Calixtus, Micheli: [...] Beatus’ Piè in domino hinc emigrantium Ad Patrem Coelestem Abitus. Oels, [1624].Christliche StandtPredigt. Bonavent.Da wird das Holtz des Lebens alle Monden Newe früchtebringen/ Ewige Gesundtheit ohne Schwachheit/ Ewige Jugendt ohne Alter/ volle genüge/ doch ohne eckel vnd vber- druß/ Freyheit ohne Beschwerung/ Schönheit ohne tadel/ Vnempfindligkeit aller schmertzen/ vberfluß ohne mangel/ Friede ohne zerrüttung/ Sicherheit ohne furcht/ Weißheit ohne vnwissenheit/ Ehre ohne schmach/ frewd ohn alles leyd vnd ende: Da wirds heissen/ die erlöseten des HErrn/ werden widerkommen mit jauchtzen/ Ewige frewde wird vber jhrem Heupte sein/ frewd vnd wonne werden sie ergreiffen/ schmertzen Non Homo, sed miseria hominis Chritliani moritur.vnd seufftzen wird weg müssen. Es. 35. v. 10. Da wird der Todt verschlungen werden Ewiglich/ Es. 25. v. 8. Hierauß erschei- net nun/ wenn ein Christlicher Mensch stirbet/ das nicht er/ sondern nur seine Sünde/ vnd derselben straffen/ sambt Ambros.allem Vnglücke/ sterbe vnd auffhöre/ wie solches Ambros. inn diesem Sprüchlein bestettiget/ da er saget: Quid est mors? nisi sepulchrum vitiorum, & suscitatio virtutun? Cyprian.Vnd Cyprian. Mors hominem peccati periculis sub- trahit, & in non peccandi Securitatem constituit. Wo man nun nicht mehr Sündiget/ da hat man sich auch mehr keiner Notsorge vnd Hertzleydes zu befahren/ da es Hieron.hiergegen heist/ wie Hieron. saget: Prolixior in hac vita Simile reddens lugentib. animum.mora, plurium malorun est janua. Lange Leben ist nichts denn lange gequelet werden. Wer wolte nun Trawrig sein vnd sich betrüben/ wenn er die Hertzlieben seinigen sehe vorhin gehen/ auß aller gefahr vnd Noth/ in ein herrliches festes vnd Wolgebawtes Schloß/ darinnen jhm nichts zu seines Hertzens frewde mangeln solte/ da er auch vor allem wütten vnd toben aller seiner feinde sicher sein solte. Das aber widerfähret nun denen die durch jhren Zeitlichen todt in das Himlische Jerusalem eingehen/ die kommen in die Hand Gottes da sie keine qual rühret/ Sap. 3. v. 1. Jn den Him-
Chriſtliche StandtPredigt. Bonavent.Da wird das Holtz des Lebens alle Monden Newe fruͤchtebringen/ Ewige Geſundtheit ohne Schwachheit/ Ewige Jugendt ohne Alter/ volle genuͤge/ doch ohne eckel vñ vber- druß/ Freyheit ohne Beſchwerung/ Schoͤnheit ohne tadel/ Vnempfindligkeit aller ſchmertzen/ vberfluß ohne mangel/ Friede ohne zerꝛuͤttung/ Sicherheit ohne furcht/ Weißheit ohne vnwiſſenheit/ Ehꝛe ohne ſchmach/ frewd ohn alles leyd vñ ende: Da wirds heiſſen/ die erloͤſeten des HErꝛn/ werdẽ widerkom̃en mit jauchtzen/ Ewige frewde wird vber jhrem Heupte ſein/ frewd vñ wonne werdẽ ſie ergreiffen/ ſchmertzẽ Nõ Homo, ſed miſeria hominis Chritliani moritur.vñ ſeufftzen wird weg muͤſſen. Eſ. 35. v. 10. Da wird der Todt verſchlungẽ werden Ewiglich/ Eſ. 25. v. 8. Hierauß erſchei- net nun/ weñ ein Chriſtlicher Menſch ſtirbet/ das nicht er/ ſondern nur ſeine Suͤnde/ vnd derſelben ſtraffen/ ſambt Ambroſ.allem Vngluͤcke/ ſterbe vnd auffhoͤre/ wie ſolches Ambroſ. inn dieſem Spruͤchlein beſtettiget/ da er ſaget: Quid eſt mors? niſi ſepulchrum vitiorum, & ſuſcitatio virtutũ? Cyprian.Vnd Cyprian. Mors hominem peccati periculis ſub- trahit, & in non peccandi Securitatem conſtituit. Wo man nun nicht mehr Suͤndiget/ da hat man ſich auch mehr keiner Notſorge vnd Hertzleydes zu befahren/ da es Hieron.hiergegen heiſt/ wie Hieron. ſaget: Prolixior in hac vita Simile reddens lugentib. animum.mora, plurium malorũ eſt janua. Lange Leben iſt nichts denn lange gequelet werden. Wer wolte nun Trawrig ſein vnd ſich betruͤben/ weñ er die Hertzlieben ſeinigen ſehe vorhin gehen/ auß aller gefahr vnd Noth/ in ein herꝛliches feſtes vnd Wolgebawtes Schloß/ darinnen jhm nichts zu ſeines Hertzens frewde mangeln ſolte/ da er auch vor allem wuͤtten vnd toben aller ſeiner feinde ſicher ſein ſolte. Das aber widerfaͤhꝛet nun denen die durch jhren Zeitlichen todt in das Himliſche Jeruſalem eingehen/ die kommen in die Hand Gottes da ſie keine qual ruͤhret/ Sap. 3. v. 1. Jn den Him-
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Jugendt ohne Alter/ volle genuͤge/ doch ohne eckel vñ vber-
druß/ Freyheit ohne Beſchwerung/ Schoͤnheit ohne tadel/
Vnempfindligkeit aller ſchmertzen/ vberfluß ohne mangel/
Friede ohne zerꝛuͤttung/ Sicherheit ohne furcht/ Weißheit
ohne vnwiſſenheit/ Ehꝛe ohne ſchmach/ frewd ohn alles leyd
vñ ende: Da wirds heiſſen/ die erloͤſeten des HErꝛn/ werdẽ
widerkom̃en mit jauchtzen/ Ewige frewde wird vber jhrem
Heupte ſein/ frewd vñ wonne werdẽ ſie ergreiffen/ ſchmertzẽ
vñ ſeufftzen wird weg muͤſſen. Eſ. 35. v. 10. Da wird der Todt
verſchlungẽ werden Ewiglich/ Eſ. 25. v. 8. Hierauß erſchei-
net nun/ weñ ein Chriſtlicher Menſch ſtirbet/ das nicht er/
ſondern nur ſeine Suͤnde/ vnd derſelben ſtraffen/ ſambt
allem Vngluͤcke/ ſterbe vnd auffhoͤre/ wie ſolches Ambroſ.
inn dieſem Spruͤchlein beſtettiget/ da er ſaget: Quid eſt
mors? niſi ſepulchrum vitiorum, & ſuſcitatio virtutũ?
Vnd Cyprian. Mors hominem peccati periculis ſub-
trahit, & in non peccandi Securitatem conſtituit.
Wo man nun nicht mehr Suͤndiget/ da hat man ſich auch
mehr keiner Notſorge vnd Hertzleydes zu befahren/ da es
hiergegen heiſt/ wie Hieron. ſaget: Prolixior in hac vita
mora, plurium malorũ eſt janua. Lange Leben iſt nichts
denn lange gequelet werden. Wer wolte nun Trawrig
ſein vnd ſich betruͤben/ weñ er die Hertzlieben ſeinigen ſehe
vorhin gehen/ auß aller gefahr vnd Noth/ in ein herꝛliches
feſtes vnd Wolgebawtes Schloß/ darinnen jhm nichts zu
ſeines Hertzens frewde mangeln ſolte/ da er auch vor allem
wuͤtten vnd toben aller ſeiner feinde ſicher ſein ſolte. Das
aber widerfaͤhꝛet nun denen die durch jhren Zeitlichen todt
in das Himliſche Jeruſalem eingehen/ die kommen in die
Hand Gottes da ſie keine qual ruͤhret/ Sap. 3. v. 1. Jn den
Him-
Bonavent.
Nõ Homo,
ſed miſeria
hominis
Chritliani
moritur.
Ambroſ.
Cyprian.
Hieron.
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