Origanus, Elias: Pia ad Mortem Praeparatio. Liegnitz, 1615.zwar wegen der vnaussprechlichen vnd vnauffhörli- kömbt/
zwar wegen der vnausſprechlichen vnd vnauffhoͤrli- koͤmbt/
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zwar wegen der vnausſprechlichen vnd vnauffhoͤrli-
chen freude vnd wonne/ die da iſt im Ewigen Leben/
Gleich wie es auch auff einer Hochzeit gemeiniglich
froͤlich vnd luſtig pfleget zuzugehen. Sich ſelbſt aber
vergleichet alhie Chriſtus einem HErren/ der durch
ſeine allmechtige Himmelfarth/ in die Freudenhoch-
zeit des Ewigen lebens iſt eingegangen/ vnd vns Chri-
ſten den Knechten/ die wir vns/ zu ſeiner wiederkunfft
von der Hochzeit/ ſollen Chriſtlich ruͤſten vnd ſchi-
cken/ vnd Chriſtum vnſern HErrn empfangen vnd
annehmen/ auff daß wir von jhm im Tode mit der
Seelen/ am Juͤngſten tage aber/ mit Leib vnd Seele
zugleich zur Freudenhochzeit des ewigen lebens moͤch-
ten eingefuͤhret werden/ nach der ſchoͤnen vnd hoch-
troͤſtlichen verheiſſung/ Joan 14. Jn meines Vaters
Hauſe ſind viel wohnungen/ Wo aber das nicht we-
re/ ſo ſage ich doch/ daß ich hingehe/ euch die ſtette
zu bereiten/ vnd ob ich hingehe/ euch die ſtette zu be-
reiten/ wil ich doch wiederkommen/ vnd euch zu mir
nehmen/ auf daß jhr ſeid wo ich bin. Vnd 1. Theſ. 4.
Der HErr wird mit einem Feldgeſchrey vnd ſtimme
des ErtzEngels/ vnd mit der Poſaunen Gottes her-
nieder kommen vom Himmel/ vnd die Todten in
Chriſto werden aufferſtehen zu erſt. Darnach wir/
die wir leben vnd vberbleiben/ werden zugleich mit
denſelbigen hingezuckt werden in den Wolcken/ dem
HERREN entgegen in der Lufft/ vnd werden
alſo bey dem HErrn ſein allezeit. Gleich wie aber
eines groſſen Herrens/ der auff eine Hochzeit oder
ſtatlich Pancket gezogen iſt/ getrewe Knechte/ ſo da-
heime blieben ſein/ vnd den Herrn/ wenn er wieder-
koͤmbt/
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