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Hentschel, Adam: Threnologia Ezechiæ. Liegnitz, 1624.

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Vnd das ist also auch der Ander
Nohtstandt in dieser Welt.

III.
Unius-
cujus
que voca-
tio.

Die Dritte Noht/ dormit auch frome
beleget werden/ ist
unius cujusq; voca-
tio.
Die Ampts oder BeruffsNoht/ da-
rein Gott einen jeden gesetzet hat/ darin-
nen einer mit dem Kopffe/ der ander mit
der Hand/ in viel vnd mancherley Be-
ruffsgeschefften zu thun vnd zuverrich-
ten genug vnd vber genug findet/ wer
nur etwas thun wil. Den ersten Men-

Genes. 2.
v.
15.
schen satzte Gott ins Paradiß/ nicht nur
daß er seine lust darinnen haben/ vnd vmb-
her spatziren gehn/ sondern auch daß er
denselbten bawen vnd bewahren solte/
welches zwar damals vnd vor dem Falle
ohne mühe vnd beschwer zugegangen
were/ Nach dem fall aber gehets ohne
grosse beschwer nicht zu/ Mit kummer
soltu dich auff Erden nehren dein lebe-

Genes. 3.
v.
19.
lang/ Jm schweiß deines Angesichtes sol-
tu dein Brod essen/ sprach GOTT zum

Adam

Vnd das iſt alſo auch der Ander
Nohtſtandt in dieſer Welt.

III.
Unius-
cujus
que voca-
tio.

Die Dritte Noht/ dormit auch frome
beleget werden/ iſt
unius cujusq; voca-
tio.
Die Ampts oder BeruffsNoht/ da-
rein Gott einen jeden geſetzet hat/ darin-
nen einer mit dem Kopffe/ der ander mit
der Hand/ in viel vnd mancherley Be-
ruffsgeſchefften zu thun vnd zuverrich-
ten genug vnd vber genug findet/ wer
nur etwas thun wil. Den erſten Men-

Geneſ. 2.
v.
15.
ſchen ſatzte Gott ins Paradiß/ nicht nur
daß er ſeine luſt dariñen haben/ vnd vmb-
her ſpatziren gehn/ ſondern auch daß er
denſelbten bawen vnd bewahren ſolte/
welches zwar damals vnd vor dem Falle
ohne muͤhe vnd beſchwer zugegangen
were/ Nach dem fall aber gehets ohne
groſſe beſchwer nicht zu/ Mit kummer
ſoltu dich auff Erden nehren dein lebe-

Geneſ. 3.
v.
19.
lang/ Jm ſchweiß deines Angeſichtes ſol-
tu dein Brod eſſen/ ſprach GOTT zum

Adam
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[0020] Vnd das iſt alſo auch der Ander Nohtſtandt in dieſer Welt. Die Dritte Noht/ dormit auch frome beleget werden/ iſt unius cujusq; voca- tio. Die Ampts oder BeruffsNoht/ da- rein Gott einen jeden geſetzet hat/ darin- nen einer mit dem Kopffe/ der ander mit der Hand/ in viel vnd mancherley Be- ruffsgeſchefften zu thun vnd zuverrich- ten genug vnd vber genug findet/ wer nur etwas thun wil. Den erſten Men- ſchen ſatzte Gott ins Paradiß/ nicht nur daß er ſeine luſt dariñen haben/ vnd vmb- her ſpatziren gehn/ ſondern auch daß er denſelbten bawen vnd bewahren ſolte/ welches zwar damals vnd vor dem Falle ohne muͤhe vnd beſchwer zugegangen were/ Nach dem fall aber gehets ohne groſſe beſchwer nicht zu/ Mit kummer ſoltu dich auff Erden nehren dein lebe- lang/ Jm ſchweiß deines Angeſichtes ſol- tu dein Brod eſſen/ ſprach GOTT zum Adam Geneſ. 2. v. 15. Geneſ. 3. v. 19.

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Zitationshilfe: Hentschel, Adam: Threnologia Ezechiæ. Liegnitz, 1624, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/508440/20>, abgerufen am 25.11.2024.