Hentschel, Adam: Threnologia Ezechiæ. Liegnitz, 1624.Hißkia. Vnd bald im Paradiß sprach Es ist aber die Noht/ die tribulationes, Noht/ B iij
Hißkia. Vnd bald im Paradiß ſprach Es iſt aber die Noht/ die tribulationes, Noht/ B iij
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Hißkia. Vnd bald im Paradiß ſprach
Gott/ zum erſten Menſchen dem Adam/
Dorrn vnd Diſteln ſol dir der Acker tra-
gen; Da denn durch die Dorrn vnd
Diſtel gemeinet vnd verſtanden wird/
die vnnachlaͤßige noht/ darinn Adam mit
allen ſeinen nachkommen/ alsbald nach
dem Suͤndenfall/ geraten iſt. Dannen-
hero der Mann Gottes Lutherus es da-
fuͤr haͤlt/ daß vom Worte tribulꝰ, welchs
ſo viel heiſſet/ als Doͤrner vnd Diſteln/
herkomme das wort tribulatio, welches
ſo viel heiſſet/ als Creutz vnd Noht/ weil
Creutz vnd Noht dem Menſchen gleich
weh thut/ als wenn er von Doͤrnern vnd
Diſteln geritzet vnd geſtochen wuͤrde.
Gen. 3. v. 17.
Es iſt aber die Noht/ die tribulationes,
darein offt auch frome mit dem Hißkia
gerahten/ vnſaͤglich. Dannenhero die
Welt billich genennet wird ein Noht-
ſtall. Koͤnig David/ nennets einen
Jammerthal; Sonderlich aber kan die
Noht/
Pſ. 14. v. 7.
B iij
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Zitationshilfe: | Hentschel, Adam: Threnologia Ezechiæ. Liegnitz, 1624, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/508440/13>, abgerufen am 16.07.2024. |