Feyerabend, Johann: Salutiferum Christi volo. Frankfurt (Oder), [1626].Christlicher LeichSermon. Wort; Vater/ Jch wil/ daß wo ich bin/auch die bey mir seyn/ die du mir gege- ben hast. Weil vns der HErr Christus die ewige Frewde vnd Herrligkeit nicht allein mit seinem vnschüldigen Leiden vnnd Sterben er- worben vnnd zu wegen gebracht hat/ son- dern auch der Erstling worden/ der von den Todten aufferstanden/ vnnd zu solcher Glori vnd Herrligkeit eingangen ist; So nimpt Er vns nach ablegung der jrrdischen Hütten zu sich/ daß wir bey jhm ewig hausiren vnd blei- ben. Wie er sich nicht allein hier/ sondern auch im vorher gehenden 14. cap. Johannis erkläret/v. 3. daß er hingehe/ die stedte zubereiten/ vnd wieder kommen/ vnd sie zu sich nemen wolle/ daß sie bey jm seyn sollen. Vnd Paulus redet hiervon gar tröst- lich 1. Thess. 4. vnd spricht: Wir werden demv. 17. HErrn entgegen gezückt werden in der Lufft/ vnd werden also bey dem HErrn seyn allezeit. Wer kans außsprechen/ was das für Frew- Daß E iij
Chriſtlicher LeichSermon. Wort; Vater/ Jch wil/ daß wo ich bin/auch die bey mir ſeyn/ die du mir gege- ben haſt. Weil vns der HErr Chriſtus die ewige Frewde vnd Herrligkeit nicht allein mit ſeinem vnſchuͤldigen Leiden vnnd Sterben er- worben vnnd zu wegen gebracht hat/ ſon- dern auch der Erſtling worden/ der von den Todten aufferſtanden/ vnnd zu ſolcher Glori vnd Herrligkeit eingangen iſt; So nimpt Er vns nach ablegung der jrrdiſchen Huͤtten zu ſich/ daß wir bey jhm ewig hauſiren vnd blei- ben. Wie er ſich nicht allein hier/ ſondern auch im vorher gehendẽ 14. cap. Johannis erklaͤret/v. 3. daß er hingehe/ die ſtedte zubereiten/ vñ wieder kom̃en/ vñ ſie zu ſich nemẽ wolle/ daß ſie bey jm ſeyn ſollen. Vnd Paulus redet hiervõ gar troͤſt- lich 1. Theſs. 4. vnd ſpricht: Wir werden demv. 17. HErrn entgegen gezuͤckt werden in der Lufft/ vnd werden alſo bey dem HErrn ſeyn allezeit. Wer kans außſprechen/ was das fuͤr Frew- Daß E iij
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Chriſtlicher LeichSermon.
Wort; Vater/ Jch wil/ daß wo ich bin/
auch die bey mir ſeyn/ die du mir gege-
ben haſt. Weil vns der HErr Chriſtus die
ewige Frewde vnd Herrligkeit nicht allein mit
ſeinem vnſchuͤldigen Leiden vnnd Sterben er-
worben vnnd zu wegen gebracht hat/ ſon-
dern auch der Erſtling worden/ der von den
Todten aufferſtanden/ vnnd zu ſolcher Glori
vnd Herrligkeit eingangen iſt; So nimpt Er
vns nach ablegung der jrrdiſchen Huͤtten zu
ſich/ daß wir bey jhm ewig hauſiren vnd blei-
ben. Wie er ſich nicht allein hier/ ſondern auch
im vorher gehendẽ 14. cap. Johannis erklaͤret/
daß er hingehe/ die ſtedte zubereiten/ vñ wieder
kom̃en/ vñ ſie zu ſich nemẽ wolle/ daß ſie bey jm
ſeyn ſollen. Vnd Paulus redet hiervõ gar troͤſt-
lich 1. Theſs. 4. vnd ſpricht: Wir werden dem
HErrn entgegen gezuͤckt werden in der Lufft/
vnd werden alſo bey dem HErrn ſeyn allezeit.
v. 3.
v. 17.
Wer kans außſprechen/ was das fuͤr Frew-
de vnd Herrligkeit ſeyn werde/ bey dem HErrn
zu ſeyn? Cujus unica ſangvinis guttula est pre-
cioſior cœlo & terrâ, wie Bernhardus redet:
Deſſen ein einiges Blutstroͤpfflein hoͤher vñ
mehr zu achten iſt/ denn Himmel vnnd Erde.
Daß
E iij
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Zitationshilfe: | Feyerabend, Johann: Salutiferum Christi volo. Frankfurt (Oder), [1626], S. [37]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/509967/37>, abgerufen am 05.07.2024. |