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Seidel, Georg: Terra morientium damnata. Oels, 1639.

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Christliche Leichpredigt.
Gleich wie Christus ein grosser Wunder Mann/ welcher
grosse Wunder gethan/ Also ist Moyses ein grosser
Wunder Prophet: Der wunderlich gebohren/ wunder-
lich erzogen/ wunderlich beruffen/ wunderlich regieret/
gelehret/ vnd auch wunderlich gestorben. Sonderlich
aber führet vns seine Historia zu Gemüthe/ dreyerley
Denckwürdige Lehren/ welche wir bey bestattung der
vnsrigen/ wol bedencken sollen:

1. Das Gott genungsam Mittel vnd Wege
hat/ den Menschen bey dem Leben zu erhalten/

vnd wenn Er will einen erquicken/ so könne jhn niemandt
ersticken/ Danher nicht allein Moses/ in seiner zarten
Kindheit/ wunderlicher weise/ bey dem Leben erhalten
worden/ sondern es muste auch das bittere vngesunde
Wasser zu Zeiten Elisae, seine böse art endern/ vnd auff
den befehl Gottes gesundt vnd heilsam werden/ wie wir
2. Reg. 2. . 21. & 22. lesen. Also hatten die lieben
Apostel/ diese Verheischung/ von dem HErrn Christo/
Ob sie gleich/ etwas tödtliches trincken würden/ so solte
es jhnen doch nicht schaden/ wie wir lesen Marci am 16.
Capitel.

2. Darnach Lehret vns Mosis Historia, Das wenn
Gott wil/ so müssen die aller gesundesten Men-

schen sterben/ denn ob gleich Moses nicht Kranck gewesen/
dennoch/ da sein stündlein herbey kam/ muste Er sterben/
vnd wie sehr er wünschete/ vnd bey Gott anhielt/ vmb
fristung seines Lebens/ vnd das er noch gerne/ in das ge-
lobte Land were kommen/ so wahr doch sein Wunsch vnd
bitte/ gantz vergebens/ wie wir lesen Deuteron. 3. . 26.
27. & seq.

3. Ferner

Chriſtliche Leichpredigt.
Gleich wie Chriſtus ein groſſer Wunder Mañ/ welcher
groſſe Wunder gethan/ Alſo iſt Moyſes ein groſſer
Wunder Prophet: Der wunderlich gebohren/ wunder-
lich erzogen/ wunderlich beruffen/ wunderlich regieret/
gelehret/ vnd auch wunderlich geſtorben. Sonderlich
aber fuͤhret vns ſeine Hiſtoria zu Gemuͤthe/ dreyerley
Denckwuͤrdige Lehren/ welche wir bey beſtattung der
vnſrigen/ wol bedencken ſollen:

1. Das Gott genungſam Mittel vnd Wege
hat/ den Menſchen bey dem Leben zu erhalten/

vnd weñ Er will einen erquicken/ ſo koͤnne jhn niemandt
erſticken/ Danher nicht allein Moſes/ in ſeiner zarten
Kindheit/ wunderlicher weiſe/ bey dem Leben erhalten
worden/ ſondern es muſte auch das bittere vngeſunde
Waſſer zu Zeiten Eliſæ, ſeine boͤſe art endern/ vnd auff
den befehl Gottes geſundt vnd heilſam werden/ wie wir
2. Reg. 2. ꝟ. 21. & 22. leſen. Alſo hatten die lieben
Apoſtel/ dieſe Verheiſchung/ von dem HErꝛn Chriſto/
Ob ſie gleich/ etwas toͤdtliches trincken wuͤrden/ ſo ſolte
es jhnen doch nicht ſchaden/ wie wir leſen Marci am 16.
Capitel.

2. Darnach Lehret vns Moſis Hiſtoria, Das weñ
Gott wil/ ſo muͤſſen die aller geſundeſten Men-

ſchen ſterben/ deñ ob gleich Moſes nicht Kranck geweſen/
dennoch/ da ſein ſtuͤndlein herbey kam/ muſte Er ſterben/
vnd wie ſehr er wuͤnſchete/ vnd bey Gott anhielt/ vmb
friſtung ſeines Lebens/ vnd das er noch gerne/ in das ge-
lobte Land were kommen/ ſo wahr doch ſein Wunſch vnd
bitte/ gantz vergebens/ wie wir leſen Deuteron. 3. ꝟ. 26.
27. & ſeq.

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[0006] Chriſtliche Leichpredigt. Gleich wie Chriſtus ein groſſer Wunder Mañ/ welcher groſſe Wunder gethan/ Alſo iſt Moyſes ein groſſer Wunder Prophet: Der wunderlich gebohren/ wunder- lich erzogen/ wunderlich beruffen/ wunderlich regieret/ gelehret/ vnd auch wunderlich geſtorben. Sonderlich aber fuͤhret vns ſeine Hiſtoria zu Gemuͤthe/ dreyerley Denckwuͤrdige Lehren/ welche wir bey beſtattung der vnſrigen/ wol bedencken ſollen: 1. Das Gott genungſam Mittel vnd Wege hat/ den Menſchen bey dem Leben zu erhalten/ vnd weñ Er will einen erquicken/ ſo koͤnne jhn niemandt erſticken/ Danher nicht allein Moſes/ in ſeiner zarten Kindheit/ wunderlicher weiſe/ bey dem Leben erhalten worden/ ſondern es muſte auch das bittere vngeſunde Waſſer zu Zeiten Eliſæ, ſeine boͤſe art endern/ vnd auff den befehl Gottes geſundt vnd heilſam werden/ wie wir 2. Reg. 2. ꝟ. 21. & 22. leſen. Alſo hatten die lieben Apoſtel/ dieſe Verheiſchung/ von dem HErꝛn Chriſto/ Ob ſie gleich/ etwas toͤdtliches trincken wuͤrden/ ſo ſolte es jhnen doch nicht ſchaden/ wie wir leſen Marci am 16. Capitel. 2. Darnach Lehret vns Moſis Hiſtoria, Das weñ Gott wil/ ſo muͤſſen die aller geſundeſten Men- ſchen ſterben/ deñ ob gleich Moſes nicht Kranck geweſen/ dennoch/ da ſein ſtuͤndlein herbey kam/ muſte Er ſterben/ vnd wie ſehr er wuͤnſchete/ vnd bey Gott anhielt/ vmb friſtung ſeines Lebens/ vnd das er noch gerne/ in das ge- lobte Land were kommen/ ſo wahr doch ſein Wunſch vnd bitte/ gantz vergebens/ wie wir leſen Deuteron. 3. ꝟ. 26. 27. & ſeq. 3. Ferner

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Zitationshilfe: Seidel, Georg: Terra morientium damnata. Oels, 1639, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/509200/6>, abgerufen am 21.11.2024.