Silber, Wolfgang: Exequiae Rothianae. Leipzig, 1619.Christliche Leichpredigt. haben wir vor dieser Zeit vnd newlich/ ein vivum exem-plar, oder lebendigen Augenspiegel für vns gehabt/ an vorgedachten vnsern lieben seligen alten Herrn Mat- thaeo Rothen/ dessen Ehrengedächtnüß wir jetzo in seiner Leichbegängnüß halten. Haben wir nicht gesehen an jhm/ (wer jhn nur gekennet hat) wie da der Mandelbaum blüete? Die Hütten im Hause zitterten/ die Starcken sich Aenigmati- kos flores a- mygdali de Canitis dicun- tur. &c.krümmeten/ die stimme der Müllerin leise worden/ vnd alle Töchter des Gesanges sich bücketen? die Fenster dun- ckel/ vnd die Hewschrecken beladen worden? biß endlich der Silberne Strick zerrissen/ die Güldene Quelle ver- lauffen/ der Eymer zulechtzet/ das Rad zubrochen/ vnnd alles im Brunnen gefallen/ daß nu nichts mehr verhan- den als der Staub/ der wieder zur Erden kommen/ wie er gewesen/ vnd der Geist wieder zu Gott/ der jhn gege- Syrach. 41. parag. ult. Gen. 5. 27.ben hat/ Nichts anders haben wir alle zugewarten/ so viel vnser sind/ wenn wir gleich hundert Jahr alt wür- den Ja so alt als Mathusalem gewesen/ so würde man Gen. 35. 29.vns doch endlich das Naenian singen: Et mortuus est: Er ist gestorben: Er ist zu seinen Vätern ver- samlet. Die Poeten haben diß auch wollen zu verstehen ge- wol
Chriſtliche Leichpredigt. haben wir vor dieſer Zeit vnd newlich/ ein vivum exem-plar, oder lebendigen Augenſpiegel fuͤr vns gehabt/ an vorgedachten vnſern lieben ſeligen alten Herrn Mat- thæo Rothen/ deſſen Ehrengedaͤchtnuͤß wir jetzo in ſeiner Leichbegaͤngnuͤß halten. Haben wir nicht geſehen an jhm/ (wer jhn nur gekennet hat) wie da der Mandelbaum bluͤete? Die Huͤtten im Hauſe zitterten/ die Starcken ſich Aenigmati- κῶς flores a- mygdali de Canitis dicun- tur. &c.kruͤmmeten/ die ſtimme der Muͤllerin leiſe worden/ vnd alle Toͤchter des Geſanges ſich buͤcketen? die Fenſter dun- ckel/ vnd die Hewſchrecken beladen worden? biß endlich der Silberne Strick zerriſſen/ die Guͤldene Quelle ver- lauffen/ der Eymer zulechtzet/ das Rad zubrochen/ vnnd alles im Brunnen gefallen/ daß nu nichts mehr verhan- den als der Staub/ der wieder zur Erden kommen/ wie er geweſen/ vnd der Geiſt wieder zu Gott/ der jhn gege- Syrach. 41. parag. ult. Gen. 5. 27.ben hat/ Nichts anders haben wir alle zugewarten/ ſo viel vnſer ſind/ wenn wir gleich hundert Jahr alt wuͤr- den Ja ſo alt als Mathuſalem geweſen/ ſo wuͤrde man Gen. 35. 29.vns doch endlich das Nænian ſingen: Et mortuus eſt: Er iſt geſtorben: Er iſt zu ſeinen Vaͤtern ver- ſamlet. Die Poeten haben diß auch wollen zu verſtehen ge- wol
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Chriſtliche Leichpredigt.
haben wir vor dieſer Zeit vnd newlich/ ein vivum exem-
plar, oder lebendigen Augenſpiegel fuͤr vns gehabt/ an
vorgedachten vnſern lieben ſeligen alten Herrn Mat-
thæo Rothen/ deſſen Ehrengedaͤchtnuͤß wir jetzo in ſeiner
Leichbegaͤngnuͤß halten. Haben wir nicht geſehen an
jhm/ (wer jhn nur gekennet hat) wie da der Mandelbaum
bluͤete? Die Huͤtten im Hauſe zitterten/ die Starcken ſich
kruͤmmeten/ die ſtimme der Muͤllerin leiſe worden/ vnd
alle Toͤchter des Geſanges ſich buͤcketen? die Fenſter dun-
ckel/ vnd die Hewſchrecken beladen worden? biß endlich
der Silberne Strick zerriſſen/ die Guͤldene Quelle ver-
lauffen/ der Eymer zulechtzet/ das Rad zubrochen/ vnnd
alles im Brunnen gefallen/ daß nu nichts mehr verhan-
den als der Staub/ der wieder zur Erden kommen/ wie
er geweſen/ vnd der Geiſt wieder zu Gott/ der jhn gege-
ben hat/ Nichts anders haben wir alle zugewarten/ ſo
viel vnſer ſind/ wenn wir gleich hundert Jahr alt wuͤr-
den Ja ſo alt als Mathuſalem geweſen/ ſo wuͤrde man
vns doch endlich das Nænian ſingen: Et mortuus eſt:
Er iſt geſtorben: Er iſt zu ſeinen Vaͤtern ver-
ſamlet.
Aenigmati-
κῶς flores a-
mygdali de
Canitis dicun-
tur. &c.
Syrach. 41.
parag. ult.
Gen. 5. 27.
Gen. 35. 29.
Die Poeten haben diß auch wollen zu verſtehen ge-
ben/ mit jhren Parcis daß ſie drey ſonderliche Goͤttinne
ertichtet/ die den Menſchen einen Rocken anlegeten/
daran ſie die Zeit jhres Lebens abzuſpinnen: die eine
Lacheſis genandt/ ziehe den Faden auß/ Chloto winde
jn auff: Nach dem nun der Faden lang gezogen/ vnd das
Kneuͤl groß gewickelt/ nach dem hette der Menſch kurtz/
oder lang zu Leben/ wenn die dritte Schweſter Atropos
kaͤhme/ die ſchnitte dem Faden ab/ ſo muͤſte der Menſch
fort/ vnd das Leben wuͤrde jhme verkuͤrtzet. Dieſes hat
wol
Parcæ pẽ_
ἀντίφρατιν ſic
dictæ; quòd ne-
mini parcant.
1. Lacheſis.
2. Chloto.
3. Atropos.
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