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Milichius, Daniel: Justorum descriptio et conditio. Oels, 1617.

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Christl: Leich vnd Ehrenpredigt.
1. Pet. 5.Ersten Epistel am 5. Capit. also: Seyd Nüchtern vnnd
Wachet/ dann der Teuffel/ Ewer widersacher/ gehet vmb
Euch her/ wie ein brüllender Lewe/ vnd suchet/ welchen er
August.vorschlinge/ Daher Augustinus in Soliloquiis capite 16.
also saget: Adversarius noster Sathanas, sive dormia-
mus sive vigilemus, sive comedamus, sive bibamus,
sive quodcunq; opus operemur, omnibus modis instat
die ac nocte, fraudibus & artibus, nunc palam, nunc
occulte, sagittas suas venenatas contra nos dirigens
ut interficiat animas nostras.
Das ist: Vnser Wider-
sacher der Teuffel/ wir Schlaffen gleich oder Wachen/ wir
Essen/ oder Trincken/ oder thun sonst was anders/ so helt
er bey vns an zu Tag vnd Nacht/ mit Betrug vnd Kunst/
Bald heimlich/ Bald offentlich/ richtet er seine Vorgiffte
Pfeyle wider vns/ damit er vnsere Seele tödtete: Idem
libro de Trinitate cap. 15. Sicut Amaleck restitit filiis
Israel ne intrarent in terram promissionis; sic piis
Diabolus.
Das ist: Wie Amaleck den Kindern Israel
widerstunde/ damit sie nicht in das gelobte vnd vorheischene
Land gehen solten: Also widerstehet auch der Teuffel den
1. San. 19.Fromen. Solche Vnruh hat erfahren David/ in dem der
Teuffel auff jhn vorhetzte Saul/ der jhn mit einem Spieß
Job. 2.an die Wandt spiessen wolte. Jtem: Job/ welchen der
Teuffel mit Gifftigen blattern schlug.

Zum Andern/ so haben sie Vnruhe von dieser Welt/
(welche/ wie Jacob redet/ im argen liget) die Poeten wissen
viel zu sagen/ von der viel konpffichten Schlangen Hydra,
mit welcher Hercules hat Streitten müssen/ vnd wann er
gleich derselben einen Kopff abgehawen/ bald wider zweene
andere/ an der stelle gewachsen: Also müssen auch die Ge-
rechten streitten/ mit der Welt dem Wilden vielköpffichtem

Thier/

Chriſtl: Leich vnd Ehrenpredigt.
1. Pet. 5.Erſten Epiſtel am 5. Capit. alſo: Seyd Nuͤchtern vnnd
Wachet/ dann der Teuffel/ Ewer widerſacher/ gehet vmb
Euch her/ wie ein bruͤllender Lewe/ vnd ſuchet/ welchen er
Auguſt.vorſchlinge/ Daher Auguſtinus in Soliloquiis capite 16.
alſo ſaget: Adverſarius noſter Sathanas, ſive dormia-
mus ſive vigilemus, ſive comedamus, ſive bibamus,
ſive quodcunq; opus operemur, omnibus modis inſtat
die ac nocte, fraudibus & artibus, nunc palàm, nunc
occultè, ſagittas ſuas venenatas contra nos dirigens
ut interficiat animas noſtras.
Das iſt: Vnſer Wider-
ſacher der Teuffel/ wir Schlaffen gleich oder Wachen/ wir
Eſſen/ oder Trincken/ oder thun ſonſt was anders/ ſo helt
er bey vns an zu Tag vnd Nacht/ mit Betrug vnd Kunſt/
Bald heimlich/ Bald offentlich/ richtet er ſeine Vorgiffte
Pfeyle wider vns/ damit er vnſere Seele toͤdtete: Idem
libro de Trinitate cap. 15. Sicut Amaleck reſtitit filiis
Iſraël ne intrarent in terram promiſſionis; ſic piis
Diabolus.
Das iſt: Wie Amaleck den Kindern Iſraël
widerſtunde/ damit ſie nicht in das gelobte vnd vorheiſchene
Land gehen ſolten: Alſo widerſtehet auch der Teuffel den
1. Sã. 19.Fromen. Solche Vnruh hat erfahꝛen David/ in dem der
Teuffel auff jhn vorhetzte Saul/ der jhn mit einem Spieß
Job. 2.an die Wandt ſpieſſen wolte. Jtem: Job/ welchen der
Teuffel mit Gifftigen blattern ſchlug.

Zum Andern/ ſo haben ſie Vnruhe von dieſer Welt/
(welche/ wie Jacob redet/ im argen liget) die Poëten wiſſen
viel zu ſagen/ von der viel kõpffichten Schlangen Hydra,
mit welcher Hercules hat Streitten muͤſſen/ vnd wann er
gleich derſelben einen Kopff abgehawen/ bald wider zweene
andere/ an der ſtelle gewachſen: Alſo muͤſſen auch die Ge-
rechten ſtreitten/ mit der Welt dem Wilden vielkoͤpffichtem

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[[28]/0028] Chriſtl: Leich vnd Ehrenpredigt. Erſten Epiſtel am 5. Capit. alſo: Seyd Nuͤchtern vnnd Wachet/ dann der Teuffel/ Ewer widerſacher/ gehet vmb Euch her/ wie ein bruͤllender Lewe/ vnd ſuchet/ welchen er vorſchlinge/ Daher Auguſtinus in Soliloquiis capite 16. alſo ſaget: Adverſarius noſter Sathanas, ſive dormia- mus ſive vigilemus, ſive comedamus, ſive bibamus, ſive quodcunq; opus operemur, omnibus modis inſtat die ac nocte, fraudibus & artibus, nunc palàm, nunc occultè, ſagittas ſuas venenatas contra nos dirigens ut interficiat animas noſtras. Das iſt: Vnſer Wider- ſacher der Teuffel/ wir Schlaffen gleich oder Wachen/ wir Eſſen/ oder Trincken/ oder thun ſonſt was anders/ ſo helt er bey vns an zu Tag vnd Nacht/ mit Betrug vnd Kunſt/ Bald heimlich/ Bald offentlich/ richtet er ſeine Vorgiffte Pfeyle wider vns/ damit er vnſere Seele toͤdtete: Idem libro de Trinitate cap. 15. Sicut Amaleck reſtitit filiis Iſraël ne intrarent in terram promiſſionis; ſic piis Diabolus. Das iſt: Wie Amaleck den Kindern Iſraël widerſtunde/ damit ſie nicht in das gelobte vnd vorheiſchene Land gehen ſolten: Alſo widerſtehet auch der Teuffel den Fromen. Solche Vnruh hat erfahꝛen David/ in dem der Teuffel auff jhn vorhetzte Saul/ der jhn mit einem Spieß an die Wandt ſpieſſen wolte. Jtem: Job/ welchen der Teuffel mit Gifftigen blattern ſchlug. 1. Pet. 5. Auguſt. 1. Sã. 19. Job. 2. Zum Andern/ ſo haben ſie Vnruhe von dieſer Welt/ (welche/ wie Jacobꝰ redet/ im argen liget) die Poëten wiſſen viel zu ſagen/ von der viel kõpffichten Schlangen Hydra, mit welcher Hercules hat Streitten muͤſſen/ vnd wann er gleich derſelben einen Kopff abgehawen/ bald wider zweene andere/ an der ſtelle gewachſen: Alſo muͤſſen auch die Ge- rechten ſtreitten/ mit der Welt dem Wilden vielkoͤpffichtem Thier/

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Zitationshilfe: Milichius, Daniel: Justorum descriptio et conditio. Oels, 1617, S. [28]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/508193/28>, abgerufen am 27.11.2024.