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Scheffrich, Jakob: Terra viventium. Oels, 1636.

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vnd Ehren Predigt.
fertigkeit verharret: Hat Er doch entlichen/ nach dem
jhm sein Hoffprediger Nathan das Gesetz geschärffet/
vnd vnerschrocken vnter Augen gesaget/ 2. Sam. 12. Du2. Sam. 12.
.
7.

bist der Mann des todes/ Sich nicht vber jhn erzürnet/
vnd von seinem Ampt gesetzt/ Sondern seine Sünde
erkandt vnd gesaget: Jch habe gesündiget wieder den. 13.
HERREN/ vnd hat vnter andern auch den schönen
51 Psalm gemacht. GOtt sey mir Gnädig nach deinerPsalm. 51.
Gütte/ vnd Tilge alle meine Sünde nach deiner grossen
Barmhertzigkeit. Darauff hat Er auch die fröliche Stimm
Nathans gehöret: Der HERR hat deine Sünde weg-
genommen/ du wirst nicht sterben. Wollen wir nun mit
David auch ins Land der Lebendigen kommen/ so müssen
wir vnsere Sünde berewen vnd erkennen/ wie solches
GOtt von vns erfodert/ Esa. 1. Waschet Euch/ reinigetEsa. 1. . 16.
Euch/ thut Ewer böses Wesen von meinen Augen/ Lasst
vom bösen ab/ Lernet gutts thun/ vnd trachtet nach recht.
Vnd Zach. 1. Kehret Euch zur mir/ spricht der HERR/Zach. 1. 2.
so wil Ich mich zu Euch kehren. Jst also die Busse nichts
anders als Poenitenda non admittere, & admissa de-
flere,
wie Augustinus redet/ das böse nicht mehr thun/Augustin.
sondern die Sünde berewen. Poenitentia est quasi
punientia, quia homo punit in se id quod male com-
misit,
sagt Jsidorus, Der Busse thut/ straffet an jhmJsidorus.
daß/ was Er vbels gethan hat.

Zum 3. Zeiget auch allhier David in seiner Person/3.
Imago pa-
tientiae.

Imaginem patientiae, Ein bilde der gedult: Wo wahre
Erkändtnüß der Sünden/ da ist auch gedult im Creutz
vnd Wiederwertigkeit/ wie Er selbst im Beschluß des
Psalms bezeuget/ wenn Er spricht: Harre des HErren/
Sey getrost vnd vnverzagt/ vnd harre des HERREN.

Vnd
C

vnd Ehren Predigt.
fertigkeit verharꝛet: Hat Er doch entlichen/ nach dem
jhm ſein Hoffprediger Nathan das Geſetz geſchaͤrffet/
vnd vnerſchrocken vnter Augen geſaget/ 2. Sam. 12. Du2. Sam. 12.
ꝟ.
7.

biſt der Mann des todes/ Sich nicht vber jhn erzuͤrnet/
vnd von ſeinem Ampt geſetzt/ Sondern ſeine Suͤnde
erkandt vnd geſaget: Jch habe geſuͤndiget wieder denꝟ. 13.
HERREN/ vnd hat vnter andern auch den ſchoͤnen
51 Pſalm gemacht. GOtt ſey mir Gnaͤdig nach deinerPſalm. 51.
Guͤtte/ vnd Tilge alle meine Suͤnde nach deiner groſſen
Barmhertzigkeit. Darauff hat Er auch die froͤliche Stim̃
Nathans gehoͤret: Der HERR hat deine Suͤnde weg-
genommen/ du wirſt nicht ſterben. Wollen wir nun mit
David auch ins Land der Lebendigen kommen/ ſo muͤſſen
wir vnſere Suͤnde berewen vnd erkennen/ wie ſolches
GOtt von vns erfodert/ Eſa. 1. Waſchet Euch/ reinigetEſa. 1. ꝟ. 16.
Euch/ thut Ewer boͤſes Weſen von meinen Augen/ Laſſt
vom boͤſen ab/ Lernet gutts thun/ vnd trachtet nach recht.
Vnd Zach. 1. Kehret Euch zur mir/ ſpricht der HERR/Zach. 1. ꝟ 2.
ſo wil Ich mich zu Euch kehren. Jſt alſo die Buſſe nichts
anders als Pœnitenda non admittere, & admiſſa de-
flere,
wie Auguſtinus redet/ das boͤſe nicht mehr thun/Augustin.
ſondern die Suͤnde berewen. Pœnitentia eſt quaſi
punientia, quia homo punit in ſe id quod malè com-
miſit,
ſagt Jſidorus, Der Buſſe thut/ ſtraffet an jhmJſidorus.
daß/ was Er vbels gethan hat.

Zum 3. Zeiget auch allhier David in ſeiner Perſon/3.
Imago pa-
tientiæ.

Imaginem patientiæ, Ein bilde der gedult: Wo wahre
Erkaͤndtnuͤß der Suͤnden/ da iſt auch gedult im Creutz
vnd Wiederwertigkeit/ wie Er ſelbſt im Beſchluß des
Pſalms bezeuget/ wenn Er ſpricht: Harꝛe des HErꝛen/
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Zitationshilfe: Scheffrich, Jakob: Terra viventium. Oels, 1636, S. [17]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/511795/17>, abgerufen am 25.11.2024.