Stainer, Bernhardin: Ein Christliche Leichpredig. Tübingen, 1589.Ein Leichpredig/ Frawen wenn er vns vnserm wunsch nach nicht erhört/ mur-ren. Denn wir wissen nit was mir bitten sollen/ wie Rom 8.sichs gebürt. Die erhörung auch der hilff ist Zwey- erley/ Voluntatis vnd Vtilitatis, das ist/ nach dem vns Trost in abster- den liebe freund.nutzlich oder aber Gott wolgefellig ist. Wenn nur fromme vnd Gottselige Tabeae vnd die Armen wol- verdiente Elisabetha/ Martini vnnd dergleichen Heyligen er krancken vnnd sterben/ bißweilen ein zeit- lang im Creutz auffgehalten/ nicht gleich erhört wer- Eccle. 9.den/ müssen wir nicht eusserlichemschein/ vnd vnserer vernunfft nach/ von jhrem ende vrtheilen/ (denn der gstalt würde niemands wissen/ ob er bey Gott in gna- den/ oder vngnaden seye) Sondern vns erinnern/ das sie sterblichen Menschen/ wie mir alle gewesen/ den Tod vnnd vrsach des Tods jederzeit bey sich in jhrem busen Gen. 2.haben getragen/ die schuld der Natur bezalen müs- sen/ vnd den sententz/ der vber Adam vnnd Eua/ im Paradeiß/ nach dem Faal ergangen (welches tags du von dem Baum des erkendtnuß Gutes vnd böses wirst essen/ soltu sterben) helffen volziehen. So haben sie ein gutten lauff getroffen/ vnd können Jesu
Ein Leichpredig/ Frawen wenn er vns vnſerm wunſch nach nicht erhoͤrt/ mur-ren. Denn wir wiſſen nit was mir bitten ſollen/ wie Rom 8.ſichs gebuͤrt. Die erhoͤrung auch der hilff iſt Zwey- erley/ Voluntatis vnd Vtilitatis, das iſt/ nach dem vns Troſt in abſter- den liebe freund.nutzlich oder aber Gott wolgefellig iſt. Wenn nur fromme vnd Gottſelige Tabeæ vnd die Armen wol- verdiente Eliſabetha/ Martini vnnd dergleichen Heyligen er krancken vnnd ſterben/ bißweilen ein zeit- lang im Creutz auffgehalten/ nicht gleich erhoͤrt wer- Eccle. 9.den/ muͤſſen wir nicht euſſerlichemſchein/ vnd vnſerer vernunfft nach/ von jhrem ende vrtheilen/ (denn der gſtalt wuͤrde niemands wiſſen/ ob er bey Gott in gna- den/ oder vngnaden ſeye) Sondern vns erinnern/ das ſie ſterblichen Menſchẽ/ wie mir alle geweſen/ den Tod vnnd vrſach des Tods jederzeit bey ſich in jhrem buſen Gen. 2.haben getragen/ die ſchuld der Natur bezalen muͤſ- ſen/ vnd den ſententz/ der vber Adam vnnd Eua/ im Paradeiß/ nach dem Faal ergangen (welches tags du von dem Baum des erkendtnuß Gutes vnd boͤſes wirſt eſſen/ ſoltu ſterben) helffen volziehen. So haben ſie ein gutten lauff getroffen/ vñ koͤnnẽ Jeſu
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Ein Leichpredig/ Frawen
wenn er vns vnſerm wunſch nach nicht erhoͤrt/ mur-
ren. Denn wir wiſſen nit was mir bitten ſollen/ wie
ſichs gebuͤrt. Die erhoͤrung auch der hilff iſt Zwey-
erley/ Voluntatis vnd Vtilitatis, das iſt/ nach dem vns
nutzlich oder aber Gott wolgefellig iſt. Wenn nur
fromme vnd Gottſelige Tabeæ vnd die Armen wol-
verdiente Eliſabetha/ Martini vnnd dergleichen
Heyligen er krancken vnnd ſterben/ bißweilen ein zeit-
lang im Creutz auffgehalten/ nicht gleich erhoͤrt wer-
den/ muͤſſen wir nicht euſſerlichemſchein/ vnd vnſerer
vernunfft nach/ von jhrem ende vrtheilen/ (denn der
gſtalt wuͤrde niemands wiſſen/ ob er bey Gott in gna-
den/ oder vngnaden ſeye) Sondern vns erinnern/ das
ſie ſterblichen Menſchẽ/ wie mir alle geweſen/ den Tod
vnnd vrſach des Tods jederzeit bey ſich in jhrem buſen
haben getragen/ die ſchuld der Natur bezalen muͤſ-
ſen/ vnd den ſententz/ der vber Adam vnnd Eua/ im
Paradeiß/ nach dem Faal ergangen (welches tags
du von dem Baum des erkendtnuß Gutes vnd boͤſes
wirſt eſſen/ ſoltu ſterben) helffen volziehen.
Rom 8.
Troſt in abſter-
den liebe freund.
Eccle. 9.
Gen. 2.
So haben ſie ein gutten lauff getroffen/ vñ koͤnnẽ
mit S. Paulo ſprechen: Chriſtus iſt mein lebẽ/ ſterben
aber iſt mein gewin. Vnd abermalen Lebenwir/ ſo le-
ben wir dem Herꝛẽ/ ſterben wir/ ſo ſterbẽ wir dem Her-
ren/ wir ſeind tod oder lebendig/ ſo ſeind mir des Herꝛn.
Vnd ſeind deſſen im Hertzen verſichert vnd gewiß/ dz
weder Tod noch leben/ weder engel noch fuͤrſtentumb/
noch gewalt/ weder gegenwertig/ noch zukuͤnfftig/
weder hohes noch tieffes/ noch kein andere Creatur/
ſie ſcheiden moͤge/ von der liebe Gottes/ die in Chriſto
Jeſu
Rom. 14. & 8.
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