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Origanus, Elias: Pia ad Mortem Praeparatio. Liegnitz, 1615.

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Zum dritten fodert Christus von vns/ in vnsererIII.
rechtschaffenen zubereitung zum tode/ Animos Do-
minum patienter expectantes,
Gemütter/ die mit
geduld auf den HErrn warten/ Denn weil der Sohn
Gottes nicht einen jeden Menschen/ wenn er jhn ins
Siechbette hat geleget/ bald sterben lesset/ Sondern
manchen Menschen lange lesset siechen vnd krancken/
vnd viel vnd grosse schmertzen ausstehen/ ehe Er
jhn durch den Tod auflöset vnd hinweg nimbt/ Vnd
thut solches nicht allein darumb/ daß Er am besten
weis/ wie Er einen jeden Menschen durch Kranckhei-
ten/ vnd durch den tod hinrichten sol: Sondern daß
auch die Sünden/ durch langwierige kranckheiten/
an jhme hie zeitlich möchten gestraffet/ vnd er hier-
durch zur Busse gefodert vnd gebracht werden/ vnd
seiner dort ewiglich verschonet bleiben. Demnach daß
auch eines ChristenMenschens Glaube/ Geduld vnd
beständigkeit möchte wol geprobiret/ vnd andern Leu-
ten auch bekandt gemacht werden. Jtem/ Daß er
auch im gebete wol versuchet/ vnd jhme diß gegenwer-
tige leben möchte erleidet/ vnd eine hertzliche begierde
nach dem zukünfftigen ewigen leben angezündet wer-
den. Vnd endlichen/ daß die Gottlosen sich möchten
an jhm spiegeln/ vnd möchten gedencken/ Sihe/ ge-
schicht das am grünen Holtze/ was wil am dürren
werden.
Vnd möchten also/ durch sein Exempel zur
bekehrung vnd besserung gelocket werden/ vnd dem
ewigen verdamniß entrinnen: Demnach so sollen
wir auch in langwierigen kranckheiten nicht vngedul-
dig werden/ wieder den HErrn murren/ viel weniger
von dem HErrn gar abfallen vnd verzweifeln. Son-

dern
C

Zum dritten fodert Chriſtus von vns/ in vnſererIII.
rechtſchaffenen zubereitung zum tode/ Animos Do-
minum patienter expectantes,
Gemuͤtter/ die mit
geduld auf den HErrn warten/ Denn weil der Sohn
Gottes nicht einen jeden Menſchen/ wenn er jhn ins
Siechbette hat geleget/ bald ſterben leſſet/ Sondern
manchen Menſchen lange leſſet ſiechen vnd krancken/
vnd viel vnd groſſe ſchmertzen ausſtehen/ ehe Er
jhn durch den Tod aufloͤſet vnd hinweg nimbt/ Vnd
thut ſolches nicht allein darumb/ daß Er am beſten
weis/ wie Er einen jeden Menſchen durch Kranckhei-
ten/ vnd durch den tod hinrichten ſol: Sondern daß
auch die Suͤnden/ durch langwierige kranckheiten/
an jhme hie zeitlich moͤchten geſtraffet/ vnd er hier-
durch zur Buſſe gefodert vnd gebracht werden/ vnd
ſeiner dort ewiglich verſchonet bleiben. Demnach daß
auch eines ChriſtenMenſchens Glaube/ Geduld vnd
beſtaͤndigkeit moͤchte wol geprobiret/ vnd andern Leu-
ten auch bekandt gemacht werden. Jtem/ Daß er
auch im gebete wol verſuchet/ vnd jhme diß gegenwer-
tige leben moͤchte erleidet/ vnd eine hertzliche begierde
nach dem zukuͤnfftigen ewigen leben angezuͤndet wer-
den. Vnd endlichen/ daß die Gottloſen ſich moͤchten
an jhm ſpiegeln/ vnd moͤchten gedencken/ Sihe/ ge-
ſchicht das am gruͤnen Holtze/ was wil am duͤrren
werden.
Vnd moͤchten alſo/ durch ſein Exempel zur
bekehrung vnd beſſerung gelocket werden/ vnd dem
ewigen verdamniß entrinnen: Demnach ſo ſollen
wir auch in langwierigen kranckheiten nicht vngedul-
dig werden/ wieder den HErrn murren/ viel weniger
von dem HErrn gar abfallen vnd verzweifeln. Son-

dern
C
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[0017] Zum dritten fodert Chriſtus von vns/ in vnſerer rechtſchaffenen zubereitung zum tode/ Animos Do- minum patienter expectantes, Gemuͤtter/ die mit geduld auf den HErrn warten/ Denn weil der Sohn Gottes nicht einen jeden Menſchen/ wenn er jhn ins Siechbette hat geleget/ bald ſterben leſſet/ Sondern manchen Menſchen lange leſſet ſiechen vnd krancken/ vnd viel vnd groſſe ſchmertzen ausſtehen/ ehe Er jhn durch den Tod aufloͤſet vnd hinweg nimbt/ Vnd thut ſolches nicht allein darumb/ daß Er am beſten weis/ wie Er einen jeden Menſchen durch Kranckhei- ten/ vnd durch den tod hinrichten ſol: Sondern daß auch die Suͤnden/ durch langwierige kranckheiten/ an jhme hie zeitlich moͤchten geſtraffet/ vnd er hier- durch zur Buſſe gefodert vnd gebracht werden/ vnd ſeiner dort ewiglich verſchonet bleiben. Demnach daß auch eines ChriſtenMenſchens Glaube/ Geduld vnd beſtaͤndigkeit moͤchte wol geprobiret/ vnd andern Leu- ten auch bekandt gemacht werden. Jtem/ Daß er auch im gebete wol verſuchet/ vnd jhme diß gegenwer- tige leben moͤchte erleidet/ vnd eine hertzliche begierde nach dem zukuͤnfftigen ewigen leben angezuͤndet wer- den. Vnd endlichen/ daß die Gottloſen ſich moͤchten an jhm ſpiegeln/ vnd moͤchten gedencken/ Sihe/ ge- ſchicht das am gruͤnen Holtze/ was wil am duͤrren werden. Vnd moͤchten alſo/ durch ſein Exempel zur bekehrung vnd beſſerung gelocket werden/ vnd dem ewigen verdamniß entrinnen: Demnach ſo ſollen wir auch in langwierigen kranckheiten nicht vngedul- dig werden/ wieder den HErrn murren/ viel weniger von dem HErrn gar abfallen vnd verzweifeln. Son- dern III. C

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Zitationshilfe: Origanus, Elias: Pia ad Mortem Praeparatio. Liegnitz, 1615, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/509377/17>, abgerufen am 21.11.2024.