame Stricke deß Boͤſewichts/ die er in vnſer eigen Fleiſch vnd Blut ſo heimiſch geleget hat/ vns damit ſo zuverfuͤtzen vnd beſtricken/ daß er mit Leib vnd Seele vns ewiglich ins helliſche Gefaͤngnuͤß reiſſen moͤge. Vnter welchen die erſten vier zwar ſehr gefaͤhrlich/ gifftig vnd ſcharff/ daß durch einen jeglichen deroſelben der Menſch kan vber- waͤltiget vnd gefaͤllet werden. Aber der fuͤnffte der aller- ſchwereſte

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Zitationshilfe: Neomenius, Johann: Das Geistliche Ritterschwerdt Der guten vnd getrewen Kämpffer Christi. Brieg, 1626, S. [12]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/522325/12>, abgerufen am 23.11.2024.