Silber, Wolfgang: Threnodia Parturientis. Görlitz, 1628.vnd in der Liebe/ vnnd in der Heyligung/ sampt der Anders kan man von J. Gn. seligen Ende/ ob GOTT Fünff Wochen vor Jhrem seligen abschied (wie ich mich Von Marggraff Heinrichs zu Meissen ersten Ge- selige
vnd in der Liebe/ vnnd in der Heyligung/ ſampt der Anders kan man von J. Gn. ſeligen Ende/ ob GOTT Fuͤnff Wochen vor Jhrem ſeligen abſchied (wie ich mich Von Marggraff Heinrichs zu Meiſſen erſten Ge- ſelige
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vnd in der Liebe/ vnnd in der Heyligung/ ſampt der
Zucht.
Anders kan man von J. Gn. ſeligen Ende/ ob GOTT
woll/ auch nicht ſchlieſſen/ noch judiciren.
Fuͤnff Wochen vor Jhrem ſeligen abſchied (wie ich mich
von dem Ordentlichen Pfarrer dieſes orttes berichten laſ-
ſen) ſeind J. Gn. allhier zu Spremberg ſampt Jhrem hertz-
lieben Herren/ vnd Hoffgeſinde/ in oͤffentlicher Kirchver-
ſamlunge zum Tiſche des HErren geweſen. Wie auch vor
deſſen/ vngefehr fuͤr einem halben Jahre. Vnd gilt hie/
was S. Auguſtinus ſaget: Vix mælè moritur, qui benè vixit:
Der Menſch wird nicht uͤbel ſterben/ der wohl gelebet hat.
Alſo auch hie/ Ob gleich J. Gn. an jhrem letzten Ende auß
groſſer ſchwachheit nicht reden/ noch mit außdruͤcklichen
worten beten/ oder jhr bekentnuͤß thun koͤnnen: So haben
ſie es doch vorhin bey guter vernunfft offt/ vnd fleiſſig ge-
than/ vnd ſich Jhrem lieben HErren Chriſto im leben/ vnd
ſterben gentzlich mit glaͤubigem Hertzen ergeben. Derowe-
gen/ da ſie gleich fuͤr Jhrem Ende ein bitteres Traͤncklein
koſten/ vnd jhrem lieben HErren Chriſto beſcheid thun muͤſ-
ſen/ iſt es Jhr doch wohl bekommen/ vnd ohne allen zweiffel
zu jhrer Seelen ſeligkeit gelungen.
Auguſt. lib. 1.
de Civit. Dei,
c. 11. Mala mors
putanda nõ eſt,
quam bona vita
præceſſit. i. e.
Nicht iſt dz fuͤr
einen boͤſen tod
zurechnen/ wo
ein Chriſtliches
gutes lebẽ vor-
ber gegangẽ iſt.
Rythmi:
Wer Chriſtum
ſeinen HEr-
ren kennt/
Vnd im Glau-
ben beſchleuſt
ſein Endt/
Der hat ſein
Seel gen Hi-
mel geſendt.
Von Marggraff Heinrichs zu Meiſſen erſten Ge-
mahlin/ Fraw Agnes genant/ gebohren aus Boͤhemiſchen
Stammen/ melden die Hiſtorien/ als ſie ſchwehrlich kranck
gelegen/ das jhr im Schlaff ein Engel fuͤrkommen/ der jhr
aus einem guͤldenen Becher zu trincken angeboten: Als ſie
aber ſolches aus ſeiner Handt empfangen/ vnd gekoſtet/ ha-
be ſie geſaget: Ach/ wie ein bitter tranck iſt das! Darauff
jhr der Engel zugeſprochen: Amara quidem certè, ſed mox
ingens dulcedo conſequetur, quia mitigabit illam amaritiem Domi-
nus. Das iſt: Wahr iſt es/ der tranck iſt bitter/ aber baldt
wird darauff folgen eine groſſe ſuͤſſigkeit: Denn der HErr
wird ſolche bitterkeit lindern. Dieſen Traum hat ſie jhrem
Herren erzehlet/ als ſie erwachet/ vñ iſt bald darnach ſanffte
verſchieden. Solche ſuͤſſigkeit empfindet auch itzo vnſere
ſelige
Hiſtoria.
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