Milichius, Daniel: Justorum descriptio et conditio. Oels, 1617.Christl: Leich vnd Ehrenpredigt. Luc. 1.Benedictus redet) inn Heyligkeit vnnd Gerechtigkeit/ wieGen. 6.dann von Noa geschrieben stehet/ das Er sey gewesen/ Vir justus & perfectus fuit in generationib suis, in timore Dei ambulavit. Das ist/ wie es Lutherus vertiret hat: Noa war ein from Mann vnd ohn wandel/ vnd führet Lucae 1.ein Göttlich Leben zu seiner zeit. Jtem: Von Zacharia vnd Elisabeth, von welchen Lucas meldet: Das sie beyde Justi Matt. 7.coram Domino, Das ist/ From oder Gerecht für GOtt gewesen sein/ dann wie ein gutter Baum gutte früchte bringet (wie Christus redet) Eben also bringen auch die Gerechten Psal. 111.gutte Früchte/ dann sie befleissigen sich der Gottesfurcht/ Psal. 1.so der Weißheit anfang ist: Sie wandeln nicht im Rath der Gottlosen/ noch sitzen da die Spötter sitzen/ Sondern haben Lust zum Gesetze des HErren. Sie suchen/ nach des Matt. 6.HErren Christi Information, vor allen dingen das Reich 1. Tim. 1.Gottes vnd seine Gerechtigkeit/ sie vben eine gutte Ritter- schafft/ vnd behalten den Glauben vnd ein guttes gewissen/ sie befleissen sich gegen dem Nechsten der lieben Sanfft- Ephe. 4.muth/ vnd Barmhertzigkeit/ sie lassen abe vom bösen/ vnd jagen dem gutten nach/ sie Tödten jhr Fleisch mit den bösen Galat. 5.Lüsten: Jn Summa/ sie wandeln im Geiste/ vnd voll- bringen die Lüste des Fleisches nicht/ vnnd wann sie gleich auß Schwachheit des Fleisches straucheln vnd fallen/ wie dann der Gerechte des Tages Sieben mahl fellet/ (wie Prov. 24Salomon sagt) so demüttigen sie sich/ vor Gott/ sie erken- nen jhre Sünde/ vnd suchen genade/ sie Beten mit David Ps. 143.auß dem 143. Psalm: HERR gehe nicht mit mir ins Gericht/ denn vor dir kan kein Mensch gerecht werden: Psal. 130 Dan. 9.Auß dem 130. Psal: HErr/ so du wirst Sünde zurechnen/ wer wird vor dir bestehen: Sie beten mit Daniel vnd sagen: HErr du bist gerecht/ wir aber müssen vns schämen/ wir ligen vor
Chriſtl: Leich vnd Ehrenpredigt. Luc. 1.Benedictus redet) inn Heyligkeit vnnd Gerechtigkeit/ wieGen. 6.dann von Noa geſchꝛieben ſtehet/ das Er ſey geweſen/ Vir juſtus & perfectus fuit in generationibꝰ ſuis, in timore Dei ambulavit. Das iſt/ wie es Lutherus vertiret hat: Noa war ein from Mañ vnd ohn wandel/ vnd fuͤhꝛet Lucæ 1.ein Goͤttlich Lebẽ zu ſeiner zeit. Jtem: Von Zacharia vnd Eliſabeth, von welchẽ Lucas meldet: Das ſie beyde Juſti Matt. 7.coram Domino, Das iſt/ From oder Gerecht fuͤr GOtt geweſen ſein/ dañ wie ein gutter Baum gutte fruͤchte bꝛinget (wie Chꝛiſtus redet) Eben alſo bringen auch die Gerechten Pſal. 111.gutte Fruͤchte/ dann ſie befleiſſigen ſich der Gottesfurcht/ Pſal. 1.ſo der Weißheit anfang iſt: Sie wandeln nicht im Rath der Gottloſen/ noch ſitzen da die Spoͤtter ſitzen/ Sondern haben Luſt zum Geſetze des HErꝛen. Sie ſuchen/ nach des Matt. 6.HErꝛen Chꝛiſti Information, vor allen dingen das Reich 1. Tim. 1.Gottes vnd ſeine Gerechtigkeit/ ſie vben eine gutte Ritter- ſchafft/ vnd behalten den Glauben vnd ein guttes gewiſſen/ ſie befleiſſen ſich gegen dem Nechſten der lieben Sanfft- Ephe. 4.muth/ vnd Barmhertzigkeit/ ſie laſſen abe vom boͤſen/ vnd jagen dem gutten nach/ ſie Toͤdten jhꝛ Fleiſch mit den boͤſen Galat. 5.Luͤſten: Jn Summa/ ſie wandeln im Geiſte/ vnd voll- bringen die Luͤſte des Fleiſches nicht/ vnnd wann ſie gleich auß Schwachheit des Fleiſches ſtraucheln vnd fallen/ wie dann der Gerechte des Tages Sieben mahl fellet/ (wie Prov. 24Salomon ſagt) ſo demuͤttigen ſie ſich/ vor Gott/ ſie erken- nen jhꝛe Suͤnde/ vnd ſuchen genade/ ſie Beten mit David Pſ. 143.auß dem 143. Pſalm: HERR gehe nicht mit mir ins Gericht/ denn vor dir kan kein Menſch gerecht werden: Pſal. 130 Dan. 9.Auß dem 130. Pſal: HErꝛ/ ſo du wirſt Suͤnde zurechnen/ wer wird vor dir beſtehen: Sie beten mit Daniel vñ ſagen: HErꝛ du biſt gerecht/ wir aber muͤſſen vns ſchaͤmen/ wir ligẽ vor
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dann von Noa geſchꝛieben ſtehet/ das Er ſey geweſen/ Vir
juſtus & perfectus fuit in generationibꝰ ſuis, in timore
Dei ambulavit. Das iſt/ wie es Lutherus vertiret
hat: Noa war ein from Mañ vnd ohn wandel/ vnd fuͤhꝛet
ein Goͤttlich Lebẽ zu ſeiner zeit. Jtem: Von Zacharia vnd
Eliſabeth, von welchẽ Lucas meldet: Das ſie beyde Juſti
coram Domino, Das iſt/ From oder Gerecht fuͤr GOtt
geweſen ſein/ dañ wie ein gutter Baum gutte fruͤchte bꝛinget
(wie Chꝛiſtus redet) Eben alſo bringen auch die Gerechten
gutte Fruͤchte/ dann ſie befleiſſigen ſich der Gottesfurcht/
ſo der Weißheit anfang iſt: Sie wandeln nicht im Rath
der Gottloſen/ noch ſitzen da die Spoͤtter ſitzen/ Sondern
haben Luſt zum Geſetze des HErꝛen. Sie ſuchen/ nach des
HErꝛen Chꝛiſti Information, vor allen dingen das Reich
Gottes vnd ſeine Gerechtigkeit/ ſie vben eine gutte Ritter-
ſchafft/ vnd behalten den Glauben vnd ein guttes gewiſſen/
ſie befleiſſen ſich gegen dem Nechſten der lieben Sanfft-
muth/ vnd Barmhertzigkeit/ ſie laſſen abe vom boͤſen/ vnd
jagen dem gutten nach/ ſie Toͤdten jhꝛ Fleiſch mit den boͤſen
Luͤſten: Jn Summa/ ſie wandeln im Geiſte/ vnd voll-
bringen die Luͤſte des Fleiſches nicht/ vnnd wann ſie gleich
auß Schwachheit des Fleiſches ſtraucheln vnd fallen/ wie
dann der Gerechte des Tages Sieben mahl fellet/ (wie
Salomon ſagt) ſo demuͤttigen ſie ſich/ vor Gott/ ſie erken-
nen jhꝛe Suͤnde/ vnd ſuchen genade/ ſie Beten mit David
auß dem 143. Pſalm: HERR gehe nicht mit mir ins
Gericht/ denn vor dir kan kein Menſch gerecht werden:
Auß dem 130. Pſal: HErꝛ/ ſo du wirſt Suͤnde zurechnen/
wer wird vor dir beſtehen: Sie beten mit Daniel vñ ſagen:
HErꝛ du biſt gerecht/ wir aber muͤſſen vns ſchaͤmen/ wir ligẽ
vor
Luc. 1.
Gen. 6.
Lucæ 1.
Matt. 7.
Pſal. 111.
Pſal. 1.
Matt. 6.
1. Tim. 1.
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Prov. 24
Pſ. 143.
Pſal. 130
Dan. 9.
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