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Stainer, Bernhardin: Ein Christliche Leichpredig. Tübingen, 1589.

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Elisabetha Weltzerin/ von Eberstein/ etc.
Tabeaselbs nicht erhöret/ vnnd sie der Armen/ vnnd
villeicht jhrem selbs eignem wunsch vnd begern nach/Alle Geyli[unleserliches Material - 3 Zeichen fehlen]en
Sündlich/ vnd
deß wegen sterb
lich.

nit lassen lenger leben[?] Antwort. Erstlichen/ Da-
rumben Tabeam/ wie heylig vnd vol gutter Werck sie
gewesen/ jhrer Sünden vnnd sterbligkeit zu erinnern/
ob sie wol gerecht/ ist sie doch nur immutatione, vnd nit
omnimoda regeneratione heylig/ fromb vnnd gerecht/
das ist/ nicht aller dings ohne Sünde gewesen/ Blüt
vnd Fleisch/ hernach so wol/ als daruor an jr gehabt/
Aber vmb CHristi Jhesu willen/ dessen sie Jüngerin
gewesen/ ist jhr dises nicht zugerechnet/ sondern zuge-
decket worden/ den sie im H. Tauffe hatte angezogen/
weil aber Fleisch vnd Blüt/ ins Reich Gottes nicht
kummet/ müssen sie es durch den zeitlichen Todt able-Verstorbne hel-
ligen treffen
mit Gott einen
guten tausch.

gen. So war jr der Todt nicht schädlich/ thete mit
Gott einen gutten tausch/ schlieffe vnd rhute in Christo
sänfftigklich/ vnd rüret sie keine qual mehr an/ hatte
das jhre vberstanden/ vnd muste hernach zum andern
mal Sterben. Endlich wolte der Herr die Augen
der Armen/ von Tabea abziehen/ vnd zuuerstehn ge-
ben/ das sie auff jhne sehen sollen/ dessen Tabea/ dieGott allein/ der
rechte Waysen
Vatter.

Närin gewesen/ vnd seiner Gütter nur eine Schäffne-
rin oder haußhalterin. Er wölle selbs der Armen
Wytwen vnnd Waysen rechter Vatter sein/ vnnd sie
versorgen.

Sollen dem nach in vnsern kranckheiten/ fleißig für
vns selbs/ vnd für andere Betten/ zil aber/ zeit vnd
maaß/ wen vnd wie Gott vns helffen/ auch wie lang
er vns leben lassen soll/ nicht fürschreiben/ vil weniger

wenn

Eliſabetha Weltzerin/ von Eberſtein/ ꝛc.
Tabeaſelbs nicht erhoͤret/ vnnd ſie der Armen/ vnnd
villeicht jhrem ſelbs eignem wunſch vñ begern nach/Alle Geyli[unleserliches Material – 3 Zeichen fehlen]en
Suͤndlich/ vnd
deß wegẽ ſterb
lich.

nit laſſen lenger leben[?] Antwort. Erſtlichen/ Da-
rumben Tabeam/ wie heylig vnd vol gutter Werck ſie
geweſen/ jhrer Suͤnden vnnd ſterbligkeit zu erinnern/
ob ſie wol gerecht/ iſt ſie doch nur immutatione, vnd nit
omnimoda regeneratione heylig/ fꝛomb vnnd gerecht/
das iſt/ nicht aller dings ohne Suͤnde geweſen/ Bluͤt
vnd Fleiſch/ hernach ſo wol/ als daruor an jr gehabt/
Aber vmb CHꝛiſti Jheſu willen/ deſſen ſie Juͤngerin
geweſen/ iſt jhr diſes nicht zugerechnet/ ſondern zuge-
decket worden/ den ſie im H. Tauffe hatte angezogen/
weil aber Fleiſch vnd Bluͤt/ ins Reich Gottes nicht
kummet/ muͤſſen ſie es durch den zeitlichen Todt able-Verſtorbne hel-
ligen treffen
mit Gott einen
guten tauſch.

gen. So war jr der Todt nicht ſchaͤdlich/ thete mit
Gott einen guttẽ tauſch/ ſchlieffe vñ rhute in Chꝛiſto
ſaͤnfftigklich/ vnd ruͤret ſie keine qual mehꝛ an/ hatte
das jhre vberſtanden/ vñ muſte hernach zum andern
mal Sterben. Endlich wolte der Herꝛ die Augen
der Armen/ von Tabea abziehen/ vnd zuuerſtehn ge-
ben/ das ſie auff jhne ſehen ſollen/ deſſen Tabea/ dieGott allein/ der
rechte Wayſen
Vatter.

Naͤrin geweſen/ vnd ſeiner Guͤtter nur eine Schaͤffne-
rin oder haußhalterin. Er woͤlle ſelbs der Armen
Wytwen vnnd Wayſen rechter Vatter ſein/ vnnd ſie
verſorgen.

Sollen dem nach in vnſern kranckheitẽ/ fleißig für
vns ſelbs/ vnd für andere Betten/ zil aber/ zeit vnd
maaß/ wen vnd wie Gott vns helffen/ auch wie lang
er vns leben laſſen ſoll/ nicht fuͤrſchreiben/ vil weniger

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[[39]/0039] Eliſabetha Weltzerin/ von Eberſtein/ ꝛc. Tabeaſelbs nicht erhoͤret/ vnnd ſie der Armen/ vnnd villeicht jhrem ſelbs eignem wunſch vñ begern nach/ nit laſſen lenger leben? Antwort. Erſtlichen/ Da- rumben Tabeam/ wie heylig vnd vol gutter Werck ſie geweſen/ jhrer Suͤnden vnnd ſterbligkeit zu erinnern/ ob ſie wol gerecht/ iſt ſie doch nur immutatione, vnd nit omnimoda regeneratione heylig/ fꝛomb vnnd gerecht/ das iſt/ nicht aller dings ohne Suͤnde geweſen/ Bluͤt vnd Fleiſch/ hernach ſo wol/ als daruor an jr gehabt/ Aber vmb CHꝛiſti Jheſu willen/ deſſen ſie Juͤngerin geweſen/ iſt jhr diſes nicht zugerechnet/ ſondern zuge- decket worden/ den ſie im H. Tauffe hatte angezogen/ weil aber Fleiſch vnd Bluͤt/ ins Reich Gottes nicht kummet/ muͤſſen ſie es durch den zeitlichen Todt able- gen. So war jr der Todt nicht ſchaͤdlich/ thete mit Gott einen guttẽ tauſch/ ſchlieffe vñ rhute in Chꝛiſto ſaͤnfftigklich/ vnd ruͤret ſie keine qual mehꝛ an/ hatte das jhre vberſtanden/ vñ muſte hernach zum andern mal Sterben. Endlich wolte der Herꝛ die Augen der Armen/ von Tabea abziehen/ vnd zuuerſtehn ge- ben/ das ſie auff jhne ſehen ſollen/ deſſen Tabea/ die Naͤrin geweſen/ vnd ſeiner Guͤtter nur eine Schaͤffne- rin oder haußhalterin. Er woͤlle ſelbs der Armen Wytwen vnnd Wayſen rechter Vatter ſein/ vnnd ſie verſorgen. Alle Geyli___en Suͤndlich/ vnd deß wegẽ ſterb lich. Verſtorbne hel- ligen treffen mit Gott einen guten tauſch. Gott allein/ der rechte Wayſen Vatter. Sollen dem nach in vnſern kranckheitẽ/ fleißig für vns ſelbs/ vnd für andere Betten/ zil aber/ zeit vnd maaß/ wen vnd wie Gott vns helffen/ auch wie lang er vns leben laſſen ſoll/ nicht fuͤrſchreiben/ vil weniger wenn

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Zitationshilfe: Stainer, Bernhardin: Ein Christliche Leichpredig. Tübingen, 1589, S. [39]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/511531/39>, abgerufen am 21.11.2024.