Langevoith, Georg: Eine Christliche Leichpredigt. Leipzig, 1609.Leichpredigt. da jhr nicht meinet. Matth. 25. stellet er vns ein gleich-Matth. 25, 1.niß für an den zehen Jungfrawen/ die jhre Lam- pen namen/ vnd giengen aus dem Breutigam ent- gegen/ Aber fünffe waren vnter jhnen thöricht/ vnd fünffe waren klug. Die thörichten namen jh- re Lampen/ aber sie namen nicht Oel mit sich. Die klugen aber namen Oel in jren gefessen/ sampt jh- ren Lampen. Da nun der Breutigam zu Mitter- nacht kam/ waren die klugen Jungfrawen mit jhren Lam- pen bereitet/ hatten jr Oel/ vnd giengen mit dem Breu- tigam hinein zur Hochzeit. Aber die thörichten mu- sten haussen bleiben/ denn sie hatten jhre Lampen nicht mit Oel zubereitet/ vnd musten hören die trawrige stimm/ da sie anklopfften: Warlich/ sagt der Breutigam/ Jch kenne ewer nicht. Darumb wachet/ denn jr wisset nicht weder tag noch stunde/ in welcher des Menschen Sohn kommen wird. Jst demnach zum höchsten von nöthen/ daß wir vns wol bereiten/ beydes zu der Zukunfft des HErrn Jesu Christi zum Gericht/ vnd zu einem seligen Sterbstündlein/ welches denn geschicht durch wahre busse vnd bekehrung zu dem HErrn/ wie er saget Matth. 3. ThutMatth. 3, 2. busse/ denn das Himmelreich ist nahe herbey kommen. 3. Jedoch haben wir vns auch des zu trösten:3. Vrsach. Wir werden im Tode nicht bleiben/ sondern am Jüngsten tage von dem HErrn Jesu Christo/ dem Hertzogen des Lebens/ wiederumb aufferwecket werden aus dem staube der Erden/ zu der ewigen frewde/ herrligkeit vnd Seligkeit. Denn es kompt die stunde/ vnd ist schon jetzt/ dasIohan. 5, 25. & 28. die Todten werden die stimme des Sohns Got- tes hören/ vnd die sie hören werden/ die werden leben.
Leichpredigt. da jhr nicht meinet. Matth. 25. ſtellet er vns ein gleich-Matth. 25, 1.niß fuͤr an den zehen Jungfrawen/ die jhre Lam- pen namen/ vnd giengen aus dem Breutigam ent- gegen/ Aber fuͤnffe waren vnter jhnen thoͤricht/ vnd fuͤnffe waren klug. Die thoͤrichten namen jh- re Lampen/ aber ſie namen nicht Oel mit ſich. Die klugen aber namen Oel in jren gefeſſen/ ſampt jh- ren Lampen. Da nun der Breutigam zu Mitter- nacht kam/ waren die klugen Jungfrawen mit jhren Lam- pen bereitet/ hatten jr Oel/ vnd giengen mit dem Breu- tigam hinein zur Hochzeit. Aber die thoͤrichten mu- ſten hauſſen bleiben/ denn ſie hatten jhre Lampen nicht mit Oel zubereitet/ vnd muſten hoͤren die trawrige ſtimm/ da ſie anklopfften: Warlich/ ſagt der Breutigam/ Jch kenne ewer nicht. Darumb wachet/ denn jr wiſſet nicht weder tag noch ſtunde/ in welcher des Menſchen Sohn kommen wird. Jſt demnach zum hoͤchſten von noͤthen/ daß wir vns wol bereiten/ beydes zu der Zukunfft des HErrn Jeſu Chriſti zum Gericht/ vnd zu einem ſeligen Sterbſtuͤndlein/ welches denn geſchicht durch wahre buſſe vnd bekehrung zu dem HErrn/ wie er ſaget Matth. 3. ThutMatth. 3, 2. buſſe/ denn das Himmelreich iſt nahe herbey kommen. 3. Jedoch haben wir vns auch des zu troͤſten:3. Vrſach. Wir werden im Tode nicht bleiben/ ſondern am Juͤngſten tage von dem HErrn Jeſu Chriſto/ dem Hertzogen des Lebens/ wiederumb aufferwecket werden aus dem ſtaube der Erden/ zu der ewigen frewde/ herrligkeit vnd Seligkeit. Denn es kompt die ſtunde/ vnd iſt ſchon jetzt/ dasIohan. 5, 25. & 28. die Todten werden die ſtimme des Sohns Got- tes hoͤren/ vnd die ſie hoͤren werden/ die werden leben.
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Leichpredigt.
da jhr nicht meinet. Matth. 25. ſtellet er vns ein gleich-
niß fuͤr an den zehen Jungfrawen/ die jhre Lam-
pen namen/ vnd giengen aus dem Breutigam ent-
gegen/ Aber fuͤnffe waren vnter jhnen thoͤricht/
vnd fuͤnffe waren klug. Die thoͤrichten namen jh-
re Lampen/ aber ſie namen nicht Oel mit ſich. Die
klugen aber namen Oel in jren gefeſſen/ ſampt jh-
ren Lampen. Da nun der Breutigam zu Mitter-
nacht kam/ waren die klugen Jungfrawen mit jhren Lam-
pen bereitet/ hatten jr Oel/ vnd giengen mit dem Breu-
tigam hinein zur Hochzeit. Aber die thoͤrichten mu-
ſten hauſſen bleiben/ denn ſie hatten jhre Lampen nicht mit
Oel zubereitet/ vnd muſten hoͤren die trawrige ſtimm/ da ſie
anklopfften: Warlich/ ſagt der Breutigam/ Jch kenne
ewer nicht. Darumb wachet/ denn jr wiſſet nicht
weder tag noch ſtunde/ in welcher des Menſchen
Sohn kommen wird. Jſt demnach zum hoͤchſten von
noͤthen/ daß wir vns wol bereiten/ beydes zu der Zukunfft
des HErrn Jeſu Chriſti zum Gericht/ vnd zu einem ſeligen
Sterbſtuͤndlein/ welches denn geſchicht durch wahre buſſe
vnd bekehrung zu dem HErrn/ wie er ſaget Matth. 3. Thut
buſſe/ denn das Himmelreich iſt nahe herbey
kommen. 3. Jedoch haben wir vns auch des zu troͤſten:
Wir werden im Tode nicht bleiben/ ſondern am Juͤngſten
tage von dem HErrn Jeſu Chriſto/ dem Hertzogen des
Lebens/ wiederumb aufferwecket werden aus dem ſtaube der
Erden/ zu der ewigen frewde/ herrligkeit vnd Seligkeit.
Denn es kompt die ſtunde/ vnd iſt ſchon jetzt/ das
die Todten werden die ſtimme des Sohns Got-
tes hoͤren/ vnd die ſie hoͤren werden/ die werden
leben.
Matth. 25, 1.
Matth. 3, 2.
3. Vrſach.
Iohan. 5, 25.
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