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Calixtus, Micheli: [...] Beatus’ Piè in domino hinc emigrantium Ad Patrem Coelestem Abitus. Oels, [1624].

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Christliche StandtPredigt.
Bonavent.Da wird das Holtz des Lebens alle Monden Newe früchte
bringen/ Ewige Gesundtheit ohne Schwachheit/ Ewige
Jugendt ohne Alter/ volle genüge/ doch ohne eckel vnd vber-
druß/ Freyheit ohne Beschwerung/ Schönheit ohne tadel/
Vnempfindligkeit aller schmertzen/ vberfluß ohne mangel/
Friede ohne zerrüttung/ Sicherheit ohne furcht/ Weißheit
ohne vnwissenheit/ Ehre ohne schmach/ frewd ohn alles leyd
vnd ende: Da wirds heissen/ die erlöseten des HErrn/ werden
widerkommen mit jauchtzen/ Ewige frewde wird vber jhrem
Heupte sein/ frewd vnd wonne werden sie ergreiffen/ schmertzen
Non Homo,
sed miseria
hominis
Chritliani
moritur.
vnd seufftzen wird weg müssen. Es. 35. v. 10. Da wird der Todt
verschlungen werden Ewiglich/ Es. 25. v. 8. Hierauß erschei-
net nun/ wenn ein Christlicher Mensch stirbet/ das nicht er/
sondern nur seine Sünde/ vnd derselben straffen/ sambt
Ambros.allem Vnglücke/ sterbe vnd auffhöre/ wie solches Ambros.
inn diesem Sprüchlein bestettiget/ da er saget: Quid est
mors? nisi sepulchrum vitiorum, & suscitatio virtutun?

Cyprian.Vnd Cyprian. Mors hominem peccati periculis sub-
trahit, & in non peccandi Securitatem constituit.

Wo man nun nicht mehr Sündiget/ da hat man sich auch
mehr keiner Notsorge vnd Hertzleydes zu befahren/ da es
Hieron.hiergegen heist/ wie Hieron. saget: Prolixior in hac vita
Simile
reddens
lugentib.
animum.
mora, plurium malorun est janua. Lange Leben ist nichts
denn lange gequelet werden. Wer wolte nun Trawrig
sein vnd sich betrüben/ wenn er die Hertzlieben seinigen sehe
vorhin gehen/ auß aller gefahr vnd Noth/ in ein herrliches
festes vnd Wolgebawtes Schloß/ darinnen jhm nichts zu
seines Hertzens frewde mangeln solte/ da er auch vor allem
wütten vnd toben aller seiner feinde sicher sein solte. Das
aber widerfähret nun denen die durch jhren Zeitlichen todt
in das Himlische Jerusalem eingehen/ die kommen in die
Hand Gottes da sie keine qual rühret/ Sap. 3. v. 1. Jn den

Him-

Chriſtliche StandtPredigt.
Bonavent.Da wird das Holtz des Lebens alle Monden Newe fruͤchte
bringen/ Ewige Geſundtheit ohne Schwachheit/ Ewige
Jugendt ohne Alter/ volle genuͤge/ doch ohne eckel vñ vber-
druß/ Freyheit ohne Beſchwerung/ Schoͤnheit ohne tadel/
Vnempfindligkeit aller ſchmertzen/ vberfluß ohne mangel/
Friede ohne zerꝛuͤttung/ Sicherheit ohne furcht/ Weißheit
ohne vnwiſſenheit/ Ehꝛe ohne ſchmach/ frewd ohn alles leyd
vñ ende: Da wirds heiſſen/ die erloͤſeten des HErꝛn/ werdẽ
widerkom̃en mit jauchtzen/ Ewige frewde wird vber jhrem
Heupte ſein/ frewd vñ wonne werdẽ ſie ergreiffen/ ſchmertzẽ
Nõ Homo,
ſed miſeria
hominis
Chritliani
moritur.
vñ ſeufftzen wird weg muͤſſen. Eſ. 35. v. 10. Da wird der Todt
verſchlungẽ werden Ewiglich/ Eſ. 25. v. 8. Hierauß erſchei-
net nun/ weñ ein Chriſtlicher Menſch ſtirbet/ das nicht er/
ſondern nur ſeine Suͤnde/ vnd derſelben ſtraffen/ ſambt
Ambroſ.allem Vngluͤcke/ ſterbe vnd auffhoͤre/ wie ſolches Ambroſ.
inn dieſem Spruͤchlein beſtettiget/ da er ſaget: Quid eſt
mors? niſi ſepulchrum vitiorum, & ſuſcitatio virtutũ?

Cyprian.Vnd Cyprian. Mors hominem peccati periculis ſub-
trahit, & in non peccandi Securitatem conſtituit.

Wo man nun nicht mehr Suͤndiget/ da hat man ſich auch
mehr keiner Notſorge vnd Hertzleydes zu befahren/ da es
Hieron.hiergegen heiſt/ wie Hieron. ſaget: Prolixior in hac vita
Simile
reddens
lugentib.
animum.
mora, plurium malorũ eſt janua. Lange Leben iſt nichts
denn lange gequelet werden. Wer wolte nun Trawrig
ſein vnd ſich betruͤben/ weñ er die Hertzlieben ſeinigen ſehe
vorhin gehen/ auß aller gefahr vnd Noth/ in ein herꝛliches
feſtes vnd Wolgebawtes Schloß/ darinnen jhm nichts zu
ſeines Hertzens frewde mangeln ſolte/ da er auch vor allem
wuͤtten vnd toben aller ſeiner feinde ſicher ſein ſolte. Das
aber widerfaͤhꝛet nun denen die durch jhren Zeitlichen todt
in das Himliſche Jeruſalem eingehen/ die kommen in die
Hand Gottes da ſie keine qual ruͤhret/ Sap. 3. v. 1. Jn den

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Zitationshilfe: Calixtus, Micheli: [...] Beatus’ Piè in domino hinc emigrantium Ad Patrem Coelestem Abitus. Oels, [1624], S. [28]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/508138/28>, abgerufen am 27.11.2024.