Mylaeus, Johann Philipp: Eine Christliche Leichpredigt. Heidelberg, 1599.gen mög das er doch das rechte ewige selige leben/ nicht Hiezu nuhe wird dieses dem menschen ein grosser vor- gutwil-
gen moͤg das er doch das rechte ewige ſelige leben/ nicht Hiezu nuhe wird dieſes dem menſchen ein groſſer vor- gutwil-
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gen moͤg das er doch das rechte ewige ſelige leben/ nicht
verſchertze.
Hiezu nuhe wird dieſes dem menſchen ein groſſer vor-
theil vnd behelff ſein/ wan er dieſe verleſene gleichnuß wol
ſtudieret/ vnd zu gemuͤthe fuͤhret was doch Chriſtus da-
mit wil gemeinet vnd verſtanden haben. Was nun dieſe
gleichnuß anlangt/ ſo iſt zu wiſſen das der zweck derſelben
fuͤrnemlich dahin gelanget/ das jm der menſch den ſchatz
deß ewigen lebens/ vnd deß Goͤttlichen worts/ mit groſ-
ſem ernſt vnd eyfer ſol laſſen angelegen vnd befohlen ſein
alſo das er auch vmb deßſelben willen keinen koſten/ vnd
verluſt deß zeitlichen ſol anſehen/ oder ſparen/ das dieſes
der Jnhalt der gleichnuß ſey/ ſo iſt derſelbig genugſam
darauß abzunehmen/ dieweil Chriſtus das ewige leben
einem Edlen ſchatz vnd perlin vergleicht/ dan gleich wie
man einem ſchatz vnd koͤſtlichen perlin mit fleiß nach ſtelt
vnd auch keinen koſten fleiß muͤh vnd arbeit ſpart/ damit
man den ſchatz erlangen/ vnd dauon bringen moͤg. Alſo
will auch Chriſtus lehren/ das der menſch kein koſten/
fleiß/ muͤh/ oder arbeit ſparen ſol/ damit er deß Goͤttli-
chen worts genieſſen/ daſſelbige hoͤren/ vnd durch huͤlff
vnd anleittung deſſelben/ deß ewigen ſchatzes im Him̃el
moͤg theilhafftig werden/ vnd zwar/ wir haben viel heili-
ger Exempel H. Leuth in der Schrifft zu leſen/ welche
jnen den ſchatz deß ewigen lebens mit groſſem ernſt haben
laſſen angelegen ſein/ das ſie auch demſelben mit allem
fleiß nachgeſtelt/ dan von Abraham ſtehet geſchrieben/
das wie jhn Gott auß ſeinem vatterland in ein frembt
Land zu ſeiner erkantnuß/ vnd zum Gottesdienſt beruf-
fen hab/ da hab er den Beruff gehorſamblich angenom-
men/ vnangeſehen/ das er nicht einen fuß breit darinnen
gehabt/ da er doch zuuor Hauß vnd Hoff hat/ die vrſach
erzehlet der Ap. Heb. 11. vnd ſaget/ das er ein ſolches deſto
gutwil-
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