Langevoith, Georg: Eine Christliche Leichpredigt. Leipzig, 1609.Leichpredigt. lon deinem Bruder flohe. Gegen denen aber/ so jhnbetrübet vnd leides zugefüget/ sol er/ nach seiner Weiß- heit/ einen gebührenden ernst vnd eyffer brauchen. Als ge- gen Joab/ so die zween Heuptmänner/ Abner/ vnd Amasa/ vmbgebracht vnd erwürget/ vnd zwar in friedes zeit: Denn da habe er Krieges blut vergeblich vnd vnschuldig vergossen/ vnd an seinem gürtel vnd schue blut gethan. Den Semei/ welcher jhm schendlich geflucht hatte/ zu der zeit/ da er gen Mahanaim gegangen/ dessen grawe haar soler mit blut hinunter in die Helle bringen. Denn weil Kö- nig David sein Königreich/ darinnen jhme Gott numehr friede gegeben hatte/ nicht wolte mit blut besprengen/ so be- fihlet er solches seinem Sohne/ damit das vbel nicht möch- te vngestrafft bleiben/ sonderlich die verachtung vnd leste- rung gegen die von Gott vorgestalte Obrigkeit. DennRom. 13, 2. wer sich wider die Obrigkeit setzet/ der widerstre- bet Gottes ordnung/ handelt wider sein Gewissen/ vnd fellet in Gottes gerechten zorn vnd straffe/ wie solches der heilige Apostel Paulus außführlich lehret/ Rom. 13. Auff dieses redet er nun von seinem Tode vnd abster- Hieraus haben wir nun/ lieben Christen/ zu lernen/ daßDoctrina. viel B ij
Leichpredigt. lon deinem Bruder flohe. Gegen denen aber/ ſo jhnbetruͤbet vnd leides zugefuͤget/ ſol er/ nach ſeiner Weiß- heit/ einen gebuͤhrenden ernſt vnd eyffer brauchen. Als ge- gen Joab/ ſo die zween Heuptmaͤnner/ Abner/ vnd Amaſa/ vmbgebracht vnd erwuͤrget/ vnd zwar in friedes zeit: Denn da habe er Krieges blut vergeblich vnd vnſchuldig vergoſſen/ vnd an ſeinem guͤrtel vnd ſchue blut gethan. Den Semei/ welcher jhm ſchendlich geflucht hatte/ zu der zeit/ da er gen Mahanaim gegangen/ deſſen grawe haar ſoler mit blut hinunter in die Helle bringen. Denn weil Koͤ- nig David ſein Koͤnigreich/ darinnen jhme Gott numehr friede gegeben hatte/ nicht wolte mit blut beſprengen/ ſo be- fihlet er ſolches ſeinem Sohne/ damit das vbel nicht moͤch- te vngeſtrafft bleiben/ ſonderlich die verachtung vnd leſte- rung gegen die von Gott vorgeſtalte Obrigkeit. DennRom. 13, 2. wer ſich wider die Obrigkeit ſetzet/ der widerſtre- bet Gottes ordnung/ handelt wider ſein Gewiſſen/ vnd fellet in Gottes gerechten zorn vnd ſtraffe/ wie ſolches der heilige Apoſtel Paulus außfuͤhrlich lehret/ Rom. 13. Auff dieſes redet er nun von ſeinem Tode vnd abſter- Hieraus haben wir nun/ lieben Chriſten/ zu lernen/ daßDoctrina. viel B ij
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Leichpredigt.
lon deinem Bruder flohe. Gegen denen aber/ ſo jhn
betruͤbet vnd leides zugefuͤget/ ſol er/ nach ſeiner Weiß-
heit/ einen gebuͤhrenden ernſt vnd eyffer brauchen. Als ge-
gen Joab/ ſo die zween Heuptmaͤnner/ Abner/ vnd
Amaſa/ vmbgebracht vnd erwuͤrget/ vnd zwar in
friedes zeit: Denn da habe er Krieges blut vergeblich
vnd vnſchuldig vergoſſen/ vnd an ſeinem guͤrtel vnd
ſchue blut gethan. Den Semei/ welcher jhm
ſchendlich geflucht hatte/ zu der zeit/ da er gen
Mahanaim gegangen/ deſſen grawe haar ſoler mit
blut hinunter in die Helle bringen. Denn weil Koͤ-
nig David ſein Koͤnigreich/ darinnen jhme Gott numehr
friede gegeben hatte/ nicht wolte mit blut beſprengen/ ſo be-
fihlet er ſolches ſeinem Sohne/ damit das vbel nicht moͤch-
te vngeſtrafft bleiben/ ſonderlich die verachtung vnd leſte-
rung gegen die von Gott vorgeſtalte Obrigkeit. Denn
wer ſich wider die Obrigkeit ſetzet/ der widerſtre-
bet Gottes ordnung/ handelt wider ſein Gewiſſen/ vnd
fellet in Gottes gerechten zorn vnd ſtraffe/ wie ſolches der
heilige Apoſtel Paulus außfuͤhrlich lehret/ Rom. 13.
Rom. 13, 2.
Auff dieſes redet er nun von ſeinem Tode vnd abſter-
ben/ vnd ſpricht/ Jch gehe den weg aller Welt. Die
Epiſtel an die Ebreer am eilfften Capitel zeuget/ daß die
Heiligen Gottes den lauff jhres lebens/ in dieſer Welt/ in
jammer vnd noth haben zugebracht/ wie denn Abraham ein
Außlender genennet wird/ Gen. 14. vnd fuͤr den Kindern
Heth nennet er ſich ſelbſt einen Frembden/ Geneſ. 23.
Ebr. 11, 37.
Gen. 14, 13.
Gen. 23, 4. Hieraus haben wir nun/ lieben Chriſten/ zu lernen/ daß
wir alleſampt heut zu tage/ auch noch in dieſer Welt auß-
lendiſche vnd Frembdlinge ſeind/ vnd muͤſſen durch
viel
Doctrina.
Wir ſind
alle in dieſer
welt frembd-
linge.
B ij
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