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Lange, Samuel: Die nach den Rettungs-Bergen erhabenen Augen. Görlitz, [1696].

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erhabenen Augen.
Non enim manente natura corporis nostri, natura qvo-
qve elementorum demutabilis fiet: ut non naturae suae
in naturam nostram consvetudine perseverent. Aut
numqvid qvisquam audebit, hanc sibi in hoc seculo fir-
mitatem corporis sperare: ne aduri die & nocte possit
beato Patriarcha Jacob, perustum se noctis frigore &
calore diei, conqverente, cum dicit: Et fui diei perustus
calore & gelu noctis. Sed Propheta nunc, vel Spiritus
per Prophetam, novit illam beatitudinem temporum:
in qva a nobis omnis demutatio corporeae infirmitatis
abscedet: in qva non frigus, non calor, non nox & de-
mutatio, sed aeterna dies & beata temperies sit: justitiae
in nobis Sole dominante. Cujus temporis reqviem jam
in deserto DOMINUS praeformans, populo suo diurnum
calorem columna nubis, & nocturnum frigus ac tene-
bras columna ignis temperabat. S. Hilarius in h. l.

So wil auch dieser Vater: daß man die Bewahrung
vor allem Ubel künfftig hoffen soll: nachdem er sonder-
lich vom Unterscheid des wahren Ubels und deß/ wel-
ches nur so scheinet/ gehandelt hat. Der bewahrte
Ausgang ist dem heiligen Augustino und Hieronymo
eines Theils der Ausgang aus aller Versuchung; an-
dern Theils/ aus dem Leibe; worauf beyde eine ewige
Ruhe setzen.

Et a qvibus malis custodit DOMINUS? Non opinor ab
his, qvae putantur. Haec enim sunt infirmitati & cor-
pori nostro debita, mori, infirmari, egere: qvae si ma-
la essent, & Abel viveret, nec Job cruciatus esset: nec

Petrus
erhabenen Augen.
Non enim manente naturâ corporis noſtri, natura qvo-
qve elementorum demutabilis fiet: ut non naturæ ſuæ
in naturam noſtram conſvetudine perſeverent. Aut
numqvid qvisquam audebit, hanc ſibi in hoc ſeculo fir-
mitatem corporis ſperare: ne aduri die & nocte poſſit
beatô Patriarchâ Jacob, peruſtum ſe noctis frigore &
calore diei, conqverente, cum dicit: Et fui diei peruſtus
calore & gelu noctis. Sed Propheta nunc, vel Spiritus
per Prophetam, novit illam beatitudinem temporum:
in qva à nobis omnis demutatio corporeæ infirmitatis
abſcedet: in qva non frigus, non calor, non nox & de-
mutatio, ſed æterna dies & beata temperies ſit: juſtitiæ
in nobis Sole dominante. Cujus temporis reqviem jam
in deſerto DOMINUS præformans, populo ſuo diurnum
calorem columnâ nubis, & nocturnum frigus ac tene-
bras columnâ ignis temperabat. S. Hilarius in h. l.

So wil auch dieſer Vater: daß man die Bewahrung
vor allem Ubel kuͤnfftig hoffen ſoll: nachdem er ſonder-
lich vom Unterſcheid des wahren Ubels und deß/ wel-
ches nur ſo ſcheinet/ gehandelt hat. Der bewahrte
Ausgang iſt dem heiligen Auguſtino und Hieronymo
eines Theils der Ausgang aus aller Verſuchung; an-
dern Theils/ aus dem Leibe; worauf beyde eine ewige
Ruhe ſetzen.

Et à qvibus malis cuſtodit DOMINUS? Non opinor ab
his, qvæ putantur. Hæc enim ſunt infirmitati & cor-
pori noſtro debita, mori, infirmari, egere: qvæ ſi ma-
la eſſent, & Abel viveret, nec Job cruciatus eſſet: nec

Petrus
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[71/0071] erhabenen Augen. Non enim manente naturâ corporis noſtri, natura qvo- qve elementorum demutabilis fiet: ut non naturæ ſuæ in naturam noſtram conſvetudine perſeverent. Aut numqvid qvisquam audebit, hanc ſibi in hoc ſeculo fir- mitatem corporis ſperare: ne aduri die & nocte poſſit beatô Patriarchâ Jacob, peruſtum ſe noctis frigore & calore diei, conqverente, cum dicit: Et fui diei peruſtus calore & gelu noctis. Sed Propheta nunc, vel Spiritus per Prophetam, novit illam beatitudinem temporum: in qva à nobis omnis demutatio corporeæ infirmitatis abſcedet: in qva non frigus, non calor, non nox & de- mutatio, ſed æterna dies & beata temperies ſit: juſtitiæ in nobis Sole dominante. Cujus temporis reqviem jam in deſerto DOMINUS præformans, populo ſuo diurnum calorem columnâ nubis, & nocturnum frigus ac tene- bras columnâ ignis temperabat. S. Hilarius in h. l. So wil auch dieſer Vater: daß man die Bewahrung vor allem Ubel kuͤnfftig hoffen ſoll: nachdem er ſonder- lich vom Unterſcheid des wahren Ubels und deß/ wel- ches nur ſo ſcheinet/ gehandelt hat. Der bewahrte Ausgang iſt dem heiligen Auguſtino und Hieronymo eines Theils der Ausgang aus aller Verſuchung; an- dern Theils/ aus dem Leibe; worauf beyde eine ewige Ruhe ſetzen. Et à qvibus malis cuſtodit DOMINUS? Non opinor ab his, qvæ putantur. Hæc enim ſunt infirmitati & cor- pori noſtro debita, mori, infirmari, egere: qvæ ſi ma- la eſſent, & Abel viveret, nec Job cruciatus eſſet: nec Petrus

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Zitationshilfe: Lange, Samuel: Die nach den Rettungs-Bergen erhabenen Augen. Görlitz, [1696], S. 71. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/509978/71>, abgerufen am 22.11.2024.