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Eckard, Melchior: Eine Christliche Leichpredigt. Leipzig, 1601.

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Christliche Leichpredigt.
salen wird er dich erretten/ vnd in der siebenden wird dich
kein vngluck rühren. Hat die meinung/ als wolt er sagen/
Nimbstu die straffe gedültig an/ so wirstu auch dem Vn-
glück entrinnen/ vnd alles gutes erlangen/ Dann aus
sechs/ das ist/ aus allen trübsalen wird er dich erlösen. Denn
gleich wie in sechs tagen alle ding erschaffen sein/ Also
werden bey sechs trübsalen hie verstanden/ allerley creutz/
jammer vnd vnglück/ so dem menschen/ die gantze zeit sei-
nes lebens vber/ begegnen mag. Vnser leben begreifft in
Matth. 6.sich sechs Wercktage/ vnter welchen ein jeder tag seine ei-
gene plage mit sich bringet. Aber es folget darauff der sie-
bende tag/ als der gewünschte Sabbath vnd Ruhetag/
Darumb spricht er/ In der siebenden wird dich kein vbel
rühren. Dann wann vnser Sabbath/ oder Ruhetag im
Tode angehet/ da folget alßdenn ewige ruhe/ frewde vnd
seligkeit darauff. Wie geschrieben stehet/ Apocal. 21. Gott
wird abwischen alle Thränen von jhren augen/ vnd der
Todt wird nicht niehr sein/ noch leid/ noch geschrey/ noch
schmertzen wird nicht sein/ denn das erste ist vergangen.
Nach deme wir nun vernommen/ wer diese wort geredet/
auch was derselben inhalt vnd meinung sey/ wollen wir
nun ferner von obgesetztem Lehrpunct jetzo bericht thun.
Man pfleget zu sagen/ Den gelehrten ist gut predigen.
Wann ich nun gelehrten Zuhörern (derer nicht wenig jetzo
anwesende) mit wenig worten sagen solte/ warumb der
Allmechtige seinen Christgleubigen das liebe Creutz mit
sechs vnd sieben zuzuzehlen pflege/ köndte ich solches mit
kürtzern vnd bessern worten nicht thun/ als das ich jhnen
sagen wolte/ Es weren drey vrsachen/ warumb der All-
mechtige vnd gerechte Gott/ solch wunderbarlich Regi-

ment

Chriſtliche Leichpredigt.
ſalen wird er dich erretten/ vnd in der ſiebenden wird dich
kein vnglůck ruͤhren. Hat die meinung/ als wolt er ſagen/
Nimbſtu die ſtraffe geduͤltig an/ ſo wirſtu auch dem Vn-
gluͤck entrinnen/ vnd alles gutes erlangen/ Dann aus
ſechs/ das iſt/ aus allen truͤbſalen wird er dich erloͤſen. Denn
gleich wie in ſechs tagen alle ding erſchaffen ſein/ Alſo
werden bey ſechs truͤbſalen hie verſtanden/ allerley creutz/
jammer vnd vngluͤck/ ſo dem menſchen/ die gantze zeit ſei-
nes lebens vber/ begegnen mag. Vnſer leben begreifft in
Matth. 6.ſich ſechs Wercktage/ vnter welchen ein jeder tag ſeine ei-
gene plage mit ſich bringet. Aber es folget darauff der ſie-
bende tag/ als der gewuͤnſchte Sabbath vnd Ruhetag/
Darumb ſpricht er/ In der ſiebenden wird dich kein vbel
ruͤhren. Dann wann vnſer Sabbath/ oder Ruhetag im
Tode angehet/ da folget alßdenn ewige ruhe/ frewde vnd
ſeligkeit darauff. Wie geſchrieben ſtehet/ Apocal. 21. Gott
wird abwiſchen alle Thraͤnen von jhren augen/ vnd der
Todt wird nicht niehr ſein/ noch leid/ noch geſchrey/ noch
ſchmertzen wird nicht ſein/ denn das erſte iſt vergangen.
Nach deme wir nun vernommen/ wer dieſe wort geredet/
auch was derſelben inhalt vnd meinung ſey/ wollen wir
nun ferner von obgeſetztem Lehrpunct jetzo bericht thun.
Man pfleget zu ſagen/ Den gelehrten iſt gut predigen.
Wann ich nun gelehrten Zuhoͤrern (derer nicht wenig jetzo
anweſende) mit wenig worten ſagen ſolte/ warumb der
Allmechtige ſeinen Chriſtgleubigen das liebe Creutz mit
ſechs vnd ſieben zuzuzehlen pflege/ koͤndte ich ſolches mit
kuͤrtzern vnd beſſern worten nicht thun/ als das ich jhnen
ſagen wolte/ Es weren drey vrſachen/ warumb der All-
mechtige vnd gerechte Gott/ ſolch wunderbarlich Regi-

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Zitationshilfe: Eckard, Melchior: Eine Christliche Leichpredigt. Leipzig, 1601, S. [10]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/510288/10>, abgerufen am 24.11.2024.