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Eder, Michael: Theoria [gr.] Desiderii, Fastidii, Solatii. Breslau, 1634.

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für seinem Wort. Wer das heilige Abend-3. Coena uien-
tes.

mahl würdiglich vnd seliglich gebrauchet/ der kan
sich rühmen/ er habe GOtt/ denn d Wer meind. Ioh. 6. 56.
Fleisch jsset/ vnd trincket mein Blut/ der
bleibet in mir vnd ich in jhm
spricht die War-
heit. Wer auß der Tieffe zu dem HErren ruf-
fet/ der kan sich rühmen/ Er habe GOtt. Die4. Orantes.
Zwey Jünger sagen nur: HERR e bleib bey
vns/ denn es wil Abend werden/
sihe da/e. Luc. 24. 29.
alsobaldt kehret bey jhnen JEsus ein. Wer5. Pie viventes.
Züchtig/ Gerecht vnd Gottselig lebet in dieser
Welt/ der kan sich rühmen/ er habe GOtt/ denn/
O GOtt/ f bey den Heyligen bistu Heylig/f. Psalm. 18. 26.
27.

vnd bey den Fromen bistu From/ vnd bey
den Reinen bistu Rein/ vnd bey den Ver-
kehrten bistu verkehrt. Wer
sein Creutz mit
Simon von Kyrene gehorsamblich JEsu nach-6. Crucem fe
rentes.

trägt/ vnd willig ja Kindtlich leidet/ der kan sich
rühmen/ er habe GOtt. Maria h stehet beymh. Ioh. 20. 13. 14.
Grab voll Hertzeleidt/ sihe/ baldt ist JEsue da.
Martha betrawret jhren Bruder i Lazarum zui. Ioh. 11. 17.
Bethania/ vnversehens kömmet JEsus. Aber
ohne Wort/ ohne Busse/ ohne Gemeinschafft
deß Leibes vnd Bluttes Christi/ ohne Heyligkeit/
Gebet vnd Leyden hat man keinen JEsum.

HErr JEsu dich/ jetzt habe ich:
Errette mich/ hilff seeliglich!
Nach
C iij

fuͤr ſeinem Wort. Wer das heilige Abend-3. Cœna uien-
tes.

mahl wuͤrdiglich vnd ſeliglich gebrauchet/ der kan
ſich ruͤhmen/ er habe GOtt/ denn d Wer meind. Ioh. 6. 56.
Fleiſch jſſet/ vnd trincket mein Blut/ der
bleibet in mir vñ ich in jhm
ſpricht die War-
heit. Wer auß der Tieffe zu dem HErren ruf-
fet/ der kan ſich ruͤhmen/ Er habe GOtt. Die4. Orantes.
Zwey Juͤnger ſagen nur: HERR e bleib bey
vns/ denn es wil Abend werden/
ſihe da/e. Luc. 24. 29.
alſobaldt kehret bey jhnen JEſus ein. Wer5. Piè viventes.
Zuͤchtig/ Gerecht vnd Gottſelig lebet in dieſer
Welt/ der kan ſich ruͤhmen/ er habe GOtt/ denn/
O GOtt/ f bey den Heyligen biſtu Heylig/f. Pſalm. 18. 26.
27.

vnd bey den Fromen biſtu From/ vnd bey
den Reinen biſtu Rein/ vnd bey den Ver-
kehrten biſtu verkehrt. Wer
ſein Creutz mit
Simon von Kyrene gehorſamblich JEſu nach-6. Crucem fe
rentes.

traͤgt/ vnd willig ja Kindtlich leidet/ der kan ſich
ruͤhmen/ er habe GOtt. Maria h ſtehet beymh. Ioh. 20. 13. 14.
Grab voll Hertzeleidt/ ſihe/ baldt iſt JEſue da.
Martha betrawret jhren Bruder i Lazarum zui. Ioh. 11. 17.
Bethania/ vnverſehens koͤmmet JEſus. Aber
ohne Wort/ ohne Buſſe/ ohne Gemeinſchafft
deß Leibes vnd Bluttes Chriſti/ ohne Heyligkeit/
Gebet vnd Leyden hat man keinen JEſum.

HErr JEſu dich/ jetzt habe ich:
Errette mich/ hilff ſeeliglich!
Nach
C iij
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[[21]/0021] fuͤr ſeinem Wort. Wer das heilige Abend- mahl wuͤrdiglich vnd ſeliglich gebrauchet/ der kan ſich ruͤhmen/ er habe GOtt/ denn d Wer mein Fleiſch jſſet/ vnd trincket mein Blut/ der bleibet in mir vñ ich in jhm ſpricht die War- heit. Wer auß der Tieffe zu dem HErren ruf- fet/ der kan ſich ruͤhmen/ Er habe GOtt. Die Zwey Juͤnger ſagen nur: HERR e bleib bey vns/ denn es wil Abend werden/ ſihe da/ alſobaldt kehret bey jhnen JEſus ein. Wer Zuͤchtig/ Gerecht vnd Gottſelig lebet in dieſer Welt/ der kan ſich ruͤhmen/ er habe GOtt/ denn/ O GOtt/ f bey den Heyligen biſtu Heylig/ vnd bey den Fromen biſtu From/ vnd bey den Reinen biſtu Rein/ vnd bey den Ver- kehrten biſtu verkehrt. Wer ſein Creutz mit Simon von Kyrene gehorſamblich JEſu nach- traͤgt/ vnd willig ja Kindtlich leidet/ der kan ſich ruͤhmen/ er habe GOtt. Maria h ſtehet beym Grab voll Hertzeleidt/ ſihe/ baldt iſt JEſue da. Martha betrawret jhren Bruder i Lazarum zu Bethania/ vnverſehens koͤmmet JEſus. Aber ohne Wort/ ohne Buſſe/ ohne Gemeinſchafft deß Leibes vnd Bluttes Chriſti/ ohne Heyligkeit/ Gebet vnd Leyden hat man keinen JEſum. 3. Cœna uien- tes. d. Ioh. 6. 56. 4. Orantes. e. Luc. 24. 29. 5. Piè viventes. f. Pſalm. 18. 26. 27. 6. Crucem fe rentes. h. Ioh. 20. 13. 14. i. Ioh. 11. 17. HErr JEſu dich/ jetzt habe ich: Errette mich/ hilff ſeeliglich! Nach C iij

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Zitationshilfe: Eder, Michael: Theoria [gr.] Desiderii, Fastidii, Solatii. Breslau, 1634, S. [21]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/510301/21>, abgerufen am 18.12.2024.