Seidel, Georg: Ministrorum verbi divini, labor, dolor, honor. Oels, 1637.Christliche Leich- vnd TrostPredigt. vnd seinen Dienern/ Thür vnd Thor zuschliessen/ vndfangen an zu fragen: Wer ist der König zu Zion/ auß dem 24 Psalm? Aber sie werden erfahren zu seiner Zeit/ wehn sie verfolget haben/ in welchen sie gestochen haben/ Mercket dabey/ das durch Sion nicht allein verstanden werde/ die Kirche Altes Testaments/ da Gott jhme sonder- lich die Stadt Hierusalem erwehlet hatte/ vnd zu einem solchen orte außgesetzet/ da Er seines Nahmens gedächtnißExod. 20. gestifftet hatte/ sondern es wird auch verstanden die Kirche des N. Testaments/ Ja nicht allein die Streittende/ allhie auff Erden/ sondern auch die Triumphirende, Welche in der Geheimen Offenbarung Johannis/ das Newe schöne Hierusalem genennet wirdt/ vnd ebenApoc. 21. dahin weiset vns das verlesene Sprüchlein/ das dermal eines trewe Lehrer v. Prediger/ als die trewen Diener vnd Knechte Gottes/ für seinem Thron vnd Maje- stätischen Stul werden erscheinen/ da Er sie denn mit freundlichen Worten anreden wirdt/ vnd sagen zu einem jeden/ wie bep S. Matthaeo geschrieben stehet: Ey du FromerMatt. 25. vnd getrewer Knecht/ du bist im wenigen getrew gewesen/ gehe ein zu deines HERRN frewde/ da wird GOtt ab- wischen alle Thränen von jhren Augen. Haben Sie innApoc. 7. dieser Welt/ vber jhrem Brunnen graben grosse Angst vnd Noth außgestanden/ haben sie mit Thränen geseet/ Sie werden gewiß mit Frewden Erndten/ wie sie der 126 Psalm vertröstet. O wie werden sie mit Frewden sehen das fröliche Angesicht JEsu Christi jhres Erlösers vnd Heylandes/ wie sich darauff gefrewet der liebe Job/ C. 19. Da ein einiger Augenblick viel grösser Frewde geben wird/ E
Chriſtliche Leich- vnd TroſtPꝛedigt. vnd ſeinen Dienern/ Thuͤr vnd Thor zuſchlieſſen/ vndfangen an zu fragen: Wer iſt der Koͤnig zu Zion/ auß dem 24 Pſalm? Aber ſie werden erfahren zu ſeiner Zeit/ wehn ſie verfolget haben/ in welchẽ ſie geſtochẽ haben/ Mercket dabey/ das durch Sion nicht allein verſtanden werde/ die Kirche Altes Teſtaments/ da Gott jhme ſonder- lich die Stadt Hieruſalem erwehlet hatte/ vnd zu einem ſolchen orte außgeſetzet/ da Er ſeines Nahmens gedaͤchtnißExod. 20. geſtifftet hatte/ ſondern es wird auch verſtandẽ die Kirche des N. Teſtaments/ Ja nicht allein die Streittende/ allhie auff Erden/ ſondern auch die Triumphirende, Welche in der Geheimen Offenbarung Johannis/ das Newe ſchoͤne Hieruſalem genennet wirdt/ vnd ebenApoc. 21. dahin weiſet vns das verleſene Spruͤchlein/ das dermal eines trewe Lehꝛer v. Prediger/ als die trewẽ Diener vnd Knechte Gottes/ fuͤr ſeinem Thron vnd Maje- ſtaͤtiſchen Stul werden erſcheinen/ da Er ſie denn mit freundlichen Worten anreden wirdt/ vnd ſagen zu einem jeden/ wie bep S. Matthæo geſchriebẽ ſtehet: Ey du FromerMatt. 25. vnd getrewer Knecht/ du biſt im wenigen getrew geweſen/ gehe ein zu deines HERRN frewde/ da wird GOtt ab- wiſchen alle Thraͤnen von jhren Augen. Haben Sie innApoc. 7. dieſer Welt/ vber jhrem Brunnen graben groſſe Angſt vnd Noth außgeſtanden/ haben ſie mit Thraͤnen geſeet/ Sie werden gewiß mit Frewden Erndten/ wie ſie der 126 Pſalm vertroͤſtet. O wie werden ſie mit Frewden ſehen das froͤliche Angeſicht JEſu Chriſti jhres Erloͤſers vnd Heylandes/ wie ſich darauff gefrewet der liebe Job/ C. 19. Da ein einiger Augenblick viel groͤſſer Frewde geben wird/ E
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Chriſtliche Leich- vnd TroſtPꝛedigt.
vnd ſeinen Dienern/ Thuͤr vnd Thor zuſchlieſſen/ vnd
fangen an zu fragen: Wer iſt der Koͤnig zu Zion/
auß dem 24 Pſalm? Aber ſie werden erfahren zu ſeiner
Zeit/ wehn ſie verfolget haben/ in welchẽ ſie geſtochẽ haben/
Mercket dabey/ das durch Sion nicht allein verſtanden
werde/ die Kirche Altes Teſtaments/ da Gott jhme ſonder-
lich die Stadt Hieruſalem erwehlet hatte/ vnd zu einem
ſolchen orte außgeſetzet/ da Er ſeines Nahmens gedaͤchtniß
geſtifftet hatte/ ſondern es wird auch verſtandẽ die Kirche
des N. Teſtaments/ Ja nicht allein die Streittende/
allhie auff Erden/ ſondern auch die Triumphirende,
Welche in der Geheimen Offenbarung Johannis/ das
Newe ſchoͤne Hieruſalem genennet wirdt/ vnd eben
dahin weiſet vns das verleſene Spruͤchlein/ das dermal
eines trewe Lehꝛer v. Prediger/ als die trewẽ Diener
vnd Knechte Gottes/ fuͤr ſeinem Thron vnd Maje-
ſtaͤtiſchen Stul werden erſcheinen/ da Er ſie denn mit
freundlichen Worten anreden wirdt/ vnd ſagen zu einem
jeden/ wie bep S. Matthæo geſchriebẽ ſtehet: Ey du Fromer
vnd getrewer Knecht/ du biſt im wenigen getrew geweſen/
gehe ein zu deines HERRN frewde/ da wird GOtt ab-
wiſchen alle Thraͤnen von jhren Augen. Haben Sie inn
dieſer Welt/ vber jhrem Brunnen graben groſſe Angſt
vnd Noth außgeſtanden/ haben ſie mit Thraͤnen geſeet/
Sie werden gewiß mit Frewden Erndten/ wie ſie der 126
Pſalm vertroͤſtet. O wie werden ſie mit Frewden ſehen
das froͤliche Angeſicht JEſu Chriſti jhres Erloͤſers
vnd Heylandes/ wie ſich darauff gefrewet der liebe Job/
C. 19. Da ein einiger Augenblick viel groͤſſer Frewde geben
wird/
Exod. 20.
Apoc. 21.
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