Tham, Augustin: Christliche Leichpredigt Bey der Begrebnis. Eisleben, 1589.Leichpredigt vber deu Spruch Johan. 1.nem Euangelio am 1. Capitel: Jn Christo war dasLeben. Mit diesen worten wil er so viel zu verstehen ge ben: Das Christus allein/ das rechte vnd ware Leben sey/ wesentlich vnd wircklich. Das ist: Christus sey Erstlich warer vnd lebendiger Gott von Ewigkeit in Ewigkeit. Zum andern sey Er auch der Mitler/ oder das Mittel/ dadurch vns Gott lebendig machet/ bei- des in der Schöpffung/ wie Joh. in diesem 1. Capitel saget: Durch jn sind alle ding gemacht: Vnd dar- nach auch in der Erlösung/ wie solchs der Apostel Ephes. 2.S. Paulus aussdrücklich zeuget/ Ephes. 2: Da wir tod waren in Sünden/ hat Er vns durch Christum lebendig gemacht. Vnd diss bestetiget Christus sel- Johan. 14.ber/ Johan. 14. da Er sich das Leben vnd den Weg nennet/ Als wolt Er sagen: Er sey nicht allein das Le- ben vor sich vnd andere: Sondern auch der Weg vnd Mittel/ dadurch wir zum Leben kommen. Christus 2. Darümb
Leichpredigt vber deu Spruch Johan. 1.nem Euangelio am 1. Capitel: Jn Chriſto war dasLeben. Mit dieſen worten wil er ſo viel zu verſtehen ge ben: Das Chriſtus allein/ das rechte vnd ware Leben ſey/ weſentlich vnd wircklich. Das iſt: Chriſtus ſey Erſtlich warer vnd lebendiger Gott von Ewigkeit in Ewigkeit. Zum andern ſey Er auch der Mitler/ oder das Mittel/ dadurch vns Gott lebendig machet/ bei- des in der Schoͤpffung/ wie Joh. in dieſem 1. Capitel ſaget: Durch jn ſind alle ding gemacht: Vnd dar- nach auch in der Erloͤſung/ wie ſolchs der Apoſtel Epheſ. 2.S. Paulus auſsdruͤcklich zeuget/ Epheſ. 2: Da wir tod waren in Suͤnden/ hat Er vns durch Chriſtum lebendig gemacht. Vnd diſs beſtetiget Chriſtus ſel- Johan. 14.ber/ Johan. 14. da Er ſich das Leben vnd den Weg nennet/ Als wolt Er ſagen: Er ſey nicht allein das Le- ben vor ſich vnd andere: Sondern auch der Weg vnd Mittel/ dadurch wir zum Leben kommen. Chriſtus 2. Daruͤmb
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Leichpredigt vber deu Spruch
nem Euangelio am 1. Capitel: Jn Chriſto war das
Leben. Mit dieſen worten wil er ſo viel zu verſtehen ge
ben: Das Chriſtus allein/ das rechte vnd ware Leben
ſey/ weſentlich vnd wircklich. Das iſt: Chriſtus ſey
Erſtlich warer vnd lebendiger Gott von Ewigkeit in
Ewigkeit. Zum andern ſey Er auch der Mitler/ oder
das Mittel/ dadurch vns Gott lebendig machet/ bei-
des in der Schoͤpffung/ wie Joh. in dieſem 1. Capitel
ſaget: Durch jn ſind alle ding gemacht: Vnd dar-
nach auch in der Erloͤſung/ wie ſolchs der Apoſtel
S. Paulus auſsdruͤcklich zeuget/ Epheſ. 2: Da wir
tod waren in Suͤnden/ hat Er vns durch Chriſtum
lebendig gemacht. Vnd diſs beſtetiget Chriſtus ſel-
ber/ Johan. 14. da Er ſich das Leben vnd den Weg
nennet/ Als wolt Er ſagen: Er ſey nicht allein das Le-
ben vor ſich vnd andere: Sondern auch der Weg vnd
Mittel/ dadurch wir zum Leben kommen.
Johan. 1.
Epheſ. 2.
Johan. 14.
Daraus erſcheinet nu/ das wir dieſe Herrligkeit
von Chriſto haben. Derſelbe hat ſie vns 1. erworben
vnd zuwegen bracht/ durch ſein Verdienſt vnd tegli-
che interceſsion vnd Vorbitte/ wie wir im andern
Artickel in der Auſslegung bekennen. Vnd die Kir-
che Gottes ſinget: Du werdes Liecht gib vns deinen
Schein/ lere vns Jheſum Chriſtum erkennen allein/
das wir an jm bleiben/ dem getrewen Heiland/ der
vns bracht hat zu dem rechten Vaterland/ etc.
Chriſtus
bringer vns
zu ſolcher
Herrligkeit
auff vierer-
ley weiſe.
1.
Erwirbt
Er ſie vns.
2. Weiſet Er vns auch noch teglich den Weg zu
ſolchem Vaterland in ſeinem lieben Wort/ wie Er
ſelber ſaget Johannis am ſiebentzehenden Capitel:
Das Er zu ſeiner Erkentnis vnd ewigem Leben/ vns
ſein Wort gegeben habe.
2.
Weiſer Er
vns den weg
darzu.
Johan. 17.
Daruͤmb
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