Scheffrich, Jakob: Christi agonia [gr.] Et Piorum etoanaeia. Oels, 1624.Christliche Leich vnd Ehrenpredigt. Wolderusin Haeres. f. 68.hette an sich genommen. Vnd abermal saget Er: Tentari debuit Christus compati mihi debuit, ut scirem, quemadmodum tentatus vincerem, compassus evade- rem. Christus muste darumb versucht werden/ vnd für mich leyden/ auff das Jch wissen möchte/ wie Jch solte in der Versuchung vberwünden vnd auß dem Leiden entrinnen. Bleibet demnach darbey/ das Christus bluttigen Schweiß in Warheit geschwitzet/ welches ein Zeichen des Jammers vnd Hertzen angst gewesen. Warumb ist aber solches geschehen? Auff das Er vnser wundete
Chriſtliche Leich vnd Ehrenpredigt. Wolderusin Hæreſ. f. 68.hette an ſich genommen. Vnd abermal ſaget Er: Tentari debuit Christus compati mihi debuit, ut ſcirem, quemadmodum tentatus vincerem, compaſſus evade- rem. Chriſtus muſte darumb verſucht werden/ vnd fuͤr mich leyden/ auff das Jch wiſſen moͤchte/ wie Jch ſolte in der Verſuchung vberwünden vñ auß dem Leidẽ entrinnen. Bleibet demnach darbey/ das Chriſtus bluttigen Schweiß in Warheit geſchwitzet/ welches ein Zeichen des Jammers vnd Hertzen angſt geweſen. Warumb iſt aber ſolches geſchehen? Auff das Er vnſer wundete
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Chriſtliche Leich vnd Ehrenpredigt.
hette an ſich genommen. Vnd abermal ſaget Er: Tentari
debuit Christus compati mihi debuit, ut ſcirem,
quemadmodum tentatus vincerem, compaſſus evade-
rem. Chriſtus muſte darumb verſucht werden/ vnd fuͤr
mich leyden/ auff das Jch wiſſen moͤchte/ wie Jch ſolte in
der Verſuchung vberwünden vñ auß dem Leidẽ entrinnen.
Bleibet demnach darbey/ das Chriſtus bluttigen Schweiß
in Warheit geſchwitzet/ welches ein Zeichen des Jammers
vnd Hertzen angſt geweſen.
Wolderus
in Hæreſ.
f. 68.
Warumb iſt aber ſolches geſchehen? Auff das Er vnſer
Blutſchulden Pſal. 51. bezahlen moͤchte: Auff das Er mit
ſeinem Blute einen rothen ſtrich durch vnſere Suͤnden/ die
Blutroth ſein Eſa. 1. ziehen/ vnd ſie gantz außleſchen moͤge:
Sintemal faſt alles mit Blute iſt gereiniget worden/ nach
dem Geſetz/ vnd ohne Blutvergieſſen geſchicht keine Ver-
gebung/ Heb. 9. Dieſes bedencke wol O Menſch/ tritt nicht
mit deinem Gottloſen leben den Sohn Gottes mit fuͤſſen/
vnd achte nicht das Blut des N. Teſtaments vor vnrein/
durch welches du geheyliget biſt/ vnd Schmehe nicht den
Geiſt der Gnaden/ Hebr. 10. Wie viel aber heutiges Tages
in der letzten Grundtſuppe der Welt ſein/ die ſolches thun/
bezeuget/ leyder Gott/ die Taͤgliche erfahrung. Darumb
auch der frome Herr Chriſtus jaͤmmerlich/ wie Er von
dem H. Auguſtino eingefuͤhret wird/ klaget vnnd ſaget:
Nonne ſatis pro te afflictꝰ ſum, cur addis afflictionem
afflicto. Das iſt: Bedencke doch ſolches O Menſch/ bin
Jch nicht zuvorn genung fuͤr dich gemartert vnd gepeinigt
worden: Warumb biſtu dann ſo Gotts vergeſſen/ das du
dem gepeinigten mehr pein vnd marter anlegeſt. Bedencke
ſolches/ ſage Jch noch einmal O Menſch: Wann dich je-
mandt vor deine Gutthat ins Angeſicht ſchluͤge/ vnd ver-
wundete
Pſ. 51. v. 14.
Eſ: 1. v. 18.
Hebr. 9.
v. 22.
Hebr. 10.
v. 29.
Auguſtin:
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