Hoe von Hoenegg, Matthias: Kernsprüchlein und Hertzbrechendes Gebetlein. Leipzig, 1617.Christliche Leichpredigt. fenden Jahres der Stein jhn hefftig angegriffen/ an-dere zufälle mehr zugeschlagen/ vnd die Mattigkeit sehr vberhand genommen hat. Weiln Er sich dann selbst beschieden/ daß solche anstöß offt den Todt gar auff den Rücken trügen/ hat er sich bald zu einem seligen Abschied bereitent/ für seinem Gott sich gedemütiget/ seine Sün- den erkennet vnd bekennet/ vmb gnade gebeten/ die Heilige Absolution vnd das Hochwürdige Abendmal heut acht tage jhm reichen lassen/ vnd sich gedüldig dar- ein ergeben/ wie es der Allmechtige nach seinem Väter- lichen willen mit jhme schicken wolte. Dergleichen er auch Morgen acht tag/ als ich jhn besuchet/ vnd aus Got- tes Wort mit jhm geredet/ sich erkläret hat. Er habe sich nun mit Gott versöhnet/ Er glaube/ daß er des HErrn sey/ Er lebe oder sterbe. Neben andern Sprüchen die jhm fürgehalten wor- Gegen D iij
Chriſtliche Leichpredigt. fenden Jahres der Stein jhn hefftig angegriffen/ an-dere zufaͤlle mehr zugeſchlagen/ vnd die Mattigkeit ſehr vberhand genommen hat. Weiln Er ſich dann ſelbſt beſchieden/ daß ſolche anſtoͤß offt den Todt gar auff den Ruͤcken truͤgen/ hat er ſich bald zu einem ſeligen Abſchied bereitẽt/ fuͤr ſeinem Gott ſich gedemuͤtiget/ ſeine Suͤn- den erkennet vnd bekennet/ vmb gnade gebeten/ die Heilige Abſolution vnd das Hochwuͤrdige Abendmal heut acht tage jhm reichen laſſen/ vnd ſich geduͤldig dar- ein ergeben/ wie es der Allmechtige nach ſeinem Vaͤter- lichen willen mit jhme ſchicken wolte. Dergleichen er auch Morgen acht tag/ als ich jhn beſuchet/ vnd aus Got- tes Wort mit jhm geredet/ ſich erklaͤret hat. Er habe ſich nun mit Gott verſoͤhnet/ Er glaube/ daß er des HErrn ſey/ Er lebe oder ſterbe. Neben andern Spruͤchen die jhm fuͤrgehalten wor- Gegen D iij
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Chriſtliche Leichpredigt.
fenden Jahres der Stein jhn hefftig angegriffen/ an-
dere zufaͤlle mehr zugeſchlagen/ vnd die Mattigkeit ſehr
vberhand genommen hat. Weiln Er ſich dann ſelbſt
beſchieden/ daß ſolche anſtoͤß offt den Todt gar auff den
Ruͤcken truͤgen/ hat er ſich bald zu einem ſeligen Abſchied
bereitẽt/ fuͤr ſeinem Gott ſich gedemuͤtiget/ ſeine Suͤn-
den erkennet vnd bekennet/ vmb gnade gebeten/ die
Heilige Abſolution vnd das Hochwuͤrdige Abendmal
heut acht tage jhm reichen laſſen/ vnd ſich geduͤldig dar-
ein ergeben/ wie es der Allmechtige nach ſeinem Vaͤter-
lichen willen mit jhme ſchicken wolte. Dergleichen er
auch Morgen acht tag/ als ich jhn beſuchet/ vnd aus Got-
tes Wort mit jhm geredet/ ſich erklaͤret hat. Er habe ſich
nun mit Gott verſoͤhnet/ Er glaube/ daß er des HErrn
ſey/ Er lebe oder ſterbe.
Neben andern Spruͤchen die jhm fuͤrgehalten wor-
den/ hat er inſonderheit das erklaͤrte Spruͤchlein gar
offt vnd viel gebrauchet/ ſtets gebetet vnnd geſaget:
Ach Herr JEſu die Angſt meines Hertzens iſt
groß/ fuͤhre mich aus meinen Noͤthen/ Sihe an
meinen Jammer vnd Elend/ vnd vergib mir alle
meine Suͤnde. Welches dann ein rechtes Sterbge-
betlein iſt/ vnd ob es ſchon wenig Wort hat/ ſo iſt es
doch wichtig/ wie Ewer Lieb jetzo angehoͤret. Er iſt
auch dieſer ſeiner Bitt am nechſten Donnerstag zwi-
ſchen zehen vnd eilff vhr/ da er ſelig verſchieden/ von dem
lieben Gott in gnaden gewehret/ vollkoͤmlich aus ſei-
nen Noͤthen gefuͤhret/ ſein Jammer vnd Elend angeſe-
hen/ vnd jhm alle Saͤnde vergeben worden.
Gegen
D iij
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Zitationshilfe: | Hoe von Hoenegg, Matthias: Kernsprüchlein und Hertzbrechendes Gebetlein. Leipzig, 1617, S. 27. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/510291/29>, abgerufen am 27.07.2024. |