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Heinitz, Samuel: Servus Bonus & Fidelis. Oels, 1630.

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Christl: Leich/ Ehr vnd
ander/ daselbst in der Kirchen Predigen vnd sich hören lassen/
welches auch von jhnen geschehen; vnd ein jeder seine kunst/
Weißheit/ Verstandt vnd Gaben sehen vnd hören lassen.

I. Andr. Osiander, welcher von Natur ein Hoffertiger
Geist war/ Predigte von dem Fall vnser Ersten älteren
Adams vnd Evae/ wie dieselbten hetten müssen notwendig
Sündigen/ vnd wie der Sohn Gottes/ da gleich der Fall
nicht geschehen/ dennoch hette müssen die Menschliche Na-
tur an sich nehmen. Wie D. Luther die Predigt angehöret/
hat er zum H. Philippo so neben jhm gestanden/ gesaget.
M. Philippe, gedencket dran/ Osiander ist ein vermessener
Geist/ er wird nach meinem todt inn der Kirchen Gottes
eine grewliche Ketzerey auff die Bahne bringen.

2. Darnach Predigte Hulderic Zvingel von der Ewigen
Vorsehung vnnd Gnadenwahl der Außerwehleten zum
Ewigen leben/ wie GOtt etlich wenig Leute zum Ewigen
leben erwehlet/ die meisten aber zum Ewigen verdamnüß
verordnet vnd geschaffen hette.

3. Martinus Bucerus hat von den Ewigen wohnungen
in dem Himmel geprediget/ vnd davon so geschwinde vnd
subtil disputiret, daß die einfältigen Zuhörer nichts da-
von verstanden haben.

4. Johannes Oecolampadius hat von der H. Drey-
faltigkeit ein Sermon gehabt vnd disputiret, wie es möglich
sey/ daß dreyselbständige vnterschiedliche Personen in dem
einigen Ewigen Göttlichen vnzertrenlichen wesen wehren.

5. Caspar Hedio hat geprediget von der Verstockung
vnd verblendung der Juden/ vnd vom beruff der Heiden.

6. Wie nun die Ordnung an D. Luthern kommen/ hat
jedermann gemeinet/ vnd es dafür gehalten/ daß derselbte/

weil

Chriſtl: Leich/ Ehr vnd
ander/ daſelbſt in der Kirchen Pꝛedigen vñ ſich hoͤren laſſen/
welches auch von jhnen geſchehen; vnd ein jeder ſeine kunſt/
Weißheit/ Verſtandt vnd Gaben ſehen vnd hoͤren laſſen.

I. Andr. Oſiander, welcher von Natur ein Hoffertiger
Geiſt war/ Predigte von dem Fall vnſer Erſten aͤlteren
Adams vnd Evæ/ wie dieſelbten hetten muͤſſen notwendig
Suͤndigen/ vnd wie der Sohn Gottes/ da gleich der Fall
nicht geſchehen/ dennoch hette muͤſſen die Menſchliche Na-
tur an ſich nehmen. Wie D. Luther die Predigt angehoͤꝛet/
hat er zum H. Philippo ſo neben jhm geſtanden/ geſaget.
M. Philippe, gedencket dran/ Oſiander iſt ein vermeſſener
Geiſt/ er wird nach meinem todt inn der Kirchen Gottes
eine grewliche Ketzerey auff die Bahne bringen.

2. Darnach Pꝛedigte Huldericꝰ Zvingel võ der Ewigen
Vorſehung vnnd Gnadenwahl der Außerwehleten zum
Ewigen leben/ wie GOtt etlich wenig Leute zum Ewigen
leben erwehlet/ die meiſten aber zum Ewigen verdamnuͤß
verordnet vnd geſchaffen hette.

3. Martinus Bucerus hat von den Ewigen wohnungen
in dem Himmel geprediget/ vnd davon ſo geſchwinde vnd
ſubtil diſputiret, daß die einfaͤltigen Zuhoͤrer nichts da-
von verſtanden haben.

4. Johannes Oecolampadius hat von der H. Drey-
faltigkeit ein Sermon gehabt vñ diſputiret, wie es moͤglich
ſey/ daß dreyſelbſtaͤndige vnterſchiedliche Perſonen in dem
einigen Ewigen Goͤttlichen vnzertrenlichen weſen wehren.

5. Caſpar Hedio hat geprediget von der Verſtockung
vnd verblendung der Juden/ vnd vom beruff der Heiden.

6. Wie nun die Ordnung an D. Luthern kommen/ hat
jedermañ gemeinet/ vnd es dafuͤr gehalten/ daß derſelbte/

weil
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[0018] Chriſtl: Leich/ Ehr vnd ander/ daſelbſt in der Kirchen Pꝛedigen vñ ſich hoͤren laſſen/ welches auch von jhnen geſchehen; vnd ein jeder ſeine kunſt/ Weißheit/ Verſtandt vnd Gaben ſehen vnd hoͤren laſſen. I. Andr. Oſiander, welcher von Natur ein Hoffertiger Geiſt war/ Predigte von dem Fall vnſer Erſten aͤlteren Adams vnd Evæ/ wie dieſelbten hetten muͤſſen notwendig Suͤndigen/ vnd wie der Sohn Gottes/ da gleich der Fall nicht geſchehen/ dennoch hette muͤſſen die Menſchliche Na- tur an ſich nehmen. Wie D. Luther die Predigt angehoͤꝛet/ hat er zum H. Philippo ſo neben jhm geſtanden/ geſaget. M. Philippe, gedencket dran/ Oſiander iſt ein vermeſſener Geiſt/ er wird nach meinem todt inn der Kirchen Gottes eine grewliche Ketzerey auff die Bahne bringen. 2. Darnach Pꝛedigte Huldericꝰ Zvingel võ der Ewigen Vorſehung vnnd Gnadenwahl der Außerwehleten zum Ewigen leben/ wie GOtt etlich wenig Leute zum Ewigen leben erwehlet/ die meiſten aber zum Ewigen verdamnuͤß verordnet vnd geſchaffen hette. 3. Martinus Bucerus hat von den Ewigen wohnungen in dem Himmel geprediget/ vnd davon ſo geſchwinde vnd ſubtil diſputiret, daß die einfaͤltigen Zuhoͤrer nichts da- von verſtanden haben. 4. Johannes Oecolampadius hat von der H. Drey- faltigkeit ein Sermon gehabt vñ diſputiret, wie es moͤglich ſey/ daß dreyſelbſtaͤndige vnterſchiedliche Perſonen in dem einigen Ewigen Goͤttlichen vnzertrenlichen weſen wehren. 5. Caſpar Hedio hat geprediget von der Verſtockung vnd verblendung der Juden/ vnd vom beruff der Heiden. 6. Wie nun die Ordnung an D. Luthern kommen/ hat jedermañ gemeinet/ vnd es dafuͤr gehalten/ daß derſelbte/ weil

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Zitationshilfe: Heinitz, Samuel: Servus Bonus & Fidelis. Oels, 1630, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/508271/18>, abgerufen am 24.11.2024.