Heinitz, Samuel: Servus Bonus & Fidelis. Oels, 1630.Gedächtnüß Predigt. liebsten HErren Christo seine Gütter zuvormehren/ vndjhm viel Seelen zu zuführen. Darumb so last vns nu han- deln/ denn vnser Ambt ist nicht Otium, sondern Negotium, Last vns nicht vnsers HErrn Gottes geldt vergraben/ vnd faule entschuldigungen vorbringen/ sondern vnserm lieben Gott getrew sein: Getrew in der Heylsamen beylage ge- sunder Lehr: Getrew in der Administration vnd Verwal- tung der H. Sacramenten: Getrewe im straffen vnd trösten: Getrewe im Warnen für Zeitlichen vnd Ewigen schaden: Getrewe das er allein Gottes ehre vnd der Zuhörer Selig- keit suche vnd getrewe sey biß ans ende/ daß er beständig bey Gottes wort verbleibe/ vnd sich der Welt stanck vnd vndanckApocal. 2. . 10. nicht lasse müde machen. Denn es heist. Esto fidelis usq; ad mortem. Sey getrew biß an den todt/ so wil ich dir die Crone des Lebens geben. Apocal. 2. Gott lest jhn doch nicht Ewiglich handeln in vnruhe/ jnmassen denn im Luca stehet/Luc. 19. . 13. daß der HERR saget. Negotiamini, donec veniam. Handelt biß ich widerkomme/ Nemblich zum Jungsten tag/ oder biß Jch Euch durch den todt abfordere/ der auch eines Christen Jüngster Tag mag genennet werden. Vom vierdten Stück: Von des HErren Gerechten Retribution vnd Ablohnung seiner Knechte. ES war zwar der HErr dieser knechte ferne vber Land I. So-
Gedaͤchtnuͤß Predigt. liebſten HErꝛen Chriſto ſeine Guͤtter zuvormehren/ vndjhm viel Seelen zu zufuͤhꝛen. Darumb ſo laſt vns nu han- deln/ deñ vnſer Ambt iſt nicht Otium, ſondern Negotium, Laſt vns nicht vnſers HErꝛn Gottes geldt vergraben/ vnd faule entſchuldigungen vorbringen/ ſondern vnſerm lieben Gott getrew ſein: Getrew in der Heylſamen beylage ge- ſunder Lehr: Getrew in der Adminiſtration vñ Verwal- tung der H. Sacramenten: Getrewe im ſtraffen vñ troͤſten: Getrewe im Warnen fuͤr Zeitlichen vnd Ewigen ſchaden: Getrewe das er allein Gottes ehre vnd der Zuhoͤrer Selig- keit ſuche vnd getrewe ſey biß ans ende/ daß er beſtaͤndig bey Gottes woꝛt verbleibe/ vnd ſich der Welt ſtanck vñ vndanckApocal. 2. ꝟ. 10. nicht laſſe muͤde machen. Deñ es heiſt. Eſto fidelis usq̀; ad mortem. Sey getrew biß an den todt/ ſo wil ich dir die Crone des Lebens geben. Apocal. 2. Gott leſt jhn doch nicht Ewiglich handeln in vnruhe/ jnmaſſen deñ im Luca ſtehet/Luc. 19. ꝟ. 13. daß der HERR ſaget. Negotiamini, donec veniam. Handelt biß ich widerkomme/ Nemblich zum Jungſten tag/ oder biß Jch Euch durch den todt abfoꝛdere/ der auch eines Chꝛiſten Juͤngſter Tag mag genennet werden. Vom vierdten Stuͤck: Von des HErꝛen Gerechten Retribution vnd Ablohnung ſeiner Knechte. ES war zwar der HErꝛ dieſer knechte ferne vber Land I. So-
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Gedaͤchtnuͤß Predigt.
liebſten HErꝛen Chriſto ſeine Guͤtter zuvormehren/ vnd
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deln/ deñ vnſer Ambt iſt nicht Otium, ſondern Negotium,
Laſt vns nicht vnſers HErꝛn Gottes geldt vergraben/ vnd
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Gott getrew ſein: Getrew in der Heylſamen beylage ge-
ſunder Lehr: Getrew in der Adminiſtration vñ Verwal-
tung der H. Sacramenten: Getrewe im ſtraffen vñ troͤſten:
Getrewe im Warnen fuͤr Zeitlichen vnd Ewigen ſchaden:
Getrewe das er allein Gottes ehre vnd der Zuhoͤrer Selig-
keit ſuche vnd getrewe ſey biß ans ende/ daß er beſtaͤndig bey
Gottes woꝛt verbleibe/ vnd ſich der Welt ſtanck vñ vndanck
nicht laſſe muͤde machen. Deñ es heiſt. Eſto fidelis usq̀; ad
mortem. Sey getrew biß an den todt/ ſo wil ich dir die
Crone des Lebens geben. Apocal. 2. Gott leſt jhn doch nicht
Ewiglich handeln in vnruhe/ jnmaſſen deñ im Luca ſtehet/
daß der HERR ſaget. Negotiamini, donec veniam.
Handelt biß ich widerkomme/ Nemblich zum Jungſten tag/ oder biß
Jch Euch durch den todt abfoꝛdere/ der auch eines Chꝛiſten Juͤngſter
Tag mag genennet werden.
Apocal. 2.
ꝟ. 10.
Luc. 19.
ꝟ. 13.
Vom vierdten Stuͤck:
Von des HErꝛen Gerechten Retribution
vnd Ablohnung ſeiner Knechte.
ES war zwar der HErꝛ dieſer knechte ferne vber Land
gezogen/ aber er hat ſich gleichwol wiď zur ſtelle fundẽ.
So iſt er auch ein lange zeit auſſen geweſt/ er iſt aber gleich-
wol nicht gar auſſen blieben/ ſondern kom̃et wider vnd helt
Rechenſchafft mit ſeinen Knechten. Da deñ die zweene ge-
trewe Knechte reichlich vñ herꝛlich belohnet/ der vngetrewe
Knechte aber ernſtlich vnd ſchrecklich geſtrafft werden. Da
zu mercken/ daß trewe Knechte dreyerley Ehrendanck vnd
Gnadenlohn zu gewarten haben.
Getrewer
Knechte
3ley ehꝛen-
danck oder
Gnaden-
lohn.
I. So-
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Zitationshilfe: | Heinitz, Samuel: Servus Bonus & Fidelis. Oels, 1630, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/508271/23>, abgerufen am 03.03.2025. |