Hentschelius, Adamus: TrostPredigt Wider die schweresten zwo Anfechtungen. Schweidnitz, 1623.Christliche wuste. Dann sahe er über sich/ so sahe er einen er-zörneten GOtt im Himmel/ Sahe er vnter sich/ so sahe er wie die Helle jhren fewrigen Rachen auffsper- rete vnd wolte jhn durch auß verschlingen. Sahe er vmb vnd neben sich/ so sahe er seine hochgeärger- te Vnterthanen. Jn dem nun der grosse Sünder allda lieget/ zittert vnd zaget; Erholet er sich endlich (auß eingeben des heiligen Geistes) vnd gedencket; Jch sehe leider/ daß mich alles verdammet/ was über mir/ was vnter mir/ was vmb mich ist/ gleichwol ei- nen Mann weis ich noch/ der wil mich Selig vnd nicht verdampt haben/ derselbige ist der verheissene Messias vnd Heyland der Welt/ bey dem ist die Gna- de vnd viel Erlösung bey Jhm/ ER wird Jsrael er- Ps. 130, 7.lösen auß seinen Sünden allen. Ein solch hertzliches Vertrawen zu GOtt ist der Was aber? Vergebung der Sünden/ Keine schwerere Anfechtung kan einem Menschen ängsti-
Chriſtliche wuſte. Dann ſahe er uͤber ſich/ ſo ſahe er einen er-zoͤrneten GOtt im Himmel/ Sahe er vnter ſich/ ſo ſahe er wie die Helle jhren fewrigen Rachen auffſper- rete vnd wolte jhn durch auß verſchlingen. Sahe er vmb vnd neben ſich/ ſo ſahe er ſeine hochgeaͤrger- te Vnterthanen. Jn dem nun der groſſe Suͤnder allda lieget/ zittert vnd zaget; Erholet er ſich endlich (auß eingeben des heiligen Geiſtes) vnd gedencket; Jch ſehe leider/ daß mich alles verdammet/ was uͤber mir/ was vnter mir/ was vmb mich iſt/ gleichwol ei- nen Mann weis ich noch/ der wil mich Selig vnd nicht verdampt haben/ derſelbige iſt der verheiſſene Meſſias vnd Heyland der Welt/ bey dem iſt die Gna- de vnd viel Erloͤſung bey Jhm/ ER wird Jſrael er- Pſ. 130, 7.loͤſen auß ſeinen Suͤnden allen. Ein ſolch hertzliches Vertrawen zu GOtt iſt der Was aber? Vergebung der Suͤnden/ Keine ſchwerere Anfechtung kan einem Menſchen aͤngſti-
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Chriſtliche
wuſte. Dann ſahe er uͤber ſich/ ſo ſahe er einen er-
zoͤrneten GOtt im Himmel/ Sahe er vnter ſich/ ſo
ſahe er wie die Helle jhren fewrigen Rachen auffſper-
rete vnd wolte jhn durch auß verſchlingen. Sahe
er vmb vnd neben ſich/ ſo ſahe er ſeine hochgeaͤrger-
te Vnterthanen. Jn dem nun der groſſe Suͤnder
allda lieget/ zittert vnd zaget; Erholet er ſich endlich
(auß eingeben des heiligen Geiſtes) vnd gedencket;
Jch ſehe leider/ daß mich alles verdammet/ was uͤber
mir/ was vnter mir/ was vmb mich iſt/ gleichwol ei-
nen Mann weis ich noch/ der wil mich Selig vnd
nicht verdampt haben/ derſelbige iſt der verheiſſene
Meſſias vnd Heyland der Welt/ bey dem iſt die Gna-
de vnd viel Erloͤſung bey Jhm/ ER wird Jſrael er-
loͤſen auß ſeinen Suͤnden allen.
Pſ. 130, 7.
Ein ſolch hertzliches Vertrawen zu GOtt iſt der
Glaube/ daß/ wann gleich alle Menſchen/ auch wir
ſelbſt an vns zagen vnd zweiffeln/ wir doch an GOtt
nicht zweiffeln noch verzagen/ Sondern Jhm getroſt
zutrawen ſollen/ wann keine Creatur helffen koͤnne/
ſo koͤnne GOtt; Wann keine Creatur helffen wolle/
ſo wolle GOtt. Vnd dergeſtalt ſol ein Menſch/
der ſich der aller ſchwereſten vnd verzweiffelſten An-
fechtungen erwehren wil/ Glaͤuben.
Was aber? Vergebung der Suͤnden/
Aufferſtehung des Fleiſches/ vnd ein Ewiges
Leben.
Keine ſchwerere Anfechtung kan einem Menſchen
widerfahren vnd zu Hertzen ſtoſſen/ alß wenn er ſich
aͤngſti-
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Zitationshilfe: | Hentschelius, Adamus: TrostPredigt Wider die schweresten zwo Anfechtungen. Schweidnitz, 1623, S. 10. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/509545/10>, abgerufen am 16.07.2024. |