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Stainer, Bernhardin: Ein Christliche Leichpredig. Tübingen, 1589.

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Elisabetha Weltzerin/ von Eberstein.
alle Menschen/ so natürlich empfangen vnd geborenDie erste Lehr
vom G. Euar-
gelio/ vnd seiner
krafft vnd wirck
ung-

werden/ von Natur Geistlich blindt sein/ vnnd sich
nichts verstehen auff das/ dz deß Geistes Gottes ist/
wie/ vnd wardurch wir erleuchtet/ zur wahren er-
kentnuß GOttes kämen/ Glaubig vnd ewig Selig
werden mögen/ Nemblich/ durch das eynige Mittel
der Predigt des Heiligen Euangelions/ durch das
Wort von Christo/ dem Liecht aller Hayden/ der
Warheit/ deß Lebens/ vnnd der Seligkeit. DennEsa. 44.
Joan. 14

gleich wie die Nacht der Sonne (wenn sie Morgens
auffgeht) weicht/ die Nebel vnnd Wolcken zutri-
ben vnd verzehret werden/ Also ist die finsternuß/ der
Blinden vnnd verstockten Hertzen der Juden vnnd
Hayden/ in Judea/ Gallilea vnd Samaria gewe-
sen/ bald sie Christum Jhesum die Sonn der Gerech-
tigkeit haben hören Predigen/ vnd derselbige Mor-
genstern/ durch krafft vnd wirckung/ GOttes des
H. Geistes/ in jhren Hertzen ist auffgangen.

Dessen Evempel/ haben wir droben gedacht/
auß Luca im dritten Capitel. Dergleichen wirdtAct. 2.
gelesen im andern Capitel dieses stücks/ da beschri-
ben wirdt/ wie das auff den Heiligen Pfingstage/
durch ein eynige Predigt S. Petri/ auß allerley
Völckern in die 3000. Seelen erleuchtet/ bekehrt/
vnnd zu Jüngern Christi worden/ deren aller her-
nacher ein Hertz/ vnd ein Seele worden.

Eben dieses ist geschehen/ vnd viel mehr/ als die
lieben H. Apostel hernacher in die gantze weyte Welt
außgangen/ vnd jhr vn zehlich viel/ nicht allein gan-
tze Häuser/ sonder auch gantze Länder/ zu Christo

Jesu
C 3

Eliſabetha Weltzerin/ von Eberſtein.
alle Menſchen/ ſo natuͤrlich empfangen vnd geborenDie erſte Lehr
vom G. Euar-
gelio/ vñ ſeiner
krafft vñ wirck
ung-

werden/ von Natur Geiſtlich blindt ſein/ vnnd ſich
nichts verſtehen auff das/ dz deß Geiſtes Gottes iſt/
wie/ vnd wardurch wir erleuchtet/ zur wahren er-
kentnuß GOttes kaͤmen/ Glaubig vnd ewig Selig
werden moͤgen/ Nemblich/ durch das eynige Mittel
der Predigt des Heiligen Euangelions/ durch das
Wort von Chriſto/ dem Liecht aller Hayden/ der
Warheit/ deß Lebens/ vnnd der Seligkeit. DennEſa. 44.
Joan. 14

gleich wie die Nacht der Sonne (wenn ſie Morgens
auffgeht) weicht/ die Nebel vnnd Wolcken zutri-
ben vnd verzehret werden/ Alſo iſt die finſternuß/ der
Blinden vnnd verſtockten Hertzen der Juden vnnd
Hayden/ in Judea/ Gallilea vnd Samaria gewe-
ſen/ bald ſie Chriſtum Jheſum die Sonn der Gerech-
tigkeit haben hoͤren Predigen/ vnd derſelbige Mor-
genſtern/ durch krafft vnd wirckung/ GOttes des
H. Geiſtes/ in jhren Hertzen iſt auffgangen.

Deſſen Evempel/ haben wir droben gedacht/
auß Luca im dritten Capitel. Dergleichen wirdtAct. 2.
geleſen im andern Capitel dieſes ſtuͤcks/ da beſchri-
ben wirdt/ wie das auff den Heiligen Pfingſtage/
durch ein eynige Predigt S. Petri/ auß allerley
Voͤlckern in die 3000. Seelen erleuchtet/ bekehrt/
vnnd zu Juͤngern Chriſti worden/ deren aller her-
nacher ein Hertz/ vnd ein Seele worden.

Eben dieſes iſt geſchehen/ vnd viel mehr/ als die
lieben H. Apoſtel hernacher in die gantze weyte Welt
außgangen/ vnd jhr vn zehlich viel/ nicht allein gan-
tze Haͤuſer/ ſonder auch gantze Laͤnder/ zu Chriſto

Jeſu
C 3
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[[21]/0021] Eliſabetha Weltzerin/ von Eberſtein. alle Menſchen/ ſo natuͤrlich empfangen vnd geboren werden/ von Natur Geiſtlich blindt ſein/ vnnd ſich nichts verſtehen auff das/ dz deß Geiſtes Gottes iſt/ wie/ vnd wardurch wir erleuchtet/ zur wahren er- kentnuß GOttes kaͤmen/ Glaubig vnd ewig Selig werden moͤgen/ Nemblich/ durch das eynige Mittel der Predigt des Heiligen Euangelions/ durch das Wort von Chriſto/ dem Liecht aller Hayden/ der Warheit/ deß Lebens/ vnnd der Seligkeit. Denn gleich wie die Nacht der Sonne (wenn ſie Morgens auffgeht) weicht/ die Nebel vnnd Wolcken zutri- ben vnd verzehret werden/ Alſo iſt die finſternuß/ der Blinden vnnd verſtockten Hertzen der Juden vnnd Hayden/ in Judea/ Gallilea vnd Samaria gewe- ſen/ bald ſie Chriſtum Jheſum die Sonn der Gerech- tigkeit haben hoͤren Predigen/ vnd derſelbige Mor- genſtern/ durch krafft vnd wirckung/ GOttes des H. Geiſtes/ in jhren Hertzen iſt auffgangen. Die erſte Lehr vom G. Euar- gelio/ vñ ſeiner krafft vñ wirck ung- Eſa. 44. Joan. 14 Deſſen Evempel/ haben wir droben gedacht/ auß Luca im dritten Capitel. Dergleichen wirdt geleſen im andern Capitel dieſes ſtuͤcks/ da beſchri- ben wirdt/ wie das auff den Heiligen Pfingſtage/ durch ein eynige Predigt S. Petri/ auß allerley Voͤlckern in die 3000. Seelen erleuchtet/ bekehrt/ vnnd zu Juͤngern Chriſti worden/ deren aller her- nacher ein Hertz/ vnd ein Seele worden. Act. 2. Eben dieſes iſt geſchehen/ vnd viel mehr/ als die lieben H. Apoſtel hernacher in die gantze weyte Welt außgangen/ vnd jhr vn zehlich viel/ nicht allein gan- tze Haͤuſer/ ſonder auch gantze Laͤnder/ zu Chriſto Jeſu C 3

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Zitationshilfe: Stainer, Bernhardin: Ein Christliche Leichpredig. Tübingen, 1589, S. [21]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/511531/21>, abgerufen am 21.11.2024.