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Stainer, Bernhardin: Ein Christliche Leichpredig. Tübingen, 1589.

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Ein Leychpredig/ Frawen
wöllen) flichen sollen/ das vns geholffen werde/ Nem-
lichen nicht zu den Verstorbnen Heyligen/ Petro
oder Paulo/ sondern zu Christo Jesu selbs/ dem Rech
ten Meister zu helffen/ vnd vnsern mit einigen Ertz-
hirten vnserer Seelen/ sonderlichen aber/ inn Todtes
nötten. Den Abraham waiß von vns nicht/ vnnd
Jsrael kennet vns nit/ der Herr aber ist vnser Vatter/
Esa. 24.vnd vnser Erlöser/ von alters her/ ist das sein Name.
Jst eines das wir alhie zu lehrnen haben. Namlichen/
wen wir kranck werden/ oder sterben sollen/ Daß wir
vns erinnern/ Christus seye der beste vnd einige Artzt/
vnder wölchem alle kranckheiten/ der Todt vnd Teuf-
fel weichen müssen/ vnd wie er alhie Tabeam vom Tod
Aufferweckt/ Also werde er vns alle widerumben le-
bendig machen/ vnd am Jüngsten tag aufferwecken/
das sie bey jhm seyen/ wo er ist/ Sollen jhme der wegen
vnsere Seelen sicherlichen vertrawen vnnd befählen/
vnd keinen Heyligen: auff jhne vnnd seine/ nicht auff
die beyligen vnd der selbigen Wunder werck sehen.

Syr. 35.
Ecc. 17.
Ioan. 10.
4: Reg.
18.
Zum andren/ lehrnen wir hierauß/ welch ein kräff-
tig ding es seye/ vmb das liebe Gebett/ wie es alle wol-
cken durch dringet/ die Feindt schlahe/ der Sonnen
lauff hindere vnnd auff halte/ den Himmel auff vnd
zu schliesse/ etc. Ja auch den Todt verjagel/ das er
weichen müß. Sonderlich wen es im Namen Jesu
Christi/ vnsers einigen Mittlers vnnd fürbitters ge-
schicht. Sollen derowegen in Kranckheyten auch
Vrsachen/ wa-
rumm nit allezeit
der kranken Ge
bet/ erhört wird
selbs Betten/ vnd andere für vns Betten lassen.

Warumben/ möchte eins hie fragen/ hat Gott das
Gebett/ Flehen vnnd Waynen der Armen/ wie auch

Tabea

Ein Leychpredig/ Frawen
woͤllen) flichen ſollen/ das vns geholffen werde/ Nem-
lichen nicht zu den Verſtorbnen Heyligen/ Petro
oder Paulo/ ſondern zu Chꝛiſto Jeſu ſelbs/ dem Rech
ten Meiſter zu helffen/ vnd vnſern mit einigen Ertz-
hirten vnſerer Seelen/ ſonderlichen aber/ inn Todtes
noͤtten. Den Abraham waiß von vns nicht/ vnnd
Jſrael keñet vns nit/ der Herꝛ aber iſt vnſer Vatter/
Eſa. 24.vñ vnſer Erloͤſer/ von alters her/ iſt das ſein Name.
Jſt eines das wir alhie zu lehꝛnen haben. Namlichẽ/
wen wir kranck werden/ oder ſterben ſollen/ Daß wir
vns erinnern/ Chꝛiſtus ſeye der beſte vnd einige Artzt/
vnder woͤlchem alle kranckheiten/ der Todt vñ Teuf-
fel weichẽ muͤſſen/ vñ wie er alhie Tabeam vom Tod
Aufferweckt/ Alſo werde er vns alle widerumben le-
bendig machen/ vnd am Juͤngſten tag aufferwecken/
das ſie bey jhm ſeyen/ wo er iſt/ Sollen jhme der wegẽ
vnſere Seelen ſicherlichen vertrawen vnnd befaͤhlen/
vnd keinen Heyligen: auff jhne vnnd ſeine/ nicht auff
die beyligen vnd der ſelbigen Wunder werck ſehen.

Syr. 35.
Ecc. 17.
Ioan. 10.
4: Reg.
18.
Zum andren/ lehꝛnen wir hierauß/ welch ein kraͤff-
tig ding es ſeye/ vmb das liebe Gebett/ wie es alle wol-
cken durch dringet/ die Feindt ſchlahe/ der Sonnen
lauff hindere vnnd auff halte/ den Himmel auff vnd
zu ſchlieſſe/ ꝛc. Ja auch den Todt verjagel/ das er
weichen muͤß. Sonderlich wen es im Namen Jeſu
Chꝛiſti/ vnſers einigen Mittlers vnnd fuͤrbitters ge-
ſchicht. Sollen derowegen in Kranckheyten auch
Vrſachen/ wa-
rum̃ nit allezeit
der kranken Ge
bet/ erhoͤrt wird
ſelbs Betten/ vnd andere fuͤr vns Betten laſſen.

Warumben/ moͤchte eins hie fragen/ hat Gott das
Gebett/ Flehen vnnd Waynen der Armen/ wie auch

Tabea
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[[38]/0038] Ein Leychpredig/ Frawen woͤllen) flichen ſollen/ das vns geholffen werde/ Nem- lichen nicht zu den Verſtorbnen Heyligen/ Petro oder Paulo/ ſondern zu Chꝛiſto Jeſu ſelbs/ dem Rech ten Meiſter zu helffen/ vnd vnſern mit einigen Ertz- hirten vnſerer Seelen/ ſonderlichen aber/ inn Todtes noͤtten. Den Abraham waiß von vns nicht/ vnnd Jſrael keñet vns nit/ der Herꝛ aber iſt vnſer Vatter/ vñ vnſer Erloͤſer/ von alters her/ iſt das ſein Name. Jſt eines das wir alhie zu lehꝛnen haben. Namlichẽ/ wen wir kranck werden/ oder ſterben ſollen/ Daß wir vns erinnern/ Chꝛiſtus ſeye der beſte vnd einige Artzt/ vnder woͤlchem alle kranckheiten/ der Todt vñ Teuf- fel weichẽ muͤſſen/ vñ wie er alhie Tabeam vom Tod Aufferweckt/ Alſo werde er vns alle widerumben le- bendig machen/ vnd am Juͤngſten tag aufferwecken/ das ſie bey jhm ſeyen/ wo er iſt/ Sollen jhme der wegẽ vnſere Seelen ſicherlichen vertrawen vnnd befaͤhlen/ vnd keinen Heyligen: auff jhne vnnd ſeine/ nicht auff die beyligen vnd der ſelbigen Wunder werck ſehen. Eſa. 24. Zum andren/ lehꝛnen wir hierauß/ welch ein kraͤff- tig ding es ſeye/ vmb das liebe Gebett/ wie es alle wol- cken durch dringet/ die Feindt ſchlahe/ der Sonnen lauff hindere vnnd auff halte/ den Himmel auff vnd zu ſchlieſſe/ ꝛc. Ja auch den Todt verjagel/ das er weichen muͤß. Sonderlich wen es im Namen Jeſu Chꝛiſti/ vnſers einigen Mittlers vnnd fuͤrbitters ge- ſchicht. Sollen derowegen in Kranckheyten auch ſelbs Betten/ vnd andere fuͤr vns Betten laſſen. Syr. 35. Ecc. 17. Ioan. 10. 4: Reg. 18. Vrſachen/ wa- rum̃ nit allezeit der kranken Ge bet/ erhoͤrt wird Warumben/ moͤchte eins hie fragen/ hat Gott das Gebett/ Flehen vnnd Waynen der Armen/ wie auch Tabea

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Zitationshilfe: Stainer, Bernhardin: Ein Christliche Leichpredig. Tübingen, 1589, S. [38]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/511531/38>, abgerufen am 24.11.2024.