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Kheil, Matthias: Patientia Hiobi, Die geduldige Jobbe. Liegnitz, 1614.

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der mus endlichen verzweiffeln vnd verzagen
in seinen Sünden/ inmassen die erschrecklichen
Exempel der jenigen Leute darthun vnd be-
weisen/ welche zwar Gottes Wort gegleubet/
vnd vor wahr gehalten die Lehr von Christo/
was er gethan/ geliedten/ vnd vns verdienet
hat/ aber an der application diesem nothwen-
digen herrlichen stücke hat es jnen ermangelt/
daß sie Christum nicht vor jhren Goel vnd
Erlöser gehalten haben/ wie Ewer Liebe be-
kandt ist/ vnd weis das Exempel von einem
P. V.Ludimoderatore vnd Schulmeister in Vn-
gern/ welcher jhm aus verzweifelung vnd vn-
geduld selber das Leben verkürtzte/ gewaltsa-
me hand an sich legete/ vnd vnter andern an
die seinen diese erschreckliche wort schrifftlich
hinter sich verließ: Jch befehle euch Gott/ cu-
jus gratia mihi denegata est,
dessen gnade mir
versaget ist. Ey da behütte vns allen der liebe
Gott für/ daß wir also gedencken/ geschweige
denn sagen solten/ sondern sagen vnd gleuben
sollen wir/ mit dem lieben Hiob/ daß Christus
ist vnser Erlöser/ mein/ dein/ vnd vnser aller
Erlöser/ eines so wol als des andern. Vnd das
ist es/ von der gewißheit des wahren seligma-

chenden

der mus endlichen verzweiffeln vnd verzagen
in ſeinen Suͤnden/ inmaſſen die erſchrecklichen
Exempel der jenigen Leute darthun vnd be-
weiſen/ welche zwar Gottes Wort gegleubet/
vnd vor wahr gehalten die Lehr von Chriſto/
was er gethan/ geliedten/ vnd vns verdienet
hat/ aber an der application dieſem nothwen-
digen herrlichen ſtuͤcke hat es jnen ermangelt/
daß ſie Chriſtum nicht vor jhren Goel vnd
Erloͤſer gehalten haben/ wie Ewer Liebe be-
kandt iſt/ vnd weis das Exempel von einem
P. V.Ludimoderatore vnd Schulmeiſter in Vn-
gern/ welcher jhm aus verzweifelung vnd vn-
geduld ſelber das Leben verkuͤrtzte/ gewaltſa-
me hand an ſich legete/ vnd vnter andern an
die ſeinen dieſe erſchreckliche wort ſchrifftlich
hinter ſich verließ: Jch befehle euch Gott/ cu-
jus gratia mihi denegata eſt,
deſſen gnade mir
verſaget iſt. Ey da behuͤtte vns allen der liebe
Gott fuͤr/ daß wir alſo gedencken/ geſchweige
denn ſagen ſolten/ ſondern ſagen vnd gleuben
ſollen wir/ mit dem lieben Hiob/ daß Chriſtus
iſt vnſer Erloͤſer/ mein/ dein/ vnd vnſer aller
Erloͤſer/ eines ſo wol als des andern. Vnd das
iſt es/ von der gewißheit des wahren ſeligma-

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[[28]/0028] der mus endlichen verzweiffeln vnd verzagen in ſeinen Suͤnden/ inmaſſen die erſchrecklichen Exempel der jenigen Leute darthun vnd be- weiſen/ welche zwar Gottes Wort gegleubet/ vnd vor wahr gehalten die Lehr von Chriſto/ was er gethan/ geliedten/ vnd vns verdienet hat/ aber an der application dieſem nothwen- digen herrlichen ſtuͤcke hat es jnen ermangelt/ daß ſie Chriſtum nicht vor jhren Goel vnd Erloͤſer gehalten haben/ wie Ewer Liebe be- kandt iſt/ vnd weis das Exempel von einem Ludimoderatore vnd Schulmeiſter in Vn- gern/ welcher jhm aus verzweifelung vnd vn- geduld ſelber das Leben verkuͤrtzte/ gewaltſa- me hand an ſich legete/ vnd vnter andern an die ſeinen dieſe erſchreckliche wort ſchrifftlich hinter ſich verließ: Jch befehle euch Gott/ cu- jus gratia mihi denegata eſt, deſſen gnade mir verſaget iſt. Ey da behuͤtte vns allen der liebe Gott fuͤr/ daß wir alſo gedencken/ geſchweige denn ſagen ſolten/ ſondern ſagen vnd gleuben ſollen wir/ mit dem lieben Hiob/ daß Chriſtus iſt vnſer Erloͤſer/ mein/ dein/ vnd vnſer aller Erloͤſer/ eines ſo wol als des andern. Vnd das iſt es/ von der gewißheit des wahren ſeligma- chenden P. V.

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Zitationshilfe: Kheil, Matthias: Patientia Hiobi, Die geduldige Jobbe. Liegnitz, 1614, S. [28]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/510589/28>, abgerufen am 24.11.2024.