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Löwe, Valentin: Eine kurtze Evangelische Trost-Predigt. Leipzig, 1610.

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Leichpredigt.
schlaff bringet? weil sie weis/ daß solches des Kindleins
grosser nutz ist.

Darnach sollen es auch die jenigen zum trost mer-
cken/ welchen der Todt sein Würgschwerd selbsten an das
hertze setzet/ daß sie darob nicht erschrecken/ sondern jhme
in Christlicher gedult still halten/ weil er sie nur zu Bette
vnd schlaffen führet/ welcher schlaff jhnen desto angeneh-
mer vnd nützlicher seyn wird/ wenn sie hie ein Christliches1. Tim. 1.
2. Tim.
4.

leben geführet/ vnd neben dem Glauben ein gutes Gewissen
bewahret haben: Denn frewet sich doch ein armer Tag-
löhner/ der den gantzen tag vber gepüffelt/ daß jhme der
schweiß vber die stirn herab geflossen/ wenn der Abend her-
bey kompt/ vnd er feyerabend machen/ vnnd sich zur ruhe
begeben sol: Ey/ warumb wolte denn ein frommer Christ/Psal. 84.
Gen. 47.
Psal. 90.
2. Cor. 7.
Sir.
40.

der durch das Jammerthal gehen/ vnd in der gantzen zeit
seiner walfarth allerley vngemach/ müh vnd arbeit erdul-
den/ vnnd von aussen streit/ von innen aber furcht haben
muß/ sich nicht frewen/ wenn der abend seines elenden jäm-
merlichen lebens herbey rucket/ vnd der zeitliche Todt bey
jhm anklopffet/ vnd jhn zur ruhe bringen wil? Weil er son-
derlich dessen versichert ist/ daß er am lieben Jüngsten
Tage wieder erwachen/ vnd mit frewden aus seinem schlaff-
kämmerlein vnd Ruhebettlein aufferstehen werde.

Denn das ist der andere Trost/ welchen der heilige
Paulus seinen geliebten zuhörern giebet/ vnd vns allen mit-
einander für die augen vnd ins hertze bildet/ Daß nemlichenPsal. 22.
die vnserigen/ so in des Todes staub geleget werden/ nicht
verloren sind/ sondern in die restitutionis omnium, amActor. 3.
Tage der erquickung/ da alles sol herwieder gebracht/ aus

jhren
C ij

Leichpredigt.
ſchlaff bringet? weil ſie weis/ daß ſolches des Kindleins
groſſer nutz iſt.

Darnach ſollen es auch die jenigen zum troſt mer-
cken/ welchen der Todt ſein Wuͤrgſchwerd ſelbſten an das
hertze ſetzet/ daß ſie darob nicht erſchrecken/ ſondern jhme
in Chriſtlicher gedult ſtill halten/ weil er ſie nur zu Bette
vnd ſchlaffen fuͤhret/ welcher ſchlaff jhnen deſto angeneh-
mer vnd nuͤtzlicher ſeyn wird/ wenn ſie hie ein Chriſtliches1. Tim. 1.
2. Tim.
4.

leben gefuͤhret/ vnd neben dem Glauben ein gutes Gewiſſen
bewahret haben: Denn frewet ſich doch ein armer Tag-
loͤhner/ der den gantzen tag vber gepuͤffelt/ daß jhme der
ſchweiß vber die ſtirn herab gefloſſen/ wenn der Abend her-
bey kompt/ vnd er feyerabend machen/ vnnd ſich zur ruhe
begeben ſol: Ey/ warumb wolte denn ein frommer Chriſt/Pſal. 84.
Gen. 47.
Pſal. 90.
2. Cor. 7.
Sir.
40.

der durch das Jammerthal gehen/ vnd in der gantzen zeit
ſeiner walfarth allerley vngemach/ muͤh vnd arbeit erdul-
den/ vnnd von auſſen ſtreit/ von innen aber furcht haben
muß/ ſich nicht frewen/ wenn der abend ſeines elenden jaͤm-
merlichen lebens herbey rucket/ vnd der zeitliche Todt bey
jhm anklopffet/ vnd jhn zur ruhe bringen wil? Weil er ſon-
derlich deſſen verſichert iſt/ daß er am lieben Juͤngſten
Tage wieder erwachen/ vnd mit frewden aus ſeinem ſchlaff-
kaͤmmerlein vnd Ruhebettlein aufferſtehen werde.

Denn das iſt der andere Troſt/ welchen der heilige
Paulus ſeinen geliebten zuhoͤrern giebet/ vnd vns allen mit-
einander fuͤr die augen vnd ins hertze bildet/ Daß nemlichenPſal. 22.
die vnſerigen/ ſo in des Todes ſtaub geleget werden/ nicht
verloren ſind/ ſondern in die reſtitutionis omnium, amActor. 3.
Tage der erquickung/ da alles ſol herwieder gebracht/ aus

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[0019] Leichpredigt. ſchlaff bringet? weil ſie weis/ daß ſolches des Kindleins groſſer nutz iſt. Darnach ſollen es auch die jenigen zum troſt mer- cken/ welchen der Todt ſein Wuͤrgſchwerd ſelbſten an das hertze ſetzet/ daß ſie darob nicht erſchrecken/ ſondern jhme in Chriſtlicher gedult ſtill halten/ weil er ſie nur zu Bette vnd ſchlaffen fuͤhret/ welcher ſchlaff jhnen deſto angeneh- mer vnd nuͤtzlicher ſeyn wird/ wenn ſie hie ein Chriſtliches leben gefuͤhret/ vnd neben dem Glauben ein gutes Gewiſſen bewahret haben: Denn frewet ſich doch ein armer Tag- loͤhner/ der den gantzen tag vber gepuͤffelt/ daß jhme der ſchweiß vber die ſtirn herab gefloſſen/ wenn der Abend her- bey kompt/ vnd er feyerabend machen/ vnnd ſich zur ruhe begeben ſol: Ey/ warumb wolte denn ein frommer Chriſt/ der durch das Jammerthal gehen/ vnd in der gantzen zeit ſeiner walfarth allerley vngemach/ muͤh vnd arbeit erdul- den/ vnnd von auſſen ſtreit/ von innen aber furcht haben muß/ ſich nicht frewen/ wenn der abend ſeines elenden jaͤm- merlichen lebens herbey rucket/ vnd der zeitliche Todt bey jhm anklopffet/ vnd jhn zur ruhe bringen wil? Weil er ſon- derlich deſſen verſichert iſt/ daß er am lieben Juͤngſten Tage wieder erwachen/ vnd mit frewden aus ſeinem ſchlaff- kaͤmmerlein vnd Ruhebettlein aufferſtehen werde. 1. Tim. 1. 2. Tim. 4. Pſal. 84. Gen. 47. Pſal. 90. 2. Cor. 7. Sir. 40. Denn das iſt der andere Troſt/ welchen der heilige Paulus ſeinen geliebten zuhoͤrern giebet/ vnd vns allen mit- einander fuͤr die augen vnd ins hertze bildet/ Daß nemlichen die vnſerigen/ ſo in des Todes ſtaub geleget werden/ nicht verloren ſind/ ſondern in die reſtitutionis omnium, am Tage der erquickung/ da alles ſol herwieder gebracht/ aus jhren Pſal. 22. Actor. 3. C ij

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Zitationshilfe: Löwe, Valentin: Eine kurtze Evangelische Trost-Predigt. Leipzig, 1610, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/508615/19>, abgerufen am 23.11.2024.