Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Lange, Samuel: Die nach den Rettungs-Bergen erhabenen Augen. Görlitz, [1696].

Bild:
<< vorherige Seite

Die nach den Rettungs-Bergen
Erhalten und Erretten GOTTES sich beqvemen müs-
sen: als nicht nur der selige Brentius über Davids/ oder
Assaphs/ Worte Psal. 73. angemercket hat: sondern auch
auf Rom. 8. v. 28. ruhet: und dem Ausspruch des H.
Augustini, vom Zulassen GOTTES/ in Ansehn des
bösen/ und anderer/ gemäß ist.

Nullus igitur dicat: DEUS nobis est author malorum:
dum non punit & vindicat &c. Oro & obsecro, ne sic
loqvamini: nullus hanc vocem a nobis emittat. Satius
fuerit sexcenties defodi, qvam DEUM audire talia per
nos. S. Chrysost. Homil. XXIII. in Acta Apost. Tom. III. Op.
Edit. s. cit.

Observa igitur: qvo consilio DEUS conniveat: ut pii
deducantur in tentationes, ac nonnunqvam etiam in
graves blasphemias. Non enim fit illo consilio, ut in
iis pereant: sed potius, ut sibi ipsis noti fiant, & hono-
rifice liberentur ac serventur. Nam qvemadmodum
corporales afflictiones immittuntur piis divinitus: ut
non opprimantur, sed ut subleventur: ita & spirituales
afflictiones s. conscientiae tentationes permittuntur:
non, ut qvi sunt pii, inducantur in interitum: sed ut ex
interitu educantur. DOMINUS, inqvit Hanna, Mater
Samuelis, deducit ad inferos, & reducit. Vide mihi
exempla Jobis & Hieremiae. Hi in tantam animi indi-
gnationem & excandescentiam conjiciuntur: ut etiam
maledicant diei, in qva nati sunt. Sed hoc idcirco fa-
ctum est: ut tam impietatis, in sua ipsorum carne, la-
tentis conscii fierent: qvam honorifice servarentur.
Qvare etsi blasphemiae carnis sint detestandae: tamen si

in

Die nach den Rettungs-Bergen
Erhalten und Erretten GOTTES ſich beqvemen muͤſ-
ſen: als nicht nur der ſelige Brentius uͤber Davids/ oder
Aſſaphs/ Worte Pſal. 73. angemercket hat: ſondern auch
auf Rom. 8. v. 28. ruhet: und dem Ausſpruch des H.
Auguſtini, vom Zulaſſen GOTTES/ in Anſehn des
boͤſen/ und anderer/ gemaͤß iſt.

Nullus igitur dicat: DEUS nobis eſt author malorum:
dum non punit & vindicat &c. Oro & obſecro, ne ſic
loqvamini: nullus hanc vocem à nobis emittat. Satiùs
fuerit ſexcenties defodi, qvàm DEUM audire talia per
nos. S. Chryſoſt. Homil. XXIII. in Acta Apoſt. Tom. III. Op.
Edit. ſ. cit.

Obſerva igitur: qvô conſiliô DEUS conniveat: ut pii
deducantur in tentationes, ac nonnunqvam etiam in
graves blaſphemias. Non enim fit illô conſiliô, ut in
iis pereant: ſed potius, ut ſibi ipſis noti fiant, & hono-
rificè liberentur ac ſerventur. Nam qvemadmodum
corporales afflictiones immittuntur piis divinitùs: ut
non opprimantur, ſed ut ſubleventur: ita & ſpirituales
afflictiones ſ. conſcientiæ tentationes permittuntur:
non, ut qvi ſunt pii, inducantur in interitum: ſed ut ex
interitu educantur. DOMINUS, inqvit Hanna, Mater
Samuelis, deducit ad inferos, & reducit. Vide mihi
exempla Jobis & Hieremiæ. Hi in tantam animi indi-
gnationem & excandeſcentiam conjiciuntur: ut etiam
maledicant diei, in qva nati ſunt. Sed hoc idcircò fa-
ctum eſt: ut tàm impietatis, in ſua ipſorum carne, la-
tentis conſcii fierent: qvàm honorificè ſervarentur.
Qvare etſi blaſphemiæ carnis ſint deteſtandæ: tamen ſi

in
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <div n="3">
            <div n="4">
              <p><pb facs="#f0064" n="64"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#b">Die nach den Rettungs-Bergen</hi></fw><lb/>
Erhalten und Erretten GOTTES &#x017F;ich beqvemen mu&#x0364;&#x017F;-<lb/>
&#x017F;en: als nicht nur der &#x017F;elige <hi rendition="#aq">Brentius</hi> u&#x0364;ber Davids/ oder<lb/>
A&#x017F;&#x017F;aphs/ Worte <hi rendition="#aq">P&#x017F;al.</hi> 73. angemercket hat: &#x017F;ondern auch<lb/>
auf <hi rendition="#aq">Rom. 8. v.</hi> 28. ruhet: und dem Aus&#x017F;pruch des H.<lb/><hi rendition="#aq">Augu&#x017F;tini,</hi> vom Zula&#x017F;&#x017F;en GOTTES/ in An&#x017F;ehn des<lb/>
bo&#x0364;&#x017F;en/ und anderer/ gema&#x0364;ß i&#x017F;t.</p><lb/>
              <cit>
                <quote> <hi rendition="#aq">Nullus igitur dicat: DEUS nobis e&#x017F;t author malorum:<lb/>
dum non punit &amp; vindicat &amp;c. Oro &amp; ob&#x017F;ecro, ne &#x017F;ic<lb/>
loqvamini: nullus hanc vocem à nobis emittat. Satiùs<lb/>
fuerit &#x017F;excenties defodi, qvàm DEUM audire talia per<lb/>
nos. <hi rendition="#i">S. Chry&#x017F;o&#x017F;t. Homil. XXIII. in Acta Apo&#x017F;t. Tom. III. Op.<lb/>
Edit. &#x017F;. cit.</hi></hi> </quote>
                <bibl/>
              </cit><lb/>
              <cit>
                <quote> <hi rendition="#aq">Ob&#x017F;erva igitur: qvô con&#x017F;iliô DEUS conniveat: ut pii<lb/>
deducantur in tentationes, ac nonnunqvam etiam in<lb/>
graves bla&#x017F;phemias. Non enim fit illô con&#x017F;iliô, ut in<lb/>
iis pereant: &#x017F;ed potius, ut &#x017F;ibi ip&#x017F;is noti fiant, &amp; hono-<lb/>
rificè liberentur ac &#x017F;erventur. Nam qvemadmodum<lb/>
corporales afflictiones immittuntur piis divinitùs: ut<lb/>
non opprimantur, &#x017F;ed ut &#x017F;ubleventur: ita &amp; &#x017F;pirituales<lb/>
afflictiones &#x017F;. con&#x017F;cientiæ tentationes permittuntur:<lb/>
non, ut qvi &#x017F;unt pii, inducantur in interitum: &#x017F;ed ut ex<lb/>
interitu educantur. DOMINUS, inqvit Hanna, Mater<lb/>
Samuelis, deducit ad inferos, &amp; reducit. Vide mihi<lb/>
exempla Jobis &amp; Hieremiæ. Hi in tantam animi indi-<lb/>
gnationem &amp; excande&#x017F;centiam conjiciuntur: ut etiam<lb/>
maledicant diei, in qva nati &#x017F;unt. Sed hoc idcircò fa-<lb/>
ctum e&#x017F;t: ut tàm impietatis, in &#x017F;ua ip&#x017F;orum carne, la-<lb/>
tentis con&#x017F;cii fierent: qvàm honorificè &#x017F;ervarentur.<lb/>
Qvare et&#x017F;i bla&#x017F;phemiæ carnis &#x017F;int dete&#x017F;tandæ: tamen &#x017F;i</hi><lb/>
                  <fw place="bottom" type="catch"> <hi rendition="#aq">in</hi> </fw><lb/>
                </quote>
              </cit>
            </div>
          </div>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[64/0064] Die nach den Rettungs-Bergen Erhalten und Erretten GOTTES ſich beqvemen muͤſ- ſen: als nicht nur der ſelige Brentius uͤber Davids/ oder Aſſaphs/ Worte Pſal. 73. angemercket hat: ſondern auch auf Rom. 8. v. 28. ruhet: und dem Ausſpruch des H. Auguſtini, vom Zulaſſen GOTTES/ in Anſehn des boͤſen/ und anderer/ gemaͤß iſt. Nullus igitur dicat: DEUS nobis eſt author malorum: dum non punit & vindicat &c. Oro & obſecro, ne ſic loqvamini: nullus hanc vocem à nobis emittat. Satiùs fuerit ſexcenties defodi, qvàm DEUM audire talia per nos. S. Chryſoſt. Homil. XXIII. in Acta Apoſt. Tom. III. Op. Edit. ſ. cit. Obſerva igitur: qvô conſiliô DEUS conniveat: ut pii deducantur in tentationes, ac nonnunqvam etiam in graves blaſphemias. Non enim fit illô conſiliô, ut in iis pereant: ſed potius, ut ſibi ipſis noti fiant, & hono- rificè liberentur ac ſerventur. Nam qvemadmodum corporales afflictiones immittuntur piis divinitùs: ut non opprimantur, ſed ut ſubleventur: ita & ſpirituales afflictiones ſ. conſcientiæ tentationes permittuntur: non, ut qvi ſunt pii, inducantur in interitum: ſed ut ex interitu educantur. DOMINUS, inqvit Hanna, Mater Samuelis, deducit ad inferos, & reducit. Vide mihi exempla Jobis & Hieremiæ. Hi in tantam animi indi- gnationem & excandeſcentiam conjiciuntur: ut etiam maledicant diei, in qva nati ſunt. Sed hoc idcircò fa- ctum eſt: ut tàm impietatis, in ſua ipſorum carne, la- tentis conſcii fierent: qvàm honorificè ſervarentur. Qvare etſi blaſphemiæ carnis ſint deteſtandæ: tamen ſi in

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/509978
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/509978/64
Zitationshilfe: Lange, Samuel: Die nach den Rettungs-Bergen erhabenen Augen. Görlitz, [1696], S. 64. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/509978/64>, abgerufen am 22.11.2024.