Stainer, Bernhardin: Ein Christliche Leichpredig. Tübingen, 1589.Elisabetha Weltzerin/ von Eberstein. alle Menschen/ so natürlich empfangen vnd geborenDie erste Lehrvom G. Euar- gelio/ vnd seiner krafft vnd wirck ung- werden/ von Natur Geistlich blindt sein/ vnnd sich nichts verstehen auff das/ dz deß Geistes Gottes ist/ wie/ vnd wardurch wir erleuchtet/ zur wahren er- kentnuß GOttes kämen/ Glaubig vnd ewig Selig werden mögen/ Nemblich/ durch das eynige Mittel der Predigt des Heiligen Euangelions/ durch das Wort von Christo/ dem Liecht aller Hayden/ der Warheit/ deß Lebens/ vnnd der Seligkeit. DennEsa. 44. Joan. 14 gleich wie die Nacht der Sonne (wenn sie Morgens auffgeht) weicht/ die Nebel vnnd Wolcken zutri- ben vnd verzehret werden/ Also ist die finsternuß/ der Blinden vnnd verstockten Hertzen der Juden vnnd Hayden/ in Judea/ Gallilea vnd Samaria gewe- sen/ bald sie Christum Jhesum die Sonn der Gerech- tigkeit haben hören Predigen/ vnd derselbige Mor- genstern/ durch krafft vnd wirckung/ GOttes des H. Geistes/ in jhren Hertzen ist auffgangen. Dessen Evempel/ haben wir droben gedacht/ Eben dieses ist geschehen/ vnd viel mehr/ als die Jesu C 3
Eliſabetha Weltzerin/ von Eberſtein. alle Menſchen/ ſo natuͤrlich empfangen vnd geborenDie erſte Lehrvom G. Euar- gelio/ vñ ſeiner krafft vñ wirck ung- werden/ von Natur Geiſtlich blindt ſein/ vnnd ſich nichts verſtehen auff das/ dz deß Geiſtes Gottes iſt/ wie/ vnd wardurch wir erleuchtet/ zur wahren er- kentnuß GOttes kaͤmen/ Glaubig vnd ewig Selig werden moͤgen/ Nemblich/ durch das eynige Mittel der Predigt des Heiligen Euangelions/ durch das Wort von Chriſto/ dem Liecht aller Hayden/ der Warheit/ deß Lebens/ vnnd der Seligkeit. DennEſa. 44. Joan. 14 gleich wie die Nacht der Sonne (wenn ſie Morgens auffgeht) weicht/ die Nebel vnnd Wolcken zutri- ben vnd verzehret werden/ Alſo iſt die finſternuß/ der Blinden vnnd verſtockten Hertzen der Juden vnnd Hayden/ in Judea/ Gallilea vnd Samaria gewe- ſen/ bald ſie Chriſtum Jheſum die Sonn der Gerech- tigkeit haben hoͤren Predigen/ vnd derſelbige Mor- genſtern/ durch krafft vnd wirckung/ GOttes des H. Geiſtes/ in jhren Hertzen iſt auffgangen. Deſſen Evempel/ haben wir droben gedacht/ Eben dieſes iſt geſchehen/ vnd viel mehr/ als die Jeſu C 3
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Eliſabetha Weltzerin/ von Eberſtein.
alle Menſchen/ ſo natuͤrlich empfangen vnd geboren
werden/ von Natur Geiſtlich blindt ſein/ vnnd ſich
nichts verſtehen auff das/ dz deß Geiſtes Gottes iſt/
wie/ vnd wardurch wir erleuchtet/ zur wahren er-
kentnuß GOttes kaͤmen/ Glaubig vnd ewig Selig
werden moͤgen/ Nemblich/ durch das eynige Mittel
der Predigt des Heiligen Euangelions/ durch das
Wort von Chriſto/ dem Liecht aller Hayden/ der
Warheit/ deß Lebens/ vnnd der Seligkeit. Denn
gleich wie die Nacht der Sonne (wenn ſie Morgens
auffgeht) weicht/ die Nebel vnnd Wolcken zutri-
ben vnd verzehret werden/ Alſo iſt die finſternuß/ der
Blinden vnnd verſtockten Hertzen der Juden vnnd
Hayden/ in Judea/ Gallilea vnd Samaria gewe-
ſen/ bald ſie Chriſtum Jheſum die Sonn der Gerech-
tigkeit haben hoͤren Predigen/ vnd derſelbige Mor-
genſtern/ durch krafft vnd wirckung/ GOttes des
H. Geiſtes/ in jhren Hertzen iſt auffgangen.
Die erſte Lehr
vom G. Euar-
gelio/ vñ ſeiner
krafft vñ wirck
ung-
Eſa. 44.
Joan. 14
Deſſen Evempel/ haben wir droben gedacht/
auß Luca im dritten Capitel. Dergleichen wirdt
geleſen im andern Capitel dieſes ſtuͤcks/ da beſchri-
ben wirdt/ wie das auff den Heiligen Pfingſtage/
durch ein eynige Predigt S. Petri/ auß allerley
Voͤlckern in die 3000. Seelen erleuchtet/ bekehrt/
vnnd zu Juͤngern Chriſti worden/ deren aller her-
nacher ein Hertz/ vnd ein Seele worden.
Act. 2.
Eben dieſes iſt geſchehen/ vnd viel mehr/ als die
lieben H. Apoſtel hernacher in die gantze weyte Welt
außgangen/ vnd jhr vn zehlich viel/ nicht allein gan-
tze Haͤuſer/ ſonder auch gantze Laͤnder/ zu Chriſto
Jeſu
C 3
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