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Kheil, Matthias: Patientia Hiobi, Die geduldige Jobbe. Liegnitz, 1614.

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ge Dreyeinigkeit/ verlaß mich nicht in meinem
Abscheid/ in meiner letzten Stund vnd zeit.
Welche Gebetlin er aus dem schönem Gülde-
nen Büchlin de arte bene moriendi genom-
men/ vnd jhm wol nütze machte: solche auch
gar wol hierzu zu behalten vnd zu gebrauchen
sind/ vmb der seligen Hoffnung der allgemei-
nen Aufferstchung der Todten willen.

Darauff er sich auch endlich gefrewet/
auff die selige Himmelsfreude der kinder Got-
tes im Ewigen leben/ zu gutter letzte sich noch
am nechsten Soutag früe/ mit GOtt vnd
Menschen versöhnet/ vnd mit dem seligen Vi-
atico
vnd Zehrpfennig/ des wahren Leibes
vnd Bluttes Christi/ auff die vorstehende reise
versehen/ seine Sünde gebeicht/ vnd als ein
Mensch hertzlich beweinet/ vnd den trost von
Christo seinem Goel angenommen/ vnd sich
an dem genaden vnd geraden Scepter zu Si-
on/ als seinem stecken vnd stab/ dieser Scipio vnd
Stöggell auffgerichtet. Jmmerdar den Tag
vber geseufftzet vnd gebetet: Domine Jesu su-
scipe spiritum meum.
HErr JEsu nim mei-
nen Geist auff/ Jtem/ nach der Communion,
Las mich selig sterben/ auff daß ich auffhöre

zu
H ij

ge Dreyeinigkeit/ verlaß mich nicht in meinem
Abſcheid/ in meiner letzten Stund vnd zeit.
Welche Gebetlin er aus dem ſchoͤnem Guͤlde-
nen Buͤchlin de arte benè moriendi genom-
men/ vnd jhm wol nuͤtze machte: ſolche auch
gar wol hierzu zu behalten vnd zu gebrauchen
ſind/ vmb der ſeligen Hoffnung der allgemei-
nen Aufferſtchung der Todten willen.

Darauff er ſich auch endlich gefrewet/
auff die ſelige Himmelsfreude der kinder Got-
tes im Ewigen leben/ zu gutter letzte ſich noch
am nechſten Soutag fruͤe/ mit GOtt vnd
Menſchen verſoͤhnet/ vnd mit dem ſeligen Vi-
atico
vnd Zehrpfennig/ des wahren Leibes
vnd Bluttes Chriſti/ auff die vorſtehende reiſe
verſehen/ ſeine Suͤnde gebeicht/ vnd als ein
Menſch hertzlich beweinet/ vnd den troſt von
Chriſto ſeinem Goël angenommen/ vnd ſich
an dem genaden vnd geraden Scepter zu Si-
on/ als ſeinem ſtecken vnd ſtab/ dieſer Scipio vnd
Stoͤggell auffgerichtet. Jmmerdar den Tag
vber geſeufftzet vnd gebetet: Domine Jeſu ſu-
ſcipe ſpiritum meum.
HErr JEſu nim mei-
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[[59]/0059] ge Dreyeinigkeit/ verlaß mich nicht in meinem Abſcheid/ in meiner letzten Stund vnd zeit. Welche Gebetlin er aus dem ſchoͤnem Guͤlde- nen Buͤchlin de arte benè moriendi genom- men/ vnd jhm wol nuͤtze machte: ſolche auch gar wol hierzu zu behalten vnd zu gebrauchen ſind/ vmb der ſeligen Hoffnung der allgemei- nen Aufferſtchung der Todten willen. Darauff er ſich auch endlich gefrewet/ auff die ſelige Himmelsfreude der kinder Got- tes im Ewigen leben/ zu gutter letzte ſich noch am nechſten Soutag fruͤe/ mit GOtt vnd Menſchen verſoͤhnet/ vnd mit dem ſeligen Vi- atico vnd Zehrpfennig/ des wahren Leibes vnd Bluttes Chriſti/ auff die vorſtehende reiſe verſehen/ ſeine Suͤnde gebeicht/ vnd als ein Menſch hertzlich beweinet/ vnd den troſt von Chriſto ſeinem Goël angenommen/ vnd ſich an dem genaden vnd geraden Scepter zu Si- on/ als ſeinem ſtecken vnd ſtab/ dieſer Scipio vnd Stoͤggell auffgerichtet. Jmmerdar den Tag vber geſeufftzet vnd gebetet: Domine Jeſu ſu- ſcipe ſpiritum meum. HErr JEſu nim mei- nen Geiſt auff/ Jtem/ nach der Communion, Las mich ſelig ſterben/ auff daß ich auffhoͤre zu H ij

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Zitationshilfe: Kheil, Matthias: Patientia Hiobi, Die geduldige Jobbe. Liegnitz, 1614, S. [59]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/510589/59>, abgerufen am 23.11.2024.