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Feyerabend, Johann: Salutiferum Christi volo. Frankfurt (Oder), [1626].

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Christlicher LeichSermon.
rentia visionis divinae, major erit poena, quam
flamma gehennae:
Der Mangel deß Göttli-
chen Anschawens/ wird eine grössere Straffe
seyn/ als die Hellenglutt selber. Dahin stim-
Augustinus
Tom. 10.
col. mihi

432.
met vnd sie het auch Augustinus in libro quin-
quaginta Homiliarum Homil.
9. vnd spricht:
O infelix anima, etiamsi te DEUS non mittat
in poenam, & tantummodo faciem suam te vi-
dere non permittat, nunquid non melius fuerat,
te non fuisse natum?
Das ist: O du vnselige
Seele/ wenn dich gleich GOTT der HErr
nicht in die Hellen Pein stösse/ vnnd liesse dich
nur sein Antlitz nicht sehen/ were es nicht bes-
ser/ daß du nie geboren werest.

Jn betrachtung solcher vnaußsprechlichen
Herrligkeit/ solten wir billich dieß vnsern ste-
ten Wunsch seyn lassen/ mit dem Apostel Pau-
lo
aus seinem Sendebrieff an die Philipper
v. 23.geschrieben cap. 1. vnd seufftzen: Cupio dissol-
vi, & essecum Christo,
Jch hab lust abzuschei-
den/ vnd bey Christo zu seyn. Vnnd aus dem
v. 2. & seq.42. Psal. Wie der Hirsch schreyet nach frischem
Wasser/ so schreyet meine Seele GOtt zu dir.
Meine Seele dürstet nach Gott/ nach den leben-
digen Gott/ Wenn werde ich dahin kommen/ dz ich
Gottes Angesicht schawe. Vnd mit Flam inio:

Me solve

Chriſtlicher LeichSermon.
rentia viſionis divinæ, major erit pœna, quàm
flamma gehennæ:
Der Mangel deß Goͤttli-
chen Anſchawens/ wird eine groͤſſere Straffe
ſeyn/ als die Hellenglutt ſelber. Dahin ſtim-
Auguſtinus
Tom. 10.
col. mihi

432.
met vnd ſie het auch Auguſtinus in libro quin-
quaginta Homiliarum Homil.
9. vnd ſpricht:
O infelix anima, etiamſi te DEUS non mittat
in pœnam, & tantummodò faciem ſuam te vi-
dere non permittat, nunquid non melius fuerat,
te non fuiſſe natum?
Das iſt: O du vnſelige
Seele/ wenn dich gleich GOTT der HErr
nicht in die Hellen Pein ſtoͤſſe/ vnnd lieſſe dich
nur ſein Antlitz nicht ſehen/ were es nicht beſ-
ſer/ daß du nie geboren wereſt.

Jn betrachtung ſolcher vnaußſprechlichen
Herrligkeit/ ſolten wir billich dieß vnſern ſte-
ten Wunſch ſeyn laſſen/ mit dem Apoſtel Pau-
lo
aus ſeinem Sendebrieff an die Philipper
v. 23.geſchrieben cap. 1. vnd ſeufftzen: Cupio diſſol-
vi, & eſſecum Chriſto,
Jch hab luſt abzuſchei-
den/ vnd bey Chriſto zu ſeyn. Vnnd aus dem
v. 2. & ſeq.42. Pſal. Wie der Hirſch ſchreyet nach friſchem
Waſſer/ ſo ſchreyet meine Seele GOtt zu dir.
Meine Seele duͤrſtet nach Gott/ nach dẽ leben-
digẽ Gott/ Weñ werde ich dahin kom̃en/ dz ich
Gottes Angeſicht ſchawe. Vnd mit Flam inio:

Me ſolve
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[[42]/0042] Chriſtlicher LeichSermon. rentia viſionis divinæ, major erit pœna, quàm flamma gehennæ: Der Mangel deß Goͤttli- chen Anſchawens/ wird eine groͤſſere Straffe ſeyn/ als die Hellenglutt ſelber. Dahin ſtim- met vnd ſie het auch Auguſtinus in libro quin- quaginta Homiliarum Homil. 9. vnd ſpricht: O infelix anima, etiamſi te DEUS non mittat in pœnam, & tantummodò faciem ſuam te vi- dere non permittat, nunquid non melius fuerat, te non fuiſſe natum? Das iſt: O du vnſelige Seele/ wenn dich gleich GOTT der HErr nicht in die Hellen Pein ſtoͤſſe/ vnnd lieſſe dich nur ſein Antlitz nicht ſehen/ were es nicht beſ- ſer/ daß du nie geboren wereſt. Auguſtinus Tom. 10. col. mihi 432. Jn betrachtung ſolcher vnaußſprechlichen Herrligkeit/ ſolten wir billich dieß vnſern ſte- ten Wunſch ſeyn laſſen/ mit dem Apoſtel Pau- lo aus ſeinem Sendebrieff an die Philipper geſchrieben cap. 1. vnd ſeufftzen: Cupio diſſol- vi, & eſſecum Chriſto, Jch hab luſt abzuſchei- den/ vnd bey Chriſto zu ſeyn. Vnnd aus dem 42. Pſal. Wie der Hirſch ſchreyet nach friſchem Waſſer/ ſo ſchreyet meine Seele GOtt zu dir. Meine Seele duͤrſtet nach Gott/ nach dẽ leben- digẽ Gott/ Weñ werde ich dahin kom̃en/ dz ich Gottes Angeſicht ſchawe. Vnd mit Flam inio: v. 23. v. 2. & ſeq. Me ſolve

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Zitationshilfe: Feyerabend, Johann: Salutiferum Christi volo. Frankfurt (Oder), [1626], S. [42]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/509967/42>, abgerufen am 24.11.2024.