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Neomenius, Johann: Exilii humani Miseria & Consolatio. [Brieg], 1622.

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gantzes alter auff vier vnd viertzig Jahr 24. wochen Sechs
Tage.

Dieses ist der kürtze verlauff der Ehrlichen ankunfft/
Christlichen wandels/ vnd seligen hintrits vnsers Herrn
Secretarii wie mir derselbte sehrifftlich zugestellet worden.

Ob nun zwar wir allerseits wol gewünschet/ da es Got-
tes gnädiger wille gewesen/ das wir seiner Christlichen ge-
selschafft/ vnd trewen beystandes/ in diesem leben bey so
kümmerlichen leufften vnd schweren zeiten/ ferner hetten
gebrauchen vnd geniessen mögen. Jedoch weil es der Gött-
lichen Mayestät anders gefallen/ müssen wir jhme/ die köst-
lichen schätze der Ewigen herrligkeit/ so er mit diesem elen-
den Lazareth/ Jammer vnd thränenthal verwächselt/ nicht
mißgönnen/ sondern vns den gnädigen Raht vnd väterli-
chen willen vnsers Gottes/ als seine gehorsame Kinder vnd
Vnterthanen gefallen lassen. Derselbte wolle nicht alleine
seine hinterstellige Erben/ Bruder/ vnd Freunde über die-
sem tödtlichen abgang trösten/ sondern auch vns vnsere
Reise in seinem geleit vnd schutz also führen lassen/ das wir
dieselbte zu rechter zeit/ mit guttem friede/ selig beschlissen/
in der Erden/ als vnserer ersten Mutter schoß/ sanffte ru-
hen/ vnd an jenem grossen tage/ der allgemeinen wieder-
bringung/ eine fröliche aufferstehung/ zum immerwehren-
den ewigen freuden leben erlangen/ vnd als denn mit ewigem
jauchtzen vnd frolocken/ zur Stadt des lebendigen Gottes/
des himlischen Jerusalems/ da vnser rechtes Vaterland ist/
eingehen/ vnd das angesichte/ vnsers freundlichen Immanu-
els/ vor gängers/ vnd durchbrechers Jesu Christi/ in ewi-
ger gerechtigkeit anschawen mögen/ welchem sampt dem
Vater vnd heiligen Geist/ sey Preiß Ehre vnd ge-
walt in alle Ewigkeit Amen.

gantzes alter auff vier vnd viertzig Jahr 24. wochen Sechs
Tage.

Dieſes iſt der kuͤrtze verlauff der Ehrlichen ankunfft/
Chriſtlichen wandels/ vnd ſeligen hintrits vnſers Herrn
Secretarii wie mir derſelbte ſehrifftlich zugeſtellet worden.

Ob nun zwar wir allerſeits wol gewuͤnſchet/ da es Got-
tes gnaͤdiger wille geweſen/ das wir ſeiner Chriſtlichen ge-
ſelſchafft/ vnd trewen beyſtandes/ in dieſem leben bey ſo
kuͤmmerlichen leufften vnd ſchweren zeiten/ ferner hetten
gebrauchen vnd genieſſen moͤgen. Jedoch weil es der Goͤtt-
lichen Mayeſtaͤt anders gefallen/ muͤſſen wir jhme/ die koͤſt-
lichen ſchaͤtze der Ewigen herrligkeit/ ſo er mit dieſem elen-
den Lazareth/ Jammer vnd thraͤnenthal verwaͤchſelt/ nicht
mißgoͤnnen/ ſondern vns den gnaͤdigen Raht vnd vaͤterli-
chen willen vnſers Gottes/ als ſeine gehorſame Kinder vnd
Vnterthanen gefallen laſſen. Derſelbte wolle nicht alleine
ſeine hinterſtellige Erben/ Bruder/ vnd Freunde uͤber die-
ſem toͤdtlichen abgang troͤſten/ ſondern auch vns vnſere
Reiſe in ſeinem geleit vnd ſchutz alſo fuͤhren laſſen/ das wir
dieſelbte zu rechter zeit/ mit guttem friede/ ſelig beſchliſſen/
in der Erden/ als vnſerer erſten Mutter ſchoß/ ſanffte ru-
hen/ vnd an jenem groſſen tage/ der allgemeinen wieder-
bringung/ eine froͤliche aufferſtehung/ zum immerwehren-
den ewigen freuden leben erlangen/ vñ als denn mit ewigem
jauchtzen vnd frolocken/ zur Stadt des lebendigen Gottes/
des himliſchen Jeruſalems/ da vnſer rechtes Vaterland iſt/
eingehen/ vñ das angeſichte/ vnſers freundlichen Immanu-
els/ vor gaͤngers/ vnd durchbrechers Jeſu Chriſti/ in ewi-
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walt in alle Ewigkeit Amen.

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Zitationshilfe: Neomenius, Johann: Exilii humani Miseria & Consolatio. [Brieg], 1622, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/508305/43>, abgerufen am 24.11.2024.