Seidel, Georg: Rediviva naemi Das ist Vernewertes Todten vnd Lebensbild. Oels, 1638.EhrenPredigt. Sie betrübet/ Eben der Herr der Tödten vnd wiederLebendig machen kan/ der alles thun kan/ was Er nur wil im Himmel vnd auff Erden/ Eben der Herr/ der kan erretten alle die zu jhm tretten. Etliche Interpretes hal- ten dafür/ weil gleich wol der Mann sammt den Söhnen zu gleich gestorben/ das sie eine vnversehene Seuche od Pe- stilentz weg genommen/ So deme also ist/ wie es denn wol sein kan/ O wie fallen zu solcher Zeit seltzame Judicia, da giebet eines dem andern die schult/ Da weiß man bald da/ bald dort eine Vrsach zu erdencken/ Aber die liebe Näemi zeiget vns das rechte Mittel/ wie wir vns/ bey solchen grossen Landplagen vnd straffen/ verhalten sollen/ wir sollen nicht die schult dem Teuffel oder den Menschen zuschreiben/ sondern vnseren eigenen Sünden/ denn da heist es/ was Gott durch den Propheten Hieremiam saget: Es ist dei- ner Boßheit schult/ das du so gestraffet wirst/ vnd deinerHierem. Cap. 2. starcken Sünde/ Also mustu jnne werden vnd erfahren/ was für jammer vnd Hertzenleid bringet den Herrn deinen Gott verlassen/ vnd jhn nicht fürchten/ spricht der Herr. Erscheinet derhalben auß den angezogenen Worten/ da Sie zu dreyen vnterschiedenen mahlen wider- holet/ das jhr Creutz vnd Vnglück/ von Gott zu geschicket worden/ das Sie muß ein tapffere/ Gottfürchtige/ Wol- belesene Fraw gewesen sein/ die auß Gottes Wort gewiß gelernet/ Das all vnser Creutz vnd elend/ noth vnd todt/ es habe auch den Nahmen wie es wolle von Gott herrühret/ der es auch zu einem gutten ende weiß zu bringen/ vnd kommen die Worte vberein mit den Worten des lieben Hiobs/ Der Herr Ehats gegeben/ der Herre hats genommen/ der Name des Herrn sey gelobet/ Hiob. c. 1. Vnd eben haben dieses im brauch/ die Allerheiligsten Männer C ij
EhrenPredigt. Sie betruͤbet/ Eben der Herr der Toͤdten vnd wiederLebendig machen kan/ der alles thun kan/ was Er nur wil im Himmel vnd auff Erden/ Eben der Herr/ der kan erꝛetten alle die zu jhm tretten. Etliche Interpretes hal- ten dafuͤr/ weil gleich wol der Mann ſam̃t den Soͤhnen zu gleich geſtorben/ das ſie eine vnverſehene Seuche oď Pe- ſtilentz weg genommen/ So deme alſo iſt/ wie es denn wol ſein kan/ O wie fallen zu ſolcher Zeit ſeltzame Judicia, da giebet eines dem andern die ſchult/ Da weiß man bald da/ bald dort eine Vrſach zu erdencken/ Aber die liebe Näèmi zeiget vns das rechte Mittel/ wie wir vns/ bey ſolchen groſſen Landplagen vñ ſtraffen/ verhalten ſollen/ wir ſollen nicht die ſchult dem Teuffel oder den Menſchen zuſchreibẽ/ ſondern vnſeren eigenen Suͤnden/ denn da heiſt es/ was Gott durch den Propheten Hieremiam ſaget: Es iſt dei- ner Boßheit ſchult/ das du ſo geſtraffet wirſt/ vnd deinerHierem. Cap. 2. ſtarcken Suͤnde/ Alſo muſtu jnne werden vnd erfahren/ was fuͤr jammer vnd Hertzenleid bringet den Herrn deinen Gott verlaſſen/ vnd jhn nicht fuͤrchten/ ſpricht der Herr. Erſcheinet derhalben auß den angezogenen Worten/ da Sie zu dreyen vnterſchiedenen mahlen wider- holet/ das jhr Creutz vnd Vngluͤck/ von Gott zu geſchicket worden/ das Sie muß ein tapffere/ Gottfuͤrchtige/ Wol- beleſene Fraw geweſen ſein/ die auß Gottes Wort gewiß gelernet/ Das all vnſer Creutz vnd elend/ noth vnd todt/ es habe auch den Nahmen wie es wolle von Gott herꝛuͤhret/ der es auch zu einem gutten ende weiß zu bringen/ vnd kommen die Worte vberein mit den Worten des lieben Hiobs/ Der Herr Ehats gegeben/ der Herre hats genom̃en/ der Name des Herrn ſey gelobet/ Hiob. c. 1. Vnd eben haben dieſes im brauch/ die Allerheiligſten Maͤnner C ij
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EhrenPredigt.
Sie betruͤbet/ Eben der Herr der Toͤdten vnd wieder
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im Himmel vnd auff Erden/ Eben der Herr/ der kan
erꝛetten alle die zu jhm tretten. Etliche Interpretes hal-
ten dafuͤr/ weil gleich wol der Mann ſam̃t den Soͤhnen
zu gleich geſtorben/ das ſie eine vnverſehene Seuche oď Pe-
ſtilentz weg genommen/ So deme alſo iſt/ wie es denn wol
ſein kan/ O wie fallen zu ſolcher Zeit ſeltzame Judicia, da
giebet eines dem andern die ſchult/ Da weiß man bald da/
bald dort eine Vrſach zu erdencken/ Aber die liebe Näèmi
zeiget vns das rechte Mittel/ wie wir vns/ bey ſolchen
groſſen Landplagen vñ ſtraffen/ verhalten ſollen/ wir ſollen
nicht die ſchult dem Teuffel oder den Menſchen zuſchreibẽ/
ſondern vnſeren eigenen Suͤnden/ denn da heiſt es/ was
Gott durch den Propheten Hieremiam ſaget: Es iſt dei-
ner Boßheit ſchult/ das du ſo geſtraffet wirſt/ vnd deiner
ſtarcken Suͤnde/ Alſo muſtu jnne werden vnd erfahren/
was fuͤr jammer vnd Hertzenleid bringet den Herrn
deinen Gott verlaſſen/ vnd jhn nicht fuͤrchten/ ſpricht der
Herr. Erſcheinet derhalben auß den angezogenen
Worten/ da Sie zu dreyen vnterſchiedenen mahlen wider-
holet/ das jhr Creutz vnd Vngluͤck/ von Gott zu geſchicket
worden/ das Sie muß ein tapffere/ Gottfuͤrchtige/ Wol-
beleſene Fraw geweſen ſein/ die auß Gottes Wort gewiß
gelernet/ Das all vnſer Creutz vnd elend/ noth vnd todt/
es habe auch den Nahmen wie es wolle von Gott herꝛuͤhret/
der es auch zu einem gutten ende weiß zu bringen/ vnd
kommen die Worte vberein mit den Worten des lieben
Hiobs/ Der Herr Ehats gegeben/ der Herre hats
genom̃en/ der Name des Herrn ſey gelobet/ Hiob. c. 1.
Vnd eben haben dieſes im brauch/ die Allerheiligſten
Maͤnner
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Cap. 2.
C ij
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